Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Książ Wlkp. – do terenów inwestycyjnych w Radoszkowie Drugim oraz pod budownictwo mieszkaniowe w Książu Wlkp. – Etap I

Gmian Książ Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63130 Książ Wielkopolski, ul. Stacha Wichury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 822 001 , fax. 612 822 724
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmian Książ Wlkp.
    ul. Stacha Wichury
    63130 Książ Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 612 822 001, fax. 612 822 724
    REGON: 53046500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz-wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Książ Wlkp. – do terenów inwestycyjnych w Radoszkowie Drugim oraz pod budownictwo mieszkaniowe w Książu Wlkp. – Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę istniejącej infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Książ Wlkp. Zaprojektowano sieć wodociągową z rur PEHD w miejscowościach Książ Wlkp. oraz Radoszkowo Drugie. Sieć wodociągowa zgodnie z projektem zlokalizowana jest w pasie drogowym dróg gminnych. Proponowane w rozwiązaniu projektowym rury, a także istniejące warunki gruntowe, nie wymagają wykonania wymiany gruntów. Do wypełnienia wykopu wykorzystany może zostać grunt rodzimy, w związku z tym nie będzie zachodzić potrzeba jego wywozu. Projektowane hydranty będą pełniły rolę odpowietrzenia i odwodnienia sieci. Skrzynki do zasuw wodociągowych oraz hydranty p. poż. należy obudować płytami betonowymi prefabrykowanymi lub zalewanymi betonem na miejscu wbudowania. Na trasie projektowanej sieci wodociągowej występują sieci podziemne energetyczne jak i wodociągowe. ZESTAWIENIE PROJEKTOWANEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ: 1)rura PEHD100 SDR17 PN10 Φ 225 x 13,4 mm – 588,65 mb 2)rura PEHD100 SDR17 PN10 Φ 110 x 6,6 mm – 2 338,85 mb 3)hydranty nadziemne DN80 – 20 szt. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać również poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: 1)zapewnienie funkcji kierownika budowy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2)zapewnienie obsługi geodezyjnej w tym opracowanie inwentaryzacji powykonawczej, 3)wartość materiałów wraz z kosztami ich zakupu, transportu i magazynowania na placu budowy, 4)zapewnienie sprowadzenia sprzętu na placu budowy i z powrotem, montaż i demontaż na stanowisku pracy, 5)zapewnienie zabezpieczenia placu budowy, 6)organizacja ruchu na czas budowy. Opracowanie ewentualnych projektów wykonawczych należy do Wykonawcy. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 1.Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 2)Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3)Wykonawca winien udzielić 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4)Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2017r., poz. 1332 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5)Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robót instalacyjnych, montażowych, ziemnych oraz ogólnych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 3-6 i § 9 ust. 1 pkt. 7 i 8) stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Na etapie ofertowania – wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY”. 2.Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1)szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 2)kosztorys ślepy - przedmiar 3)projekt budowlany Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255600-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 1; 2)kosztorys ofertowy sporządzony min. metodą kalkulacji uproszczonej, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (kosztorys ślepy-przedmiar załączony do SIWZ); 3)dokument potwierdzający wniesienie wadium; 4)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a)ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b)ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /lidera konsorcjum/ wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach