Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej Brzoza - Kobylarnia - Nowe Smolno

Wójt Gminy Nowa Wieś Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 86-060 Nowa Wieś Wielka, ul. Ogrodowa 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3206868 , fax. 052 3206850
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Nowa Wieś Wielka
    ul. Ogrodowa 2 2
    86-060 Nowa Wieś Wielka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3206868, fax. 052 3206850
    REGON: 00053964400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowawieswielka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej Brzoza - Kobylarnia - Nowe Smolno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa magistralnej sieci wodociągowej na trasie Brzoza - Kobylarnia - Nowe Smolno, której zadaniem jest dostarczanie wody z wodociągu grupowego do istniejącej i planowanej zabudowy w w/w rejonie oraz zamknięcie w pierścień istniejącego układu wodociągowego w celu zapewnienia prawidłowego obiegu wody. Zakres zamówienia obejmuje: 1) budowę wodociągu z rur ciśnieniowych z PVC ?110-160 mm z kielichem i uszczelką wargową: wodociąg PVC ?110 o długości 1781,50 mb, wodociąg PVC ?160 o długości 5949,03 mb, 2) budowę odgałęzienia z rur PE ?63 o długości 6,72 mb, 3) wymianę istniejącego wodociągu z ?90 na ?160 mm na odcinku o długości 41,62 mb, 4) przeciski i przewierty pod Kanałem Nowonoteckim i drogą wojewódzką nr 254 Brzoza-Łabiszyn - 90 mb, 5) montaż skrzynek do zasuw minimum ?150 mm, 6) montaż hydrantów nadziemnych - 18 szt., 7) montaż zaworów na- i odpowietrzających - 9 szt., 8) montaż studzienki wodomierzowej, 9) roboty towarzyszące konieczne do wykonania zadania głównego, jak: a) opłaty za zajęcie pasa drogowego i tymczasową organizację ruchu, b) obsługa geodezyjna, c) dotrzymanie warunków określonych w uzgodnieniach, d) niezbędna rozbiórka i odtworzenie nawierzchni dróg, e) badania mikrobiologiczne wody, f) inwentaryzacja geodezyjna i dokumentacja powykonawcza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 16.000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) spełniają następujące warunki szczegółowe: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, b) zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o długości min. 5 km i wartości brutto co najmniej 500.000 zł każda, c) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub uprawnienia do kierowania tego rodzaju robotami budowlanymi wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, d) dysponują lub będą dysponować następującym sprzętem: - żuraw samochodowy o nośności do 10 ton, - koparka podsiębierna 0,25 m3 do 0,40 m3, - koparko-ładowarka kołowa 0,60 m3, - zagęszczarka wibracyjna, - ubijak spalinowy, - walec wibracyjny, - pompa do odwadniania wykopów, - szalunkowy sprzęt do umocnienia wykopów, e) posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, f) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą dla zapewnienia wymaganej płynności finansowej w okresie trwania umowy w wysokości co najmniej 300.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) uprawnienia budowlane do kierowania robotami oraz zaświadczenie o członkostwie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 7) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, 10) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 11) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 12) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowawieswielka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach