Przetargi.pl
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Świątki-Garzewo-Garzewo kolonia.

Urząd Gminy w Świątkach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-008 Świątki, Świątki 87
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6169883, 6169890 w. 109 , fax. 089 6169822
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Świątkach
    Świątki 87 87
    11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6169883, 6169890 w. 109, fax. 089 6169822
    REGON: 00054603500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Świątki-Garzewo-Garzewo kolonia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    budowę sieci wodociągowej z rur PCW i PE ?90mm i długości L=4705m i przyłączy wodociągowych z rur PE ?32÷50mm o długości L=508m/szt 25 do budynków w miejscowości Świątki-Garzewo-Garzewo kolonia gm. Świątki. a) sieć wodociągowa - roboty ziemne; b) siec wodociagowa-roboty montażowe; c) przejścia pod rowami ; d) przejścia pod drogami; e) przyłącza wodociągowe - roboty ziemne; f) przyłącza wodociągowe - roboty montażowe; g) uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz uiszczenie opłat; h) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanego wodociągu z przyłączami; i) wykonanie badań jakości wody pod względem przydatności do spożycia z nowowybudowanego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wadium przetargowe w wysokości 10.000 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych Wykonawca powinien wnieść najpóźniej do dnia 28 września 2009 r. do godz. 900 2 Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach a w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Gminy Świątki w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie o Świątki na rachunek nr 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 z dopiskiem (wadium przetargowe - sprawa ZP 341 2 09 ) za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zamawiający przyjmuje termin wpłynięcia środków pieniężnych na rachunek zamawiającego. b) w poręczeniach bankowych, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 3 Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt. 13.2 lit. b ÷ e SIWZ musi być zdeponowane w oryginale w kasie Zamawiającego przed terminem składania ofert , a kserokopie z adnotacja i podpisem kasjera o przyjęciu wadium oraz potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć jako załącznik do oferty. W przypadku składania oferty droga pocztowa do oferty należy włączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi Gminy a jego ksero z adnotacja i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium będzie uznana za odrzuconą zgodnie z art.24 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych 4 Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z treścią art.46 ust. 1 i ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych 5 Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium w przypadkach określonych w art.46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu określone w art.22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków , z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 pzp. 8.1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - złoża ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji, - dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania tego typu robotami, - zapewnią 36 miesięczny okres rękojmi na wykonane roboty, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8.2. Wyklucza się z ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia podmioty gospodarcze określone w art. 24 ust.1, ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 wykonawcy winni załączyć dokumenty lub potwierdzone kserokopie dokumentów (wszystkie dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę upoważnioną oraz opieczętowane pieczątką firmową): 9.1 Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do specyfikacji 9.2 Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( na załączniku nr 2 do specyfikacji) (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 9.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty musza być złożone przez każdy podmiot 9.4 Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie ( jeśli dotyczy). 9.5 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień kierownika budowy (branża sanitarna) do wykonania zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów. 9.6 Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia musza być złożone przez każdy podmiot) 9.7 Zaakceptowany projekt umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). 9.8 Wykaz zrealizowanych w ostatnich trzech latach zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. (wzór załącznik nr 4 do specyfikacji). 9.9 Referencje potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 9.8 zostały wykonane z należyta starannością 9.10 Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. ( wzór załącznik nr 5 do specyfikacji) Ponadto do ofert należy dołączyć: 9.11 Rękojmia za wady (wzór załącznik do umowy nr 1) 9.12 Wykaz podwykonawców (wzór załącznik do umowy nr 3) 9.13 Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Ksero pełnomocnictwa musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach