Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Zgórsko, Trzcianki, Kowala Gmina Sitkówka-Nowiny, Województwo Świętokrzyskie

Gmina Sitkówka - Nowiny ogłasza przetarg

  • Adres: 26052 Sitkówka, ul. Białe Zagłębie
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 475 000 , fax. 413 475 011
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sitkówka - Nowiny
    ul. Białe Zagłębie 25
    26052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 475 000, fax. 413 475 011
    REGON: 29101066500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowiny.com.pl, przetargi.gkb@nowiny.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Zgórsko, Trzcianki, Kowala Gmina Sitkówka-Nowiny, Województwo Świętokrzyskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc., Zgórsko, Trzcianki, Kowala Gmina Sitkówka-Nowiny, Województwo Świętokrzyskie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań: Zadanie nr 1 Budowa kanału sanitarnego w m. Zgórsko ul. Grabowa, inwestycja na działce nr ewid. 251/1 obręb Zagrody, gm. Sitkówka – Nowiny. Kanał sanitarny z rur PVC-U SN8 Ø200x5,9mm o długości L=48,85m wg projektu budowlanego. Zadanie nr 2 Budowa kanału sanitarnego w m. Zgórsko ul. Grabowa, inwestycja na działkach nr ewid. 250/28, 251/7, 252/48, 252/49 obręb Zagrody, gm. Sitkówka – Nowiny. Kanał sanitarny z rur PVC-U SN8 Ø200x5,9mm o długości L=33,50m oraz wysięgniki ONS z rur PVC-U SN8 Ø160x4,7mm o długości L=10,20m wg projektu budowlanego. Zadanie nr 3 Budowa wodociągu i kanału sanitarnego w m. Trzcianki, inwestycja na działce nr ewid. 557 obręb Wola Murowana w tym: a) wodociągu z rur PE100 SDR11 PN16 Ø125x11,4mm, o długości L= 40,5m na dz. nr 557 wg projektu budowlanego. b) kanału sanitarnego z rur PVC Ø200x5,9mm o długości L= 48,50m, na dz. nr 557 wg projektu budowlanego. Zadanie nr 4 Budowa wodociągu i kanału sanitarnego w m. Zgórsko, inwestycja na działce nr ewid. 239/1, 239/13, 253/2 obręb Zagrody w tym: a) wodociągu z rur PE100 SDR11 PN16 Ø125x11,4mm, o długości L= 164,50m na dz. nr 239/1, 239/13 wg projektu budowlanego. b) kanału sanitarnego z rur PVC-U SN8 Ø200x5,9mm o długości L= 91,00m, na dz. nr 239/1, 239/13, 253/2 wg projektu budowlanego. Zadanie nr 5 Budowa wodociągu i kanału sanitarnego w m. Kowala, inwestycja na działce nr ewid. 713/16, 713/15 obręb Kowala w tym: a) wodociągu z rur PE100 SDR11 PN16 Ø125x11,4mm, o długości L= 36,50m na dz. nr 713/16, 713/15 wg projektu budowlanego. b) kanału sanitarnego z rur PVC SN8 Ø200x5,9mm o długości L= 83,82m na dz. nr 713/16, 713/15 wg projektu budowlanego. Zadanie nr 6 Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kowala, Gm. Sitkówka– Nowiny, stanowiąca XIII etap w realizacji projektu pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid.710/9, 713/2, 714/4, 714/5, 715/5, 717/4, 718/4, 719/4, 720/4, 723/1, 724/7, 724/8, 727/1, 728/6, 728/8, 728/11, 728/16, 728/17, 728/26, 728/27, 729/2, 729/6, 729/7, 729/8, 730/1, 730/2, 731/6, 731/9, 731/12, 732/6, 732/7, 733/4, 734/1, 739 msc. Kowala, Gm. Sitkówka- Nowiny”, w tym: a) odcinek kanału sanitarnego na dz. nr ewid. 728/17, 728/16, 728/8 o długości L=154,60m od istniejącej studni S9 przez studnię S48, S49 do studni S50 włącznie z jej wykonaniem wg projektu budowlanego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; Zadanie nr 1 „Projekt budowlany kanału sanitarnego fi 200 w m. Zgórsko ul. Grabowa, dz. nr ewid. 251/1” sporządzony przez Pana Ziach upr. bud. KI-369/94, stanowiący załącznik nr 8.1 do niniejszej SIWZ. DECYZJA Nr 2109/2017 Znak B-II.6740.75.78.2017 z dnia 14.11.2017 wydana przez Starostę Kieleckiego, stanowiącą załącznik nr 8.1.1 do niniejszej SIWIZ, Zadanie nr 2 „Projekt kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Grabowej w m. Zgórsko, Gm. Sitkówka-Nowiny” sporządzony przez Panią Monikę Burczyn SWK/0134/PWOS/04, stanowiący załącznik nr 8.2. do niniejszej SIWZ. DECYZJA Nr 2030/2017 Znak B-II.6740.75.61.2017 z dnia 31.10.2017 wydana przez Starostę Kieleckiego, stanowiącą załącznik nr 8.2.2 do niniejszej SIWIZ, Zadanie nr 3 Projekt budowlany „Budowa wodociągu i kanału sanitarnego Trzcianki, Gm. Sitkówka-Nowiny obręb geodezyjny Wola Murowana dz. nr 557” sporządzony przez Urszulę Lamch - Kołacz upr. bud. KI 115/94, stanowiący załącznik nr 8.3. do niniejszej SIWZ. DECYZJA Nr 1628/2017 Znak B-II.6740.75.42.2017 z dnia 07.09.2017 wydana przez Starostę Kieleckiego, stanowiącą załącznik nr 8.3.3 do niniejszej SIWIZ, Zadanie nr 4 Projekt budowlany „Rozbudowy sieci wodociągowej i rozbudowy kanalizacji sanitarnej Gm. Sitkówka-Nowiny obręb Zagrody nr dz. 239/13, 239/10, 253/2” sporządzony przez Jarosława Kosakowskiego upr. bud. Kl-175/93 i Kl-176/93, stanowiący załącznik nr 8.4. do niniejszej SIWZ. DECYZJA Nr 2295/2017 Znak B-II.6740.75.73.2017 z dnia 15.12.2017 wydana przez Starostę Kieleckiego, stanowiącą załącznik nr 8.4.4 do niniejszej SIWIZ, Zadanie nr 5 Projekt budowlany „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z wysięgnikami przyłączy na działce 713/15 i 713/16 w msc. Kowala, Gm. Sitkówka-Nowiny” sporządzony przez Leopolda Szozda upr. GT.VI-63/88/76, stanowiący załącznik nr 8.5. do niniejszej SIWZ. DECYZJA Nr 115/2018 Znak B-II.6740.75.27.2017 z dnia 25.01.2018 wydana przez Starostę Kieleckiego, stanowiącą załącznik nr 8.5.5 do niniejszej SIWIZ, Zadanie nr 6 Projekt Budowlany „Budowa kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid.710/9, 713/2, 714/4, 714/5, 715/5, 717/4, 718/4, 719/4, 720/4, 723/1, 724/7, 724/8,727/1, 728/6, 728/8, 728/11, 728/16, 728/17, 728/26, 728/27, 729/2, 729/6, 729/7,729/8,730/1, 730/2, 731/6, 731/9, 731/12, 732/6, 732/7, 733/4, 734/1, 739 msc. Kowala, Gm. Sitkówka- Nowiny”, sporządzony przez Urszulę Lamch - Kołacz upr. bud. KI 115/94, stanowiący załącznik nr 8.7 do niniejszej SIWZ. DECYZJA NR 1039/2010 Znak:B.II.7351-75-14/2009 z dnia 16.06.2010r wydana przez Starostę Kieleckiego stanowiąca załącznik nr 8.7.7 do niniejszej SIWZ, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót, które stanowią załącznik nr 9 do SIWZ; Załączony do SIWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacja projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17. Wymagania dotyczące wniesienia wadium 17.1. Wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert 17.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 82 8493 0004 0040 0429 2160 0006 dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: INO.272.25.P.18 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.9.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9.4. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. -Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. 9.4.4, w odniesieniu do tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach