Przetargi.pl
Budowa sieci teleinformatycznej z dedykowaną siecią elektryczną w budynku przy ul. Sienkiewicza 16A

Powiat Piotrkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 732 88 00 , fax. 44 732 88 03
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Piotrkowski
    ul. Dąbrowskiego 7
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 732 88 00, fax. 44 732 88 03
    REGON: 59064841600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci teleinformatycznej z dedykowaną siecią elektryczną w budynku przy ul. Sienkiewicza 16A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa sieci teleinformatycznej z dedykowaną siecią elektryczną w budynku przy ul. Sienkiewicza 16A. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): • 45000000-7 – Roboty budowlane • 45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach • 45410000-4 -Tynkowanie • 45260000-7 -Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych • 45450000-6 -Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe. • 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót . 3.4 Dokumentacja projektowa została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl i stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 3.5 Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 3.6 Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać „produkty”, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności” zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. 3.7 Wytyczne Zamawiającego dotyczące realizacji zadania. 3.7.1 Wykonawca zobowiązany jest: 3.7.1.1 do przedłożenia kosztorysu ofertowego Inwestorowi, najpóźniej w dniu podpisania umowy 3.7.1.2 dostosować się do poleceń upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego związanych z szeroko pojętą organizacją pracy. 3.7.1.3 prowadzić roboty budowlane w sposób jak najmniej zakłócający normalne funkcjonowanie osób uczęszczających do budynku. 3.7.1.4 na bieżąco informować Inwestora o utrudnieniach i problemach związanych z prawidłową realizacją robót. Wspólnie podejmowane będą decyzje mające zoptymalizować sposób prowadzenia robót. 3.7.1.5 bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP i p-poż obowiązujących przy tego typu robotach. Roboty należy tak prowadzić i odpowiednio je zabezpieczyć, aby były bezpieczne dla osób przebywających w budynku i jak na mniej uciążliwe dla użytkowników budynku. Wykonawca na czas prowadzonych robót zobowiązany jest zapewnić bezpieczne wejścia do budynku. Wejście główne powinno być oznakowane. Pozostały teren wygrodzony i zabezpieczony przed wejściem postronnych osób. Zakazuje się bezwzględnie palenia tytoniu oraz spożywania alkoholu. 3.7.1.6 do bieżącego utrzymanie czystości i porządku w obszarze prowadzonych robót oraz w ciągach komunikacyjnych i w łazienkach. W szczególności zabrania się wlewania farb, zapraw itp. do toalet i umywalek. Wszelkie odpady i śmieci wygenerowane podczas robót mają być przez Wykonawcę niezwłocznie usuwane z terenu objętego robotami. Kontenery na odpady zostaną ustawione przez Wykonawcę w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym i powinny być systematycznie opróżniane. Wszelkie odpady i śmieci wygenerowane podczas robót mają być przez Wykonawcę niezwłocznie usuwane z terenu objętego robotami (codziennie). 3.7.1.7 po wykonanej pracy do posprzątania pokojów biurowych, korytarzy, klatek schodowych, tak aby umożliwić bieżącą obsługę interesantów od godz.7.00. do godz. 16.00. 3.7.2 Zamawiający informuje, że dostęp do niektórych pomieszczeń będzie utrudniony i będzie mógł być realizowany wyłącznie w obecności użytkownika lokalu po wcześniejszych uzgodnieniach (np. sala nr 113 Obsługi Interesantów Wydziału Geodezji, Budownictwa i Rolnictwa, pomieszczenie kasy). W pokojach jednostek nie będących pod zarządem Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest 3 dni wcześniej powiadomić Zamawiającego, w celu pośredniczenia w ustaleniu terminu i sposobu prowadzenia prac. 3.7.3 Wykonawca odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie prowadzonych robót, wszelkie szkody wynikłe w trakcie prowadzonych robót z winy Wykonawcy, obciążą Wykonawcę. 3.7.4 Wykonawca zobowiązany jest wyszacować w cenie oferty utrudnienia wynikające wykonywanych prac, które będą mogły być wykonywane wyłącznie po godzinach pracy Urzędu tj. od godz. 16.00 do 6.00 dnia następnego lub w dni wolne od pracy. 3.7.5 Wykonawca odpowiada za wszelkie prace związane z rozmeblowaniem i umeblowaniem poszczególnych pomieszczeń, w których prowadzone będą roboty. Meblowanie Wykonawca będzie uzgadniał na bieżąco z użytkownikami pokoi oraz służbami technicznymi Zamawiającego. Wystawiane z pomieszczeń objętych robotami meble i inne wyposażenie, należy wstawić do pokoju, tak aby następnego dnia osoba, użytkownik tego pokoju mógł wykonywać swoje obowiązki pracy w godzinach 7.00 – 16.00. Za opróżnianie szaf odpowiada Zamawiający. 3.7.6 Wykonawca odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie wyposażenia pomieszczeń, w których prowadzone są roboty przed zniszczeniem. Wszelkie szkody wynikłe w trakcie prowadzonych robót z winy Wykonawcy, obciążą Wykonawcę. W szczególności Wykonawca odpowiada za szkody związane z wyposażeniem pomieszczeń, w których prowadzone są roboty, w tym także za zabrudzenie wykładzin podłogowych oraz ścian. 3.7.7 Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace instalacyjne i roboty budowlane oraz zgłosić gotowość do odbioru odpowiednio wcześnie tak, aby umożliwić przeprowadzenie czynności odbiorowych w wymaganych terminach wykonania umowy tj. przygotować i przekazać zamawiającemu na 14 dni przed zakończeniem obowiązywania umowy, dokumentację powykonawczą 2 egzemplarze. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: • czarno-białe kopie oryginalnej dokumentacji technicznej, ostemplowane pieczątką „Dokumentacja powykonawcza” z naniesionymi na czerwono ewentualnymi zmianami, potwierdzoną pieczątką i podpisem kierownika budowy oraz inspektora nadzoru inwestorskiego, pieczątki i podpisy na każdej stronie oraz wszystkich rysunkach, • oświadczenie kierownika budowy i kierowników branżowych wraz z uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem przynależności do izby inżynierów, • protokoły z prób, • instrukcje użytkowania i dokumenty gwarancyjne, • atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i inne dokumenty opisane przez kierownika budowy, • roboty znikające każdorazowo maja być odebrane przez inspektora nadzoru i potwierdzone wpisem do dziennika budowy, 3.7.8 Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej budynku przed złożeniem oferty. Szczegółowa wizja lokalna wymaga uzgodnienia terminu z Zamawiającym (dostęp do wszystkich pomieszczeń objętych zamówieniem). 3.7.9 Szczegółowy zakres robót, opisy i dane techniczne dotyczące zakresu prac zawarte są w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót. Pomocniczo załącza się przedmiar robót. Do obowiązków Oferenta jest szczegółowe zapoznanie się z w/w dokumentami. W przypadku rozbieżności Oferent w trakcie procedury przetargowej winien wystąpić do Zamawiającego z zapytaniem w terminie określonym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych w celu wyjaśnienia treści SIWZ. 3.7.10 Przedmiar robót należy traktować jako orientacyjny, a wynagrodzenie Wykonawcy ma być przez niego skalkulowane przy uwzględnieniu wszystkich niezbędnych prac do wykonania. Wynagrodzenie Wykonawcy ma bowiem charakter ryczałtu. Ponadto Wykonawca winien przestrzegać przepisów prawa budowlanego, bhp, wykonania i odbioru robót oraz innych wymaganych odrębnymi przepisami przy realizacji tej budowy. 3.7.11 Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyceny z uwzględnieniem wszystkich prac towarzyszących a niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania. 3.7.12 Należy zapewnić nadzór nad robotami przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami instalacyjnymi. 3.7.13 Wszystkie materiały muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami, atestami, certyfikatami i deklaracjami zgodności, po wcześniejszym ich zaakceptowaniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego przed ich wbudowaniem. UWAGA: 1. Prace będą mogły być wykonywane wyłącznie po godzinach pracy Urzędu tj. od godz. 16.00 lub w dni wolne od pracy. Z wyłączeniem robót nie zakłócających normalne funkcjonowanie obiektu, w tym wykonywanie prac przez pracowników administracji. 2. Instalacje teletechniczne wykonać zgodnie z projektami wiedzą techniczną. Przełączenie użytkowników na nowe instalacje należy wykonać jednorazowo (kompleksowo) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w terminie 3 dni przed przełączeniem. Po potwierdzonym prawidłowym działaniu przez Inwestora, dokonać demontażu urządzeń, paneli gniazd, szaf, listew, przewodów nie potrzebnych do dalszego użytkowania. 3. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, a jego zakres obejmuje również elementy nieujęte w niniejszej SIWZ z załącznikami, ale konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych. Gwarancja 3.8 Wykonawca udzieli Zamawiającemu: 3.8.1 gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy liczony od dnia odbioru końcowego, maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, 3.8.2 rękojmi za wady na okres równy zaoferowanemu okresowi gwarancji liczony od dnia odbioru końcowego KLAUZULA ZATRUDNIENIA- 3.9 Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp. wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę/dalszego podwykonawcę, osób wykonujących czynności w zakresie prac fizycznych obejmujących roboty budowlane – w sytuacji, gdy wykonawca/podwykonawca nie wykonuje wymienionych w tym punkcie czynności samodzielnie. 3.10 Zamawiający jest uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania osób, wykonujących czynności wymienione w pkt. 3.9. 3.11 Na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Oświadczenia o zatrudnieniu osób wykonujących określone czynności na podstawie umowy o pracę, potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę zawarte z pracownikami oraz dokumenty wymienione poniżej: • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 3.12 Za nieprzedłożenie oświadczenia, kopii umów o pracę lub innych dokumentów w wyznaczonym terminie, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne na zasadach określonych w § 8 ust. 2 pkt. 6 Umowy 3.13 W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.14 Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzania w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów, zobowiązujących do zatrudniania na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia wszystkich osób wykonujących czynności wymienione pkt. 3.9 oraz umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli realizacji tego obowiązku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdział 9. Wymagania dotyczące wadium. 9.1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 16.000 zł (słownie: szesnaście tysięcy 00/100). 9.2 Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. (Dz. U.2019. poz.836).) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 9.3 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składnia ofert: 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu: • należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego (niedopuszczalna jest bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku): BANK BNP PARIBAS S.A. 38 1600 1462 1016 7913 3000 0026 • w tytule przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: Budowę sieci teleinformatycznej z dedykowaną siecią elektryczną w budynku przy ul. Sienkiewicza 16A – znak IM.272.50.2020.AZ • prawidłowe wniesienie wadium następuje w terminie uznania rachunku zamawiającego przed upływem wymaganego terminu, w wymaganej wysokości, • w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wnoszone w częściach przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez jednego z nich lub przez pełnomocnika 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wykonawca przekazuje wadium, sporządzone w jednej z poniższych postaci: • W postaci elektronicznej – dokument elektroniczny – oryginał (dokument wygenerowany elektronicznie), podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowani wystawcy gwarancji/poręczenia. • W postaci pisemnej – dokument papierowy – oryginał, podpisany własnoręcznym podpisem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wystawcy gwarancji/poręczenia Dokument gwarancji/poręczenia musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. Z treści dokumentu gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać: • Odpowiedzialność gwaranta za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt ) i 3) ustawy Pzp, • Zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 bez konieczności potwierdzania tych okoliczności przez wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez wykonawcę lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku korespondenta lub innej tego typu instytucji. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium może być wniesione poprzez złożenie oddzielnych dokumentów wadialnych przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Należy wnieść w sposób określony w rozdziale 9 SIWZ – odpowiednio. 9.4 Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-2 i ust. 4 ustawy Pzp. 9.5 Niewniesienie wadium w wymaganej wysokości, w wyznaczonym terminie (dotyczy także przedłużenia terminu związania ofertą oraz ponownego wniesienia wadium na podst. art. 46 ust. 3 ustawy Pzp), dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach