Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami przy ul. Kasprowicza w Janikowie.

Gmina Janikowo ogłasza przetarg

  • Adres: 88-160 Janikowo, ul. Przemysłowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 35 144 11 , fax. 52 35 13 519
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janikowo
    ul. Przemysłowa 6
    88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 35 144 11, fax. 52 35 13 519
    REGON: 09235076000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.janikowo.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami przy ul. Kasprowicza w Janikowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami przy ul. Kasprowicza w Janikowie w zakresie: 1) Sieć wodociągowa 1.1) Roboty ziemne 1.2) Roboty technologiczno-montażowe 1.3) Próba szczelności i uruchomienie sieci 2) Sieć kanalizacyjna 2.1) Roboty ziemne kanalizacji 2.2.)Roboty montażowe 2.3 )Próba i uruchomienie. 3) Długość projektowanych sieci i przyłączy wynosi: - sieć wodociągowa Ø90x5.4mm PE100 SDR 17 PN10 – 260,30m - przyłącza wodociągowe ø32x2.0mm PE100 SDR17 PN10 – 15.40m - sieć kanalizacji sanitarnej ø200x5.9mm PVC SDR 34 SN8 – 258,60m - przyłącza kanalizacji sanitarnej ø160x4.7mm PVC SDR 34 SN8 – 27,40m Przewody sieci wodociągowej oraz przyłączy wodociągowych projektuje się z rur i kształtek PE. Sieć kanalizacji sanitarnej wraz przyłączami do studzienki rewizyjnej za granica działki projektuje się z rur PVC. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót ( element pomocniczy ) stanowiących odpowiednio załączniki do SIWZ – Załącznik nr 7 oraz Załącznik nr 8 5) Przed przystąpieniem do robót ziemnych i montażowych należy dokonać badań poziomu wód gruntowych celem ewentualnego odwodnienia wykopów 6) Jeżeli w którymkolwiek z dokumentów wymienionych w pkt 4) użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego- Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów wraz z właściwym wypisem z rejestru. 4) Dokument o którym mowa w pkt. V3 ppkt.2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 5) Wzór umowy – Załącznik nr 5 parafowany przez Wykonawcę 6) Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- Załącznik nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach