Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z pompownią lokalną w miejscowości Łyse przy ulicy Diamentowej i Rubinowej” w ramach zadania pn. „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Łyse - Etap II”.

Gmina Łyse ogłasza przetarg

  • Adres: 07437 Łyse, ul. Ostrołęcka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 725 027 , fax. 29 7725003 w. 41
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łyse
    ul. Ostrołęcka 2
    07437 Łyse, woj. mazowieckie
    tel. 297 725 027, fax. 29 7725003 w. 41
    REGON: 55066817200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglyse.e-bip.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z pompownią lokalną w miejscowości Łyse przy ulicy Diamentowej i Rubinowej” w ramach zadania pn. „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Łyse - Etap II”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z pompownią lokalną w miejscowości Łyse przy ulicy Diamentowej i Rubinowej” w ramach zadania pn. „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Łyse - Etap II”. W związku z układem wysokościowym i funkcjonującym rozwiązaniem istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej zaprojektowano układ jako grawitacyjno-ciśnieniowy z odcinkiem kanalizacji grawitacyjnej z pompownią lokalną w rejonie istniejącej i planowanej zabudowy. Kanalizowane budynki posiadają funkcję mieszkalną jednorodzinną. Nowoprojektowana sieć wodociągowa wykonana będzie z rur PE 100 SDR 17 Dn 160 - 110 i jest zgodna z przekrojem istniejącej sieci oraz otrzymanymi warunkami od administratora sieci. Zasilanie w wodę w/w odcinka sieci z projektowanego wodociągu tranzytowego Dn 250 zlokalizowanego w drodze gminnej nr działki 804 ( punkt ozn. W1). Numery działek na terenie których zaprojektowano wodociąg i kanalizację sanit. – 123/28, 123/44, 362, 125/15, 125/3, 125/6, 125/11, 123/1, 123/27, 804, 123/35, 124/11, 123/29, 819. Wykonana w ramach zadania pompownia ścieków powinna współpracować z systemem typu SCADA stosowanym przez Zamawiającego – Hydronet firmy Hydro-Partner. Zamówienie obejmuje konfigurację systemu SCADA w związku z dodaniem kolejnej pompowni. 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej przedmiotu zamówienia przed przygotowaniem oferty. 2.3 Kody według Wspólnego Słownika Zamówień CPV oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 2.4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane zamówienie licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotowego zadania inwestycyjnego na okres nie krótszy niż 5 lat. 2.5. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 2.6. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich. 2.7. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 4 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę: obowiązki w zakresie budowy jezdni lub chodnika. Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy pracy osób fizycznych – co najmniej 3 osoby oraz operatorów sprzętu – co najmniej 1 osoba. 3) Wykonawca na żądanie zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera załącznik nr 8 do SIWZ – ogólne warunki umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 6.2 Wadium może być wniesione w formie, o której mowa w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.3 Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Gmina Łyse prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Ostrołęce numer rachunku 34 8922 0009 0003 3936 2000 0030 z dopiskiem na przelewie: „Wadium – budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z pompownią lokalną w miejscowości Łyse przy ulicy Diamentowej i Rubinowej”. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 6.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta b) (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z: 1) formularza ofertowego zgodnego z treścią załącznika nr 1; 2) kosztorysu ofertowego; Kosztorys winien być sporządzony zgodnie z przedmiarem robót umieszczonym w załączniku nr 8 do SIWZ. 3) dowodu wniesienia wadium; 4) aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5) pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile ofertę składa pełnomocnik, 6) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach