Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej na terenie miasta Szczekociny

Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-445 Szczekociny, ul. Senatorska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3557050 , fax. 034 3557165
  • Data zamieszczenia: 2015-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach
    ul. Senatorska 2 2
    42-445 Szczekociny, woj. śląskie
    tel. 034 3557050, fax. 034 3557165
    REGON: 15139873500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczekociny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej na terenie miasta Szczekociny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa zamówienia: Budowa sieci wodociągowej na terenie miasta Szczekociny. 2.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, informacji BIOZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysów inwestorskich dla zadania pn. Budowa sieci wodociągowej na terenie miasta Szczekociny. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej. 3.Długość planowanej do wykonania sieci wodociągowej wynosi ok. 6.547 m.b. Orientacyjna ilość przyłączy wynosi ok. 422 szt. Podana długość sieci i liczba przyłączy są orientacyjne, a zwiększenie ich wartości nie będzie upoważniało Wykonawcy do zwiększenia wynagrodzenia. Określone w niniejszym opisie długości sieci wodociągowej i ilości przyłączy są przyjęte wskaźnikowo i podlegają weryfikacji na etapie opracowania dokumentacji. Ostateczna długość sieci i liczba przyłączy zostanie ustalona na podstawie opinii, uzgodnień i warunków technicznych. 4.Sieć wodociągową należy zaprojektować wraz z przyłączami, w szczególności w następujących ulicach: L.p.; Nazwa ulicy; Długość sieci - m.b.; Liczba przyłączy - szt.; 1. - Głowackiego - 320 - 24; 2. Wodzickiego - 110 - 4; 3. Grochowskiego - 60 - 4; 4. Kilińskiego - 60 - -; 5. Mostowa - 130 - 3; 6. Żeromskiego - 1200 - 122; 7. Krakowska - 720 - 51; 8. Wesoła - 190 - 18; 9. Włoszczowska - 230 - 10; 10. Strażacka - 120 - 4; 11. Saneckiego - 190 - 10; 12. Nadrzeczna - 112 - 12; 13. Kościelna - 50 - 8; 14. Pl. Kościuszki - 210 - 20; 15. Al. Zwycięstwa - 500 - 7; 16. Tartaczna - 430 - 3; 17. Polna - 250 - 5; 18. Śląska - 400 - 12; 19. Przemysłowa - 240 - -; 20. Cmentarna - 385 - 8; 21. Konopnickiej - 240 - 5; 22. Parkowa - 400 - 14; OGÓŁEM: 6.547; 422 5.Na terenie Gminy Szczekociny występują obszary chronione: Specjalny Obszar Ochrony Siedlisk Natura 2000 Dolina Górnej Pilicy; Specjalny Obszar Ochrony Siedlisk Natura 2000 Źródła Rajecznicy; Specjalny Obszar Ochrony Siedlisk Natura 2000 Suchy Młyn. 6.Teren projektowanej inwestycji nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Inwestycja wymaga uzyskania decyzji lokalizacyjnej. 7.Na terenie projektowanej inwestycji występują drogi gminne, droga powiatowa DP (ul. Krakowska, Pl. Kościuszki, ul. Żarnowiecka), droga wojewódzka DW 795 (ul. Włoszczowska) oraz droga krajowa DK-78 (ul. Żeromskiego, ul. Śląska, ul. Kościelna). 8.Włączenie projektowanych odcinków sieci nastąpi do istniejącej sieci wodociągowej - mapa istniejącej infrastruktury na terenie miasta Szczekociny stanowi załącznik do SIWZ. 9.Przyłącza należy projektować zgodnie z ustawą z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 139) z uwzględnieniem wytycznych kwalifikowalności RPO WSL na lata 2014-2020. Do istniejących we wskazanym terenie budynków należy zaprojektować nowe przyłącza wodociągowe, natomiast do niezabudowanych nieruchomości przyłącza projektować tylko w uzasadnionych przypadkach - np. rozpoczętej budowy budynku. 10.Zamówienie obejmuje wykonanie wymaganych opracowań tj.: a. przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca opracuje koncepcję sieci wodociągowej dla w/w zadania inwestycyjnego wraz z planowanymi szacunkowymi kosztami robót budowlanych. Na etapie koncepcji w uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca przeprowadzi szczegółową analizę terenową w celu wyboru najbardziej optymalnej lokalizacji tras sieci wodociągowych. Zamawiający może wnieść do koncepcji uwagi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić lub odpowiednio się do nich ustosunkować. Koncepcję należy wykonać w terminie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Akceptacja przez Zamawiającego przedłożonej koncepcji nastąpi w terminie do 2 tygodni od dnia przedstawienia koncepcji. Koncepcje w wersji zaakceptowanej przez Zamawiającego należy przedłożyć w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; b. opracowanie mapy do celów projektowych. Należy objąć nowym pomiarem wszystkie elementy zagospodarowania terenu tj.: drzewa, ogrodzenia, krawężniki, elementy naziemnego i podziemnego uzbrojenia terenu, budynki, budowle oraz inne elementy niezbędne do opracowania projektu sieci wodociągowej. Na mapie powinny znaleźć się granice ewidencyjne działek i ich numery zgodne z ewidencją prowadzoną przez Starostwo Powiatowe w Zawierciu. Mapę należy sporządzić w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej oraz 1 egzemplarzu w wersji papierowej dla Zamawiającego. Pozostałe egzemplarze dla potrzeb projektowania; c. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich opinii, uzgodnień, oświadczeń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, w tym wypisów z ewidencji gruntów oraz zgody na czasowe zajęcie i dysponowanie nieruchomością na cele budowlane. Uzyskanie zgód na przebieg sieci od właścicieli (dysponentów) nieruchomości. Uzgodnienie z właścicielami posesji przebiegu sieci i przyłączy; d. opracowanie kompletnego wniosku (wraz z niezbędnymi załącznikami) do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. W ramach wniosku Wykonawca opracuje kartę informacyjną przedsięwzięcia, a w przypadku konieczności uzasadnionej postanowieniem stosownych organów administracji także raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko naturalne. Wniosek należy opracować w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; e. opracowanie kompletnych wniosków (wraz z niezbędnymi załącznikami) do wydania decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o pozwolenie na budowę (w tym również od Wojewody na wykonanie robót w pasie drogi krajowej i wojewódzkiej). Każdy wniosek należy opracować w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; f. uzyskanie w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz decyzji środowiskowej, decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. W trakcie prowadzenia postępowań administracyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w postępowaniach administracyjnych na podstawie stosownego pełnomocnictwa. Decyzje o pozwoleniu na budowę Zamawiający uzyska we własnym zakresie; g. opracowanie operatu wodno - prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz pozwolenia wodno - prawnego (jeżeli będzie wymagane); h. sporządzenie dokumentacji geotechnicznej w ilości 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; i. wykonanie projektu budowlanego w ilości 6 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; j. wykonanie projektu wykonawczego wielobranżowego w ilości 6 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; k. wykonanie kosztorysów inwestorskich w ilości 3 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. Kosztorysy inwestorskie należy sporządzić w podziale na poszczególne ulice ze względu na planowane etapowanie prac budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej. Przy opracowywaniu kosztorysów należy dołożyć najwyższej staranności w celu ujęcia wszystkich robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej; l. wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w ilości 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; m. wykonanie przedmiaru robót w ilości 3 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie pdf i ath. Przedmiary robót należy sporządzić w podziale na poszczególne ulice ze względu na planowane etapowanie prac budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej. Przy opracowywaniu przedmiarów należy dołożyć najwyższej staranności w celu ujęcia wszystkich robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej; n. wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu w ilości 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; o. wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w przypadku zaistnienia przesłanek wynikających z przepisów w ilości 6 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; p. wykonanie projektu odtworzenia nawierzchni w ilości 6 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; q. wykonanie inwentaryzacji zieleni i projektu wycinki drzew jeżeli będzie wymagana w ilości 6 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w podziale na poszczególne ulice. Inwentaryzacja zieleni powinna określać ilość zieleni do wycinki, przesadzenia lub zabezpieczenia. Opracowanie powinno obejmować roślinność kolidującą z projektowanymi obiektami oraz drzewa i krzewy występujące w drogach dojazdowych do budowy oraz w pasie montażowo - roboczym niezbędnym dla wykonania prac, a także zabezpieczenia roślinności, która musi pozostać; r. w przypadku wystąpienia kolizji projektowanych obiektów z istniejącą infrastrukturą techniczną do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie projektu zabezpieczenia sieci lub usunięcia kolizji w ilości 6 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. Nie będzie to traktowane jako zamówienie odrębne lub dodatkowe. Szczegółowe rozwiązania winny być zgodne z warunkami technicznymi gestorów sieci, po akceptacji Zamawiającego. Uzyskanie warunków technicznych należy do obowiązków Wykonawcy projektu. 11.Wszelkie decyzje, wnioski, uzgodnienia i inne dokumenty tworzące komplet dokumentacji muszą być sporządzone w wersji oryginalnej papierowej, trwale spięte oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf. 12.Kompletną dokumentację projektową należy wykonać odrębnie dla sieci wodociągowej w pasie drogowym drogi wojewódzkiej i krajowej oraz dla zakresu, dla którego pozwolenie na budowę wydają różne ograny administracji. 13.Dokumentację projektową oraz STWiORB należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). 14.Projekt budowlany należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.). 15.Kosztorysy inwestorskie należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno -użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389). 16.Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót budowlanych i niezwłocznie będzie udzielał odpowiedzi na złożone zapytania przez wykonawców ubiegających się o zamówienie. Przygotowane odpowiedzi do Zamawiającego będą przesyłane drogą elektroniczną, bez dodatkowego wynagrodzenia. 17.Wykonawca zobowiązany jest, bez dodatkowego wynagrodzenia, do aktualizacji kosztorysów na potrzeby udzielenia zamówienia publicznego na roboty budowlane zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie do 5 lat od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego dokumentacji projektowej. Aktualizacja kosztorysu polega na ponownym ustaleniu wartości szacunkowej robót budowlanych w oparciu o wskaźniki przyjęte do wyceny aktualne na dzień sporządzenia aktualizacji. 18.Dokumentacja projektowa ma zostać przygotowana dla potrzeb opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówienia, które będą prowadzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z art. 29 - 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. W dokumentacji projektowej i STWiORB nie należy używać znaków towarowych, oznaczeń producentów. W wyjątkowych sytuacjach w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej i STWiORB znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca w każdym takim przypadku zobowiązany jest na piśmie: a. Uzasadnić, że taki opis podyktowany jest specyfiką przedmiotu zamówienia; b. Wskazać, iż nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Użycie słów lub równoważny powoduje konieczność szczegółowego opisania - wskazania konkretnych parametrów technicznych (cech technicznych i jakościowych z zachowaniem Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie) przedmiotu zamówienia i wskazanie co Zamawiający (opisujący w jego imieniu przedmiot zamówienia Wykonawca) rozumie pod pojęciem lub równoważny. Wykonawca winien doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności poprzez określenie minimalnych wymagań w zakresie parametrów technicznych danego urządzenia lub wyrobu, które pozwolą Zamawiającemu uznać, że dane urządzenie lub wyrób jest równoważny bądź nie. Przedmiot zamówienia należy opisać jasno, precyzyjnie za pomocą standardowych określeń technicznych, które są zwykle używane w danej dziedzinie, zrozumiałych dla wszystkich osób trudniących się działalnością w danej branży. 19.Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe we wszelkich polach eksploatacji związanych z wybudowaniem i promocją projektu będącego przedmiotem zamówienia oraz prawo zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych. Wykonawca nie może uchylić się od przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego. Przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego nastąpi z chwilą przekazania i przejęcia kompletnie wykonanej dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza jakichkolwiek zastrzeżeń lub ograniczeń Wykonawcy w zakresie wykorzystywania opracowań będących przedmiotem umowy. 20.Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej. 21.Dla wszelkiej lokalizacji w tym w pasie drogowym projektowanych urządzeń oraz przekroczeń drogowych Wykonawca poda powierzchnie dla potrzeb ustalenia opłat za umiejscowienie urządzenia w pasie drogowym. 22.Nadzór autorski będzie pełniony w trakcie realizacji robót budowlanych tj. od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych realizowanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej i STWiORB do dnia zakończenia robót budowlanych i podpisania przez komisję odbiorową protokołu odbioru końcowego tych robót. Nadzór autorski sprawowany będzie przez cały okres prowadzenia i rozliczania inwestycji. Nadzór autorski sprawowany będzie w ilości do 20 wizyt na budowie przez cały okres budowy. Rzeczywista ilość pobytów zależna będzie od zapotrzebowania na prowadzenie przedmiotowego nadzoru. 23.Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.: a.Pieniądzu, b.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.Gwarancjach bankowych, d.Gwarancjach ubezpieczeniowych, e.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 09.07.2015 r. do godz. 10:00. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szczekocinach Nr 44 82770002 0009 0000 0566 0006 Na przelewie należy umieścić informację Wadium - budowa sieci wodociągowej na terenie miasta Szczekociny 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 7.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium została załączona do oferty. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w miejscu składania ofert, a jego kserokopia w ofercie. 8.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Gwarancja powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa, płatna na pierwsze pisemne wezwanie do zapłaty w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9.Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez złożenie dokumentu w odrębnej kopercie dołączonej do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 10.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 11.Nie wniesienie wadium w terminie i w sposób wskazany w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 12.Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczekociny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach