Przetargi.pl
„Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy” oraz „Budowa odcinków sieci kanalizacyjnej w ulicach, gdzie kanalizacja sanitarna została wybudowana w latach ubiegłych”.

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy” oraz „Budowa odcinków sieci kanalizacyjnej w ulicach, gdzie kanalizacja sanitarna została wybudowana w latach ubiegłych”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w ramach zadań budżetowych pn.: „Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy” oraz „Budowa odcinków sieci kanalizacyjnej w ulicach, gdzie kanalizacja sanitarna została wybudowana w latach ubiegłych” jest: 1) budowa: • sieci wodociągowej (droga dojazdowa do ul. Regulskiej w Regułach) DN80 z rur z żeliwa sferoidalnego PN10 o całkowitej długości 72,1 m (pod nadzorem MPWiK w Warszawie); • sieci kanalizacji sanitarnej (droga dojazdowa do ul. Regulskiej w Regułach) ϕ 0,20 m (D200 x 5,9mm) z rur PVC klasy S ze ścianką litą jednorodną o całkowitej długości 67,3 m, wraz z przykanalikami (odgałęzienia sieci – odcinki w pasie drogowym) ϕ 0,15 m (D160 x 4,7mm) z rur PVC klasy S ze ścianką litą jednorodną (pod nadzorem MPWiK w Warszawie); • sieci kanalizacji sanitarnej (ul. Modrzejewskiej w Granicy) ϕ 0,20 m (D200 x 5,9mm) z rur PVC klasy S ze ścianką litą jednorodną o całkowitej długości 144,3 m, wraz z przykanalikami (odgałęzienia sieci – odcinki w pasie drogowym) ϕ 0,15 m (D160 x 4,7mm) z rur PVC klasy S ze ścianką litą jednorodną; • sieci kanalizacji sanitarnej (ul. Skośna w Granicy) ϕ 0,20 m (D200 x 5,9mm) z rur PVC klasy S ze ścianką litą jednorodną o całkowitej długości 50,7 m, wraz z przykanalikami (odgałęzienia sieci – odcinki w pasie drogowym) ϕ 0,15 m (D160 x 4,7mm) z rur PVC klasy S ze ścianką litą jednorodną; • przyłącza kanalizacji sanitarnej (odgałęzienie sieci – odcinek w pasie drogowym) do działki nr ewid. 203/4 przy ul. Regulskiej w Regułach (pod nadzorem MPWiK w Warszawie); • przyłącza wodociągowego do działki nr ewid. 546/2 przy ul. Rynkowej w Michałowicach (pod nadzorem MPWiK w Warszawie); • przyłącza wodociągowego do działki nr ewid. 171/2 przy ul. Wiśniowej w Nowej Wsi; • przyłącza wodociągowego do działki nr ewid. 488/2 przy ul. Polnej w Nowej Wsi. • przyłącza wodociągowego do działki nr ewid. 397 przy ul. Makowej w Opaczy Kolonii; 2) w przypadku budowy pod nadzorem MPWiK w m.st. Warszawie S.A.: postępować zgodnie z ich warunkami technicznymi, w trakcie realizacji przedsięwzięcia spełniać wymagania formalne podyktowane przez MPWiK (jeśli będzie to niezbędne Inwestor Gmina Michałowice wystawi odpowiednie pełnomocnictwo), uzyskać protokół pozytywnego odbioru lub inny dokument stwierdzający prawidłowość wykonanych prac zgodnie z oczekiwaniami MPWiK. 3) zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej; 4) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych; 5) usunięcie wszelkich kolizji z siecią gazową, kanalizacją techniczną, energetyczną, wraz ze spisaniem protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi; 6) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z protokołem z narady kordynacyjnej i STWiOR; 7) spisanie protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi; 8) zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przedkładane odcinkami przed przystąpieniem do odtworzenia nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołu częściowego odbioru robót; 9) zapewnienie dostępu do dziennika budowy wszystkim służbom zgodnie z Prawem Budowlanym; 10) uzyskanie od zarządców terenu decyzji lub zgody na wejście w teren z robotami oraz uzyskanie protokołów odbioru po zakończeniu prac; 11) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót - wykonanie i uzgodnienie projektów organizacji ruchu lub szkiców zabezpieczenia robót na czas budowy wg wymagań oraz zatwierdzenie ich w odpowiednich urzędach; 12) uzyskanie zgody zarządzającego oraz poniesienie wszelkich kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzenia robót; 13) odbudowa nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą; 14) zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji i dostępu do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej; 15) zabezpieczenie istniejących drzew przed uszkodzeniem w obrębie pasa robót; 16) w przypadku konieczności poboru wody z sieci wodociągowej uzgodnić z właścicielem wodociągu Gminą Michałowice; 17) uzyskanie wszelkich dokumentów uzgodnień oraz uzyskanie wszelkich odbiorów potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej, 18) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy. 2.2. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa dokumentacja: projekty budowlane, Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, opinia geotechniczna. 2.3. Wykonawca po wykonaniu wszystkich robót sporządzi 1 egz. dokumentacji powykonawczej wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi, a geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza powinna być przekazana Zamawiającemu w 3 egzemplarzach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 8.000, 00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), 2) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium (załącznik Wykonawcy), 3) oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), 4) zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. 7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach