Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej Dn 110 mm z rur PE wraz z przyłączami do granic działek w Drzonkowie ul. Modrzewiowa

Komunalny Zakład Gospodarczy Gminy Zielona Góra z siedzibą w Zawadzie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-001 Zawada, ul. Szkolna 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3211279 , fax. 068 3212213
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarczy Gminy Zielona Góra z siedzibą w Zawadzie
    ul. Szkolna 18 18
    66-001 Zawada, woj. lubuskie
    tel. 068 3211279, fax. 068 3212213
    REGON: 97015591200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kzg.zg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy Gminy Zielona Góra

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej Dn 110 mm z rur PE wraz z przyłączami do granic działek w Drzonkowie ul. Modrzewiowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej, rozdzielczej z rur PE SDR 17 o średnicy 110 mm wraz z przyłączami do granicy działek. Całkowita długość sieci wynosi około 355 mb. Rury PE zgrzewane doczołowo. Projekt przewiduje również wykonanie 13 szt. przyłączy wodociągowych z rur PE 32 mm zakończo-nych zasuwami odcinającymi przy granicy nieruchomości. Na projektowanej sieci wodociągowej przewiduje się montaż 3 szt. hydrantów p.pożarowych., nadziemnych. Dokładny opis technologii wykonania znajduje się w opracowanej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Na etapie projektowania sieci wodociągowej został opracowany projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji tego projektu bezpośrednio przed rozpoczęciem robót budowlanych poprzez uzgodnienie z zarządcą drogi i policją. Wykonawca zobowiązany jest także do wdrożenia uzgodnionego projektu (oznakowania i zabezpieczenia terenu robót oraz oznakowania objazdów i zaleconego, związanego ze zmianą organizacji ruchu, oznakowania dróg).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321508
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; -Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze i złożoności. -Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel inżynieryjno - techniczny w celu obsadzenia stanowisk: 1.kierownika budowy z uprawnieniami i przynależnością do Izby samorządu zawodowego, 2.monter sieci wodociągowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. -W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: a)wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających) b)wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności c)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kzg.zg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach