Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Gminie Łańcut 2009 r.

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Gminie Łańcut 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Gminie Łańcut 2009r. obejmująca następujące zadania: - ZAD.I Budowa odcinka sieci wodociągowej z przyłączami do budynków w Cierpiszu Górnym - etap 2009r. wraz z pompownią wody i zasilaniem energetycznym pompowni. - ZAD.II Budowa sieci wodociągowej w Głuchowie - Osiedle Droga Linia. - ZAD.III Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Albigowa - Osiedle - etap 2009r. Zakres rzeczowy zadań obejmuje wykonanie : ZAD. I Budowa odcinka sieci wodociągowej w Cierpiszu Górnym: I. Sieć wodociągowa: - rurociągi z rur PE SDR17 PN 1.0 MPa: ? 160 mm - 49,0 mb ? 110 mm - 466,0 mb ? 90 mm - 285,0 mb ? 63 mm - 73,0 mb wraz z uzbrojeniem zgodnie z projektem budowlanym (w tym 3 szt. hydrantów pożarowych nadziemnych HP 80) - przyłącza wodociągowe z rur PE SDR17 PN 1.0 MPa: ? 40 mm - 127,0 mb/1 szt. ? 32 mm - 156,0 mb/9 szt. II. Kontenerowa pompownia wody wraz z zasilaniem energetycznym: - zestaw pompowy ZHWR25.110/1.3.Z.P. +80.30-2/45.1.K + szafa PZE-3x0.55kW+1x11.0kw - linia napowietrzna - AsXSn 4x50 mm? (podwieszenie na istniejących słupach) - 300,00 mb - linia kablowa - YAKY 4x50 mm? - 25,0/30,0 mb ZAD. II Budowa sieci wodociągowej w Głuchowie - Osiedle Droga Linia: I. Sieć wodociągowa: - rurociągi z rur PE - SDR 13,6: ? 90 mm - 563,0 mb ? 63 mm - 98,0 mb wraz z uzbrojeniem zgodnie z projektem budowlanym (w tym 5 szt. hydrantów pożarowych nadziemnych HP 80) ZAD. III Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Albigowa - Osiedle - etap 2009r. I. Sieć kanalizacji sanitarnej z włączeniem do istniejącej studni A6: - kanały z rur kanalizacyjnych PVC łączonych na wcisk ? 200 mm - 301 m (odcinki: A6-A7, A7-A8, A8-A9, A9-B1, B1-B2, B2-B3, B3-B4) - kanały z rur kanalizacyjnych PVC łączonych na wcisk ?160 mm - 36 m (odcinek A6-A6.1) Uwaga: Do realizacji zamówienia należy zastosować materiały i urządzenia jak w projekcie budowlanym lub o parametrach równoważnych. W w/w zakresie rzeczowym przewidziano także wykonanie robót związanych: - z wytyczeniem i inwentaryzacją geodezyjną robót - z kolizjami z siecią gazową niskoprężną - z kolizjami z siecią wodociągową, kanalizacyjną, energetyczną i teletechniczną - z kolizjami z siecią melioracyjną. Przerwane ciągi drenarskie zabezpieczyć zgodnie z PT pod nadzorem administratora urządzeń - z przekraczaniem dróg gminnych, powiatowych i wojewódzkich (wraz z wykonaniem proj. organizacji ruchu ) Szczegółowy zakres robót obrazuje załączony przedmiar robót oraz dokumentacja techniczna do wglądu w siedzibie Urzędu w pok. 25.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości: ZAD. I - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100 ZAD. II - 1 700,00 zł. (słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100) ZAD. III - 1 200,00 zł. (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100) do dnia 21.04.2009 r. do godz. 9.00 Wadium wnoszone może być w: 1.pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty. 4. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, należy dołączyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych pomiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, na potwierdzenie tego warunku należy podać doświadczenie w realizacji podobnych zamówień okresie ostatnich pięciu lat tj. roku 2004, 2005, 2006, 2007 i 2008; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty Wykonawcy dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ wg zasady: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy obejmujący odrębnie na ZAD.I, ZAD.II i ZAD.III 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, 3. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i łączną wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 6. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową oraz jej akceptacji, 8. Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem realizacji robót i jego akceptacji, 9. Wykonawca powinien wskazać w ofercie tę część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom /jeżeli dotyczy/ lub oświadczenie, że wykona zadanie siłami własnymi, 10. Oświadczenie Wykonawcy, że bierze on pełną odpowiedzialność za działania podwykonawców /jeżeli dotyczy/, 11. Dowód wniesienia wadium, 12. Parafowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zetorzeszow.pl/uglancut
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach