Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy

Gmina Ryńsk ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6877500 , fax. 56 4502702
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryńsk
    ul. Mickiewicza 21
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6877500, fax. 56 4502702
    REGON: 871118827
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rynsk.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa na terenie gminy Ryńsk sieci wodociągowej o łącznej długości 20.501 mb i przyłączy wodociągowych o łącznej długości 2.684 mb. 1) Zakres robót: - budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Ryńsk o łącznej długości 20.501 mb, w tym we wsi: Ludowice z rur PE 110 PN 10 - 7.892 mb; Czystochleb z rur PE 110 PN 10 - 434 mb; Sitno z rur PE 90 PN 10 - 1.858 mb; Węgorzyn z rur PE 110 PN 10 - 432 mb; Wałycz z rur PE 110 PN 10 - 1.559 mb; Wałyczyk z rur PE 110 PN 10 - 142 mb; Orzechowo z rur PE 90 PN 10 - 590 mb; Trzciano z rur PE 90 PN 10 - 240 mb; Pływaczewo z rur PE 90 PN 10 - 388 mb; Zieleń z rur PE 90 PN 10 - 935 mb; Myśliwiec z rur PE 90 PN 10 - 405 mb; Jarantowice z rur PE 90 PN 10 - 1.598 mb; Małe Radowiska z rur PE 90 PN 10 - 4.028 mb; z włączeniem budowanych odcinków sieci do istniejących sieci wodociągowych. W podanym zakresie budowy sieci wodociągowej do wybudowania w aglomeracji - 1.577 mb sieci wodociągowej, w tym z rur PE 110 PN 10 - 1.172 mb i z rur PE 90 PN 10 - 405 mb. Pozostały zakres budowy sieci wodociągowej - 18.924 mb do wybudowania poza aglomeracją. - budowa przyłączy wodociągowych o łącznej długości 2.684 mb, w tym we wsi: Ludowice PE 40 PN - 800 mb, szt. 23; Sitno z rur PE 40 PN 10 - 83 mb, szt. 3; Węgorzyn z rur PE 40 PN 10 - 90 mb, szt. 2; Orzechowo z rur PE 40 PN 10 - 184, szt. 4; Trzciano z rur PE 40 PN 10 - 5 mb, szt. 1; Pływaczewo z rur PE 40 PN 10 - 61 mb, szt. 1; Zieleń z rur PE 40 PN 10 -174 mb, szt. 4; Myśliwiec z rur PE 40 PN 10 - 73 mb, szt. 2; Jarantowice z rur PE 40 PN 10 - 240 mb, szt. 6; Jaworze z rur PE 40 PN 10 - 64 mb, szt. 1, Małe Radowiska z rur PE 40 PN 10 – 910 mb, szt. 10. Przyłącza wodociągowe zakończone zestawami wodomierzowymi. 2. Zamawiający wymaga kompleksowej realizacji robót (sieć i przyłącza) w każdej ze wskazanych w pkt 1 miejscowości. 3. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: - obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia trasy sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych przed przystąpieniem do robót i sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych; inwentaryzację należy sporządzić odrębnie dla sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych; - przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami w tym pełnego badania wody (bakteriologia + fizyko-chemia) wykonanego przez akredytowane laboratorium - do uzyskania pozytywnego wyniku badań i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób i wyników badań wody. Zamawiający wymaga przeprowadzenia pełnego badania wody do uzyskania pozytywnego wyniku badania i przekazania zamawiającemu wyników badania wody po zakończeniu kompleksowej realizacji robót w każdej ze wskazanych w pkt. 1 miejscowości; - naprawy lub odtworzenia uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami; - naprawy uszkodzeń lub odtworzenia istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; - odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia; - uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym drogi powiatowej, przed przystąpieniem do realizacji robót; - utrzymywania nawierzchni dróg zgodnie z wymaganiami zarządców dróg; - utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów oraz ich ewentualnej utylizacji; - innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; - uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: 1) dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej na terenie gminy; 2) dokumentacji projektowej na budowę przyłączy wodociągowych na terenie gminy; 3) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający załącza również przedmiary robót dotyczące: budowy sieci wodociągowej na terenie gminy i budowy przyłączy wodociągowych. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy. 5. W przypadku określenia w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych oraz przedmiarach robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty. 6. Na terenie na którym prowadzone będą roboty budowlane związane z budowa sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych znajdują się zinwentaryzowane i nie zinwentaryzowane urządzenia melioracyjne – sieci drenarskie. Wykonawca połączy lub odtworzy wszystkie urządzenia uszkodzone podczas wykonywania robót. Odtworzeniu podlegają również rowy melioracyjne uszkodzone podczas wykonywania robót. 7. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia osób wykonujących czynności montażowe (instalacyjne) przy budowie sieci wodociągowych i przyłączy wodociągowych. Za czynności montażowe uważa się w szczególności układanie przewodów sieci wodociągowej i przyłączy, łączenie przewodów, montaż zasuw, hydrantów i wodomierzy. 7.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 7.1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny; - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów; - przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 7.3. W trakcie realizacji zamówienia, wykonawca - na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży zamawiającemu na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego w pkt 7.1. czynności następujące dowody: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - potwierdzoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę zawierające nazwę pracodawcy, imię i nazwisko osób, wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności których dotyczy w/w oświadczenie, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. Kopia/kopie umowy powinny zostać zanonimizowane w szczególności w zakresie nr PESEL, adresów zamieszkania pracowników tak aby zapewnić ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 7.4. Niezłożenie prze wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się wezwanie wykonawcy środkami komunikacji elektronicznej) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7.1 czynności. 7.5. Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.1 czynności wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną określoną w § 19 ust. 6 projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego 8. Projekt uzyskał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na operacje typu „Gospodarka wodno–ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie konkretyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do siwz). 2. Ponadto wykonawca złoży: 1) Zestawienie kosztów, zalecane jest sporządzenie zestawienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 2) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy, zalecane jest sporządzenie zobowiązania na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji; 3) Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 4) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach