Burmistrz Głuchołaz ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4092100 , fax. 077 4092101
- Data zamieszczenia: 2010-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głuchołaz
Rynek 15 15
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 077 4092100, fax. 077 4092101
REGON: 00052454200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w Głuchołazach i Bodzanowie kanalizacji sanitarnej pomiędzy ulicami: Świdnicką, Żeromskiego , Kraszewskiego . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w Głuchołazach i Bodzanowie pomiędzy ulicami: Świdnicką, Żeromskiego , Kraszewskiego . W roku 2010 należy zrealizować odcinek sieci wod - kan, który umożliwi podłączenie i dostawy wody do budynków już zrealizowanych i nadających się do użytkowania /zamieszkania/. Realizację zadania należy rozpocząć od ul Żeromskiego tj. od włączenia do głównej sieci wodociągowej. Finansowanie zadania : - 50% kosztów regulowana w 2010 roku, - 50% kosztów regulowana w 2011 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2010
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną