Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej Czerniki-Rybniki-Gierłoż.

Urząd Gminy Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7512474 w. 17 , fax. 089 7512746
  • Data zamieszczenia: 2010-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kętrzyn
    ul. Kościuszki 2 2
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7512474 w. 17, fax. 089 7512746
    REGON: 00053553400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej Czerniki-Rybniki-Gierłoż.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa sieci wodociągowej Czerniki - Rybniki - Gierłoż, w zakresie zgodnym z projektem budowlano - wykonawczym, obejmującym w szczególności : - sieć wodociągowa z rur PE 100, średn. 110 mm - 119,7 m - sieć wodociągowa z rur PE 80, średn. 90 mm - 1230,4m - sieć wodociągowa z rur PE 100, średn. 90 mm - 2870,2 m - sieć wodociągowa z rur PE 80, średn. 63 mm - 55,1 m - przyłącza z rur PE - 455,3 m - stacje podnoszenia ciśnienia - 2 szt. - przejścia przez przeszkody terenowe, w tym drogę powiatową i zabytkowy tor kolejowy . CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 71354000-4 - Usługi sporządzania map 2. Wymagania techniczne i jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w projekcie budowlano-wykonawczym oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3. Wykonawca zrealizuje zamówienie z własnych materiałów. Zastosowane materiały muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie, a rury muszą być również dopuszczone do przesyłania wody pitnej. Spełnianie powyższych wymogów wykonawca będzie zobowiązany udokumentować przy odbiorze końcowym. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ - Projekt budowlano - wykonawczy Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem określa projekt budowlano- wykonawczy, a nie przedmiar robót , stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako opracowanie pomocnicze, niestanowiące jedynej podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Podana w przedmiarach robót podstawa nakładów nie stanowi obowiązującej wykonawcę podstawy przy kalkulacji ceny. Kosztorys ofertowy należy sporządzić w oparciu o własną, opartą na rachunku ekonomicznym kalkulację ceny lub na podstawie danych rynkowych. Roboty lub czynności związane z wykonaniem robót wchodzących w zakres zamówienia, nie wymienione w kosztorysie ofertowym, będą uważane za wycenione w innych pozycjach kosztorysu ofertowego. Przedmiar robót i kosztorys ofertowy nie stanowią podstawy do określenia zakresu zamówienia. Kosztorys ofertowy stanowi jedynie kalkulację ceny ryczałtowej za realizację całego zamówienia. 5. Jeżeli dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazują dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji , pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych nie gorszych niż parametry określone w tej dokumentacji. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. Wykazanie, iż zamienione materiały i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będzie należało do obowiązków wykonawcy. 6. Obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, powiadomienie właścicieli (użytkowników, administratorów) gruntów i stosownych organów o terminie wejścia na grunt z robotami budowlanymi oraz przeprowadzenie niezbędnych prób i badań należy do obowiązków wykonawcy. 7. Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej oraz pasa kolejowego na czas prowadzenia robót budowlanych należy do obowiązków wykonawcy. Uzyskanie zezwolenia Wojewódzkiego Konserwatora zabytków na wykonanie sieci wodociągowej pod torami linii kolejowej oraz ustanowienie nadzoru w zakresie prac przy zabytkach należy do obowiązków zamawiającego . 8. Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót i przywrócenie go do stanu pierwotnego będzie należało do obowiązków wykonawcy. 9. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia - 3 lata od odbioru końco - wego. 10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,- zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Nr 15 1020 3541 0000 5502 0145 8546 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, w kancelarii pok. 16 lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaketrzyn.pl (załącznik do ogłoszenia)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach