Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji ściekowej obsługującej mieszkańców miejscowości Lipusz i Bałachy

Gmina Lipusz ogłasza przetarg

  • Adres: 83-424 Lipusz, Wybickiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6874515, 6874530 , fax. 58 6874591
  • Data zamieszczenia: 2021-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipusz
    Wybickiego 27
    83-424 Lipusz, woj. pomorskie
    tel. 58 6874515, 6874530, fax. 58 6874591
    REGON: 19167522100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipusz.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji ściekowej obsługującej mieszkańców miejscowości Lipusz i Bałachy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji ściekowej obsługującej mieszkańców miejscowości Lipusz i Bałachy. 4.2. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45000000-7 Roboty budowlane 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji ściekowej obsługującej mieszkańców miejscowości Lipusz i Bałachy Lipusz sieć wodociągowa: · długość sieci PE 110x6,6 mm PE100-RC SDR17 371,0 m · długość sieci PE 90x5,4 mm PE100-RC SDR17 664,6 m · liczba hydrantów nadziemnych 9 szt. · liczba zasuw sieciowych DN100 4 szt. · liczba zasuw sieciowych DN80 12 szt. · liczba przyłączy wodociągowych 13 szt. · liczba gniazd wodomierzowych 13 szt. · liczba studzienek wodomierzowych 13 szt. · całkowita długość przyłączy wodociągowych PE dn40 84,4 m Lipusz sieć kanalizacyjna grawitacyjna: · długość sieci PVC-U dn200 SN8 1023,4 m · liczba studzienek kanalizacyjnych bet. 1,2 m 23 szt. · liczba studzienek kanalizacyjnych 0,425 m na sieci ks 14 szt. · liczba przyłączy kanalizacyjnych 13 szt. · liczba studzienek kanalizacyjnych 0,425 na zakończeniach przyłączy 13 szt. · łączna długość przyłączy kanalizacyjnych z rury PVC-U dn160 76,00 m Lipusz sieć kanalizacji ściekowej ciśnieniowej: · długość sieci PE 90x5,4 mm PE100-RC SDR17 194,8 m · studzienka rozprężna - 1 szt. Lipusz Przepompownia ścieków: · przepompownia ścieków 1 szt. -.szafka sterownicza 1 szt. Zagospodarowanie terenu przepompowni: oświetlenie terenu lampą LED 1 szt. ogrodzenie (panelowe) + brama 3 m + furtka 1 m 37 m utwardzenie terenu przepompowni (kostką bet.) 67,1 m2 utwardzenie wyjazdu na drogę gruntową kruszywem 20,3 m2 żuraw przenośny 0,6 – 1,2 m udźwig 150 kg 1 szt. Bałachy sieć wodociągowa: · długość sieci PE 110x6,6 mm PE100-RC SDR17 393,30 m · długość sieci PE 90x5,4 mm PE100-RC SDR17 298,40 m · długość sieci PE 63x3,8 mm PE100-RC SDR17 30,90 m · liczba hydrantów nadziemnych 7 szt. · liczba zasuw sieciowych DN100 4 szt. · liczba zasuw sieciowych DN80 10 szt. · liczba zasuw sieciowych DN50 1 szt. Bałachy sieć kanalizacji grawitacyjnej: · długość sieci PVC-U dn200 SN8 673,5 m · liczba studzienek kanalizacyjnych bet. 1,2 m 16 szt. · liczba studzienek kanalizacyjnych 0,425 m 15 szt. Uwaga w celu odtworzenia istniejącej nawierzchni drogowej należy dostarczyć, rozłożyć, zagęścić oraz wyprofilować 1300 Mg kruszywa łamanego 0-31,5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również: 1) Projekt budowlany- załącznik nr 7 do SIWZ; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ. 3) Przedmiar robót - załącznik Nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót – należy traktować jako podglądowy i stanowi on wyłącznie materiał informacyjny nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia współfinasowany jest ze środków budżetu Województwa Pomorskiego w ramach operacji „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 UWAGA !!! Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. 4.4. Zatrudnienie. 1. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie: roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne oraz roboty ogólnobudowlane. 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (j.t. Dz.U z 2019 r. poz.1040). 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót oraz w terminie 7 dni od zaistnienia zmiany w przypadku zmian zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie robót wskazanych w ust. 1 składał Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1. - załącznik nr 5 do SIWZ „potwierdzenie zawarcia umowy o pracę”. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń o których mowa w ust. 3 zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach