Gmina Bełżyce ogłasza przetarg
- Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Lubelska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 517 27 28 , fax. 81 440 31 06
- Data zamieszczenia: 2020-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełżyce
ul. Lubelska 3
24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
tel. 81 517 27 28, fax. 81 440 31 06
REGON: 43102008400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.belzyce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa sieci wodociągowej na ul. Wojska Polskiego i ul. Żytniej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej na ul. Wojska Polskiego i ul. Żytniej w miejscowości Bełżyce (Gmina Bełżyce). 2. Zakres oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji technicznej – stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, w przedmiarze oraz we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga akceptacji wzoru umowy w całości. 3. Zamawiający biorąc pod uwagę informacje zamieszczone na stronie internetowej UZP https://www.uzp.gov.pl/aktualnosci/komunikacja-elektroniczna-w-dobie-zagrozenia-epidemicznego dopuszcza możliwość składania przez Wykonawców ofert, oświadczeń, a także dokumentów również za pomocą komunikacji elektronicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk Oferta (załącznik nr 1 do SIWZ) - dokument należy złożyć wraz z ofertą w oryginale (dla ważności oferty należy złożyć wszystkie 2 strony dokumentu). 2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udo¬wodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych pod¬miotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA! Dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w ory¬ginale. Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświad¬czonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, nie spełniają ww. wymogu. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na BIP Gminy Bełżyce informacji o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (dokument należy złożyć w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. W przypadku nienależenia przez Wykonawcę do żadnej do grupy kapitałowej oraz dołączenia niniejszego dokumentu do oferty, Zamawiający uzna go za złożony. 4. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania pod¬miotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. 6. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – każdy członek konsorcjum – składa dokumenty wymienione w pkt.: 2.2) SIWZ oraz 7.1) SIWZ osobno. Dokument wskazany w pkt 2.1) SIWZ składa członek konsorcjum który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wskazane dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy członek konsorcjum/ spółki cywilnej) składa dokument wymieniony w pkt. 3 SIWZ. 7. Powyższe zasady dotyczące wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez konsorcjum mają zastosowanie do wykonawców działających jako spółka cywilna. 8. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notari¬usza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 9. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późniejszymi zmianami) – zwane dalej rozporządzeniem, składa zamiast dokumentów wskazanych w pkt V ppkt 3 SIWZ odpowiednie dokumenty wskazane w rozporządzeniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci wodociągowej Adamów – Bliżów poprawa warunków bytowych mieszkańców poprzez budowę wodociągu
Dodano: 2024-04-29 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami- postępowanie powtórzone- współfinansowane przez Ministerstwo Finansów w ramach uzupełnienia subwencji ogólnej
Dodano: 2024-04-05 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami
Dodano: 2024-03-01 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pałecznica - Etap 2
Dodano: 2024-02-28 - Budowa systemu kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Chełm
Dodano: 2023-12-11 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Krasińskiego, Lawendowej, Malowniczej w Zamościu – I etap
Dodano: 2023-12-05 - Budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków przy Zespole Szkół w Tuchowiczu.
Dodano: 2023-11-22 - Budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków przy Zespole Szkół w Tuchowiczu.
Dodano: 2023-11-06 - Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Wohyń w miejscowościach: Kuraszew i Ostrówki
Dodano: 2023-08-23 - Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Rejowiec
Dodano: 2023-06-07