Gmina Konopnica ogłasza przetarg
- Adres: 21030 Motycz, Kozubszczyzna
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 031 081 , fax. 815 031 082
- Data zamieszczenia: 2017-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopnica
Kozubszczyzna
21030 Motycz, woj. lubelskie
tel. 815 031 081, fax. 815 031 082
REGON: 43101967800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej Marynin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Marynin, zakres robót obejmuje: 1) Roboty pomiarowe, roboty ziemne, roboty instalacyjne, wykonanie próby ciśnieniowej sieci kompletnej. 2) Długość sieci wodociągowej do wykonania wynosi 4352 mb, 3) Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji oraz przedmiary robót. 2. Wymagania jakościowe i materiałowe. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskich Norm. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/ wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w przedmiarach robót, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno–użytkowym tych materiałów i urządzeń określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3. Zamawiający stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), przy robotach budowlanych ziemnych wynikających z dokumentacji i kosztorysu ofertowego, do obsługi sprzętu (operatorzy spycharki, równiarki, koparki, zagęszczarki)z zachowaniem przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Na potwierdzenie powyższego wymaga się aby Wykonawca lub Podwykonawca w dniu przekazania placu budowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności przedstawionego powyżej wykazu osób z osobami wykonującymi czynności przy zamówieniu. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę. UWAGA: 1. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W stosunku do wszystkich elementów przedmiotu zamówienia opisanych przez wskazanie znaków towarowych, patentów i pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających opisanym w dokumentacji projektowej. W odniesieniu do proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisanym w projekcie technicznym, specyfikacjach technicznych i przedmiarach robót poprzez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Wykonawca zobowiązany jest wskazać rozwiązania równoważne podając ich nazwę znak lub pochodzenie oraz charakterystyczne parametry 3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - 50 000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci wodociągowej Adamów – Bliżów poprawa warunków bytowych mieszkańców poprzez budowę wodociągu
Dodano: 2024-04-29 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami- postępowanie powtórzone- współfinansowane przez Ministerstwo Finansów w ramach uzupełnienia subwencji ogólnej
Dodano: 2024-04-05 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami
Dodano: 2024-03-01 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pałecznica - Etap 2
Dodano: 2024-02-28 - Budowa systemu kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Chełm
Dodano: 2023-12-11 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Krasińskiego, Lawendowej, Malowniczej w Zamościu – I etap
Dodano: 2023-12-05 - Budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków przy Zespole Szkół w Tuchowiczu.
Dodano: 2023-11-22 - Budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków przy Zespole Szkół w Tuchowiczu.
Dodano: 2023-11-06 - Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Wohyń w miejscowościach: Kuraszew i Ostrówki
Dodano: 2023-08-23 - Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Rejowiec
Dodano: 2023-06-07