Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Brzozowej w Opatowie

Gmina Łęka Opatowska ogłasza przetarg

  • Adres: 63-645 Łęka Opatowska, ul. Akacjowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7814520, 7814536 , fax. 0-62 7814521
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęka Opatowska
    ul. Akacjowa 4
    63-645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7814520, 7814536, fax. 0-62 7814521
    REGON: 54117300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leka-opatowska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Brzozowej w Opatowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Brzozowej w Opatowie”. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na ul. Brzozowej w Opatowie -odcinek od podłączenia do studni S5 do studni S21 wraz z przyłączami kanalizacyjnymi. Roboty obejmują w szczególności: a) wytyczenie trasy sieci, roboty ziemne, wykonanie podłoża pod rurociągi, b) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC lite SN8 o średnicy 200 mm, długość sieci około 310,3 m, c) montaż studzienek sanitarnych z tworzywa o średnicy 425 mm -8 kpl (S12, S13, S14, S16, S18, S19, S10, S21), d) montaż studni betonowych o średnicy 1000 mm – 2 kpl (S15, S17), e) wykonanie 18 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej do posesji z rur PVC lite SN8 o średnicy 160 mm o łącznej długości około 102,3 m, zakończonych studzienkami z tworzywa o średnicy 315 mm, f) wykonanie próby szczelności, ciśnienia, badanie kamerą inspekcyjną kanału grawitacyjnego, g) wykonanie obsypki rurociągów i zasypanie wykopów z zagęszczeniem warstwami, odtworzenia nawierzchni. 2) Budowę sieci wodociągowej na ul. Brzozowej w Opatowie – włączenie do istniejącej sieci wodociągowej w ul. Brzozowej w dwóch miejscach - punkt w 7 i w 18. Roboty obejmują w szczególności: a) wytyczenie trasy sieci, roboty ziemne, wykonanie podłoża pod rurociągi, b) wykonanie sieci wodociągowej z rur o średnicy 110 mm, długość sieci około 353,3 m c) wykonanie 3 szt. hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych żeliwnych DN80mm. d) wykonanie próby szczelności, badanie wody, e) wykonanie obsypki rurociągów i zasypanie wykopów z zagęszczeniem warstwami, odtworzenia nawierzchni. 3) Wykonanie wyjścia do planowanej kanalizacji sanitarnej na działce nr 277 z włączeniem do studni S21 (zgodnie z przedmiarami). Roboty obejmują w szczególności: a) wytyczenie trasy, roboty ziemne, wykonanie podłoża pod rurociągi, b) wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC lite SN8 o średnicy 200 mm i długości 9 m c) montaż studni rozprężnej o średnicy 425 mm – właz żeliwny D400, zamknięcie rurą teleskopową, kineta przepływowa z dwustronnym dopływem- 1 kpl d) wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur polietylenowych PE100-RC o średnicy zew. 75mm – długość 30 m e) wykonanie próby szczelności, f) wykonanie obsypki rurociągów i zasypanie wykopów z zagęszczeniem warstwami, odtworzenia nawierzchni. 4) Wykonanie przepięcia – podłączenia do sieci wodociągowej posesji zlokalizowanych w obrębie Trzebień, na działkach przylegających do ul. Brzozowej w Opatowie tj. działki od nr 278/11 do 278/18, od 278/4 do 278/7 oraz nr 279/9 (roboty te nie są uwzględnione w przedmiarach). Roboty obejmują w szczególności przełączenie istniejących przyłączy wodociągowych (12 szt.) do nowo wybudowanej sieci wodociągowej pomiędzy węzłami w 7 a w 18. Poszczególne przepięcia należy wykonać poprzez zastosowanie nawiertki, węża PE32, złączki do węża PE32. Z nawiertki wyprowadzony klucz, na poziomie gruntu zakończony skrzynką uliczną z betonową obudową. Ponadto, pomiędzy węzłami w11 i w12 należy wykonać połączenie istniejącej sieci z nowo wybudowaną siecią za pomocą trójnika i zasuwy DN80. 5) Wykonanie nakładki asfaltowej o grubości 4 cm na całej szerokości jezdni wraz z utwardzeniem poboczy (od skrzyżowania z drogą powiatową do skrzyżowania z drogą na działce nr 277). 2. Uwaga: Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje budowy sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Poznańskiej w Opatowie oraz sieci wodociągowej na ul. Sosnowej w Opatowie ujętych w projekcie budowlanym. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany również do: 1) zapewnienia na czas trwania robót kierownika budowy posiadającego stosowne, wymagane przez obowiązujące prawo kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane, odpowiedzialnego za wykonywane roboty zgodnie z postanowieniami umowy oraz Ustawy prawo budowlane, 2) wykonywania robót w sposób nie zakłócający ciągłości w dostawie wody dla właścicieli posesji. W przypadku konieczności wystąpienia czasowej przerwy w dostawie wody należy poinformować właścicieli nieruchomości i zarządcy sieci minimum 1 dzień wcześniej (za pomocą ogłoszenia), 3) zawiadomienia poszczególnych podmiotów i jednostek o terminie rozpoczęcia i czasu trwania wykonywanych robót (zgodnie z opiniami i uzgodnieniami załączonymi do projektu) z zachowaniem wyznaczonych terminów oraz wypełnienie pozostałych zobowiązań wynikających z opinii i uzgodnień, 4) przedłożenia Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Kępnie dokumentów ( atestów i karty charakterystyki) dotyczących materiałów zastosowanych do wykonania sieci wodociągowej, 5) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej budowy, w tym wytyczenie, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 egzemplarze), 6) zagospodarowania placu budowy, zapewnienia zaplecza socjalnego i magazynowego na potrzeby robót, 7) zabezpieczenia pod względem bhp i ppoż. oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, 8) zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, 9) zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i projektanta. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i projektanta, 10) przygotowania dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa odzwierciedlając i dokumentując stan faktyczny wykonania robót, 11) uzyskania wszelkich wymaganych protokołów (np. z próby szczelności, ciśnienia, zagęszczeń gruntu), opinii, badania wody, odbiorów oraz decyzji umożliwiających użytkowanie obiektów i urządzeń, 12) wywozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 797 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 2010 ze zm.) odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót, 13) uporządkowania terenu budowy (po zakończeniu robót), zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, dróg, nawierzchni, instalacji, 14) wykonania wszelkich napraw urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 15) usuwania wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) w skład którego wchodzą : 1) Projekt budowlany, 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (dalej SST/STWiOR), 3) Przedmiary robót, 4) Dokumenty formalno- prawne. UWAGA! Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z projektu budowlanego, STWiOR i zapisów SIWZ (nie dotyczy ust. 1 pkt 3 niniejszego rozdziału, gdzie zakres robót został określony w przedmiarach). Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z całą dokumentacją. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót lub materiałów niż przewidziano w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru, nie będzie to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia lecz jako konieczne roboty i materiały, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć w ramach ceny określonej w ofercie. Ewentualne braki w przedmiarze robót w robotach lub materiałach, które są konieczne do wykonania kompletnego zadania na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku ich wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4)Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.lekaopatowska.bip.net.pl (zakładka Przetargi) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach