Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Ostróda z podziałem na części.

Gmina Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896760780 , fax. 896760790
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostróda
    Jana III Sobieskiego 1
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896760780, fax. 896760790
    REGON: 51074325500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Ostróda z podziałem na części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Ostróda z podziałem na części: - część 1 - budowa sieci wodociągowej Grabinek kol. - część 2 – rozbudowa sieci wodociągowej w m. Kajkowo ul. Bukowa - część 3 – przebudowa sieci wodociągowej w m. Kajkowo ul. Henrykowska Roboty budowlano - montażowe na w/w zadaniach w zakresie: Część 1 Budowa sieci wodociągowej Grabinek kol. - budowa sieci wodociągowej / bez przyłączy / - przejście projektowaną siecią pod drogą krajową S7 Zakres zgodny z przedmiarami robót dla w/w części. Część 2 Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Kajkowo ul. Bukowa - budowa sieci wodociągowej. Zakres zgodny z przedmiarami robót dla w/w części. Część 3 Przebudowa sieci wodociągowej w m. Kajkowo ul. Henrykowska - budowa sieci wodociągowej, - budowa studni redukcyjnej. Zakres zgodny z przedmiarami robót dla w/w części Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacjami technicznymi. Prace realizować zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Roboty należy wykonać zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną. Prace realizować zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania (części zamówienia). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części, zgodnie z dokonanym wyborem. Ilekroć w niniejszej specyfikacji jest mowa o ofercie rozumie się przez to ofertę częściową składaną przez Wykonawcę na część zamówienia. Na każdą część przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa. 3. W kosztach zadania dla każdej części Wykonawca winien uwzględnić sporządzenie fotograficznej lub filmowej trasy przebiegu sieci kanalizacji wodociągowej przez poszczególne posesje i działki przed robotami i po robotach. W/w dokumentację w wersji elektronicznej należy przekazać Zamawiającemu: - w terminie 10 dni od daty przekazania placu budowy, - przy odbiorze końcowym, po robotach. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z właścicielami oraz dzierżawcami nieruchomości przez które prowadzone są sieci, terminu wejścia na działki i prowadzenia na nich prac oraz uzgadniania sposobu poniesienia przez Wykonawcę i na jego koszt rekompensaty za utratę plonów i ewentualnie za rekultywację chemiczno – biologiczną gleby /o ile rekultywacji nie wykona sam Wykonawca /, na podstawie odrębnych pisemnych porozumień, umów w tej kwestii zawartych przez Wykonawcę z poszczególnymi właścicielami i dzierżawcami. Odbudowa dróg w strefie prowadzonych robót, jak również przywrócenie do stanu pierwotnego pozostałych terenów, po wykonaniu prac / rekultywacja / wraz z dostarczeniem oświadczeń złożonych na piśmie przez właścicieli lub dzierżawców nieruchomości o braku zastrzeżeń, co do sposobu przeprowadzenia w/w prac. W przypadku nie wykonania w/w prac przez Wykonawcę, zostanie Wykonawca obciążony przez Zamawiającego kosztami przeprowadzenia tych prac. 4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty w zakresie jakości zastosowanych materiałów oraz techniki wykonania robót. Termin gwarancji liczony jest od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. Na zrealizowany przedmiot umowy wykonawca sam określa okres gwarancji przy uwzględnieniu minimum 36 miesięcznego wymaganego okresu gwarancji jakości wykonanych prac, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Okres gwarancji wykonawca proponuje, zgodnie z pkt 13.4 i pkt 13.5. 5. O ile w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń materiałów lub rozwiązań technologicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (równoważnych), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia (od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia odbioru końcowego robót) przez Wykonawcę, lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o prace w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666) Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 7. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć oświadczenie o liczbie osób zatrudnionych przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wykonujących prace jak w pkt 3.7. 8. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o liczbie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 3.8 będzie traktowane jako niedopełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7.1-7.2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez cały okres realizacji wykonanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osób. Wykonawca ma obowiązek na wezwanie Zamawiającego przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie ww. osób na umowy o pracę. 9. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże część zamówienia, których cześć zamierza powierzyć podwykonawcom. Zgodnie z art. 36 b ust. 1, w przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które będą wykonywane Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy podwykonawców. Dane podwykonawców wykonawca podaje w formularzu ofertowym lub wówczas kiedy będą oni znani. Pozostałe wymagania i sposób postępowania w przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 7.1-7.2 do siwz) w tym: a. wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, b. informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiot są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu. 10.Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 lub oświadczenie lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zamawiający stwierdzi, ze wobec danego wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 11. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Treść pkt 3.11. stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 12.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania , przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem umowy. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia bez odrębnego wezwania. 13.Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przewidzianego do wykonania zadania inwestycyjnego w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem ofertowym do oferty należy dołączyć: 1) kalkulację zaoferowanej ceny przedstawionej w formularzu ofertowym w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną lub szczegółową, zawierającego wszystkie roboty wymienione w załączonych do SIWZ przedmiarach robót , dokumentacji projektowej (adekwatnie do wybranych części zamówienia). Dodatkowe koszty nieuwzględnione w przedmiarze robót należy ująć w kosztach ogólnych. Przedstawiona kalkulacja winna określać ilość, cenę jednostkową i wartość dla wszystkich pozycji. Kosztorys będzie wykorzystywany do ustalenia czy parametry techniczne i jakościowe materiałów oferowanych przez Wykonawcę odpowiadają wymaganiom Zamawiającego (dokumentacja projektowa do SIWZ i STWiOR). 2) Jeżeli uprawnienia do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych ogólnodostępnych, wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach