Przetargi.pl
Budowa sieci światłowodowej wraz z przyłączami abonenckimi, rozbudową sieci monitoringu oraz budowa oświetlenia ulicznego, oświetlenia rynku oraz podświetlenia małej architektury w ramach rewitalizacji Centrum Jarocina

Jarocińska Agencja Rozwoju Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, T. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 740 02 95, , fax. 62 720 90 94
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jarocińska Agencja Rozwoju Sp. z o.o.
    T. Kościuszki 15 B
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 740 02 95, , fax. 62 720 90 94
    REGON: 25161891000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarjarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci światłowodowej wraz z przyłączami abonenckimi, rozbudową sieci monitoringu oraz budowa oświetlenia ulicznego, oświetlenia rynku oraz podświetlenia małej architektury w ramach rewitalizacji Centrum Jarocina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci światłowodowej wraz z przyłączami abonenckimi, rozbudową sieci monitoringu oraz budowa oświetlenia ulicznego, oświetlenia rynku oraz podświetlenia małej architektury w ramach rewitalizacji Centrum Jarocina. 5.1.1. Zadanie 1. Budowa sieci światłowodowej w śródmieściu Jarocina wraz z przyłączami abonenckimi i rozbudową sieci monitoringu. Zakres prac dla następujących ulic/odcinków (numery poniższych odcinków wynikają z harmonogramu prac stanowiącego załącznik nr 1 do umowy): 2) Zakres inwestycji w ul. Krótkiej w Jarocinie:  Sieć światłowodowa (kabel 12J) 534,0 m  Przełącznice światłowodowe 5 szt. 3) i 4) Zakres inwestycji w ul. Śródmiejskiej w Jarocinie (etap I i etap II):  Kanalizacja kablowa Ø110mm 344,0 m  Studnie SK-1 7 szt.  Studnie SKR-1 2 szt.  Sieć światłowodowa (kabel 12J) 8319,0 m  Słup do kamer Ø123mm, h=4,5m 1 szt.  Kabel zasilający 130,0 m  Przełącznice światłowodowe 43 szt. 5) Zakres inwestycji w ul. Wąskiej w Jarocinie:  Kanalizacja kablowa Ø110mm 197,7 m  Studnie SK-1 4 szt.  Sieć światłowodowa (kabel 12J) 1208,0 m  Przełącznice światłowodowe 12 szt. 7) Zakres inwestycji w ul. Rynek/ Mickiewicza/ Gołębia w Jarocinie:  Sieć światłowodowa (kabel 12J) 10420,0 m  Wspornik do kamer 4szt.  Kabel zasilający 300 m  Przełącznice światłowodowe 37 szt. 8) Zakres inwestycji w ul. Św. Ducha w Jarocinie:  Kanalizacja kablowa Ø110mm 105,0m  Studnie SK-1 5 szt.  Sieć światłowodowa (kabel 12J) 2273m  Słup do kamer Ø123mm, h=4,5m 1szt.  Kabel zasilający 170m  Przełącznice światłowodowe 12 szt. 9) Zakres inwestycji w ul. Barwickiego w Jarocinie:  Sieć światłowodowa (kabel 12J) 1620,0 m  Przełącznice światłowodowe 10 szt. 10) Zakres inwestycji w ul. Hallera w Jarocinie:  Kanalizacja kablowa Ø110mm 48,4 m  Studnie SK-1 1 szt.  Studnie SKR-1 1 szt.  Sieć światłowodowa (kabel 12J) 2627,0 m  Przełącznice światłowodowe 18 szt. 11) Zakres inwestycji w ul. Wolności w Jarocinie:  Szafa kablowa RACK, h=2,1m 1 szt.  Kanalizacja kablowa Ø110mm 191,1 m  Studnie SK-1 2 szt.  Sieć światłowodowa (kabel 12J) 2474,0 m  Przełącznice światłowodowe 19 szt. 12) Zakres inwestycji w ul. Małej w Jarocinie:  Sieć światłowodowa (kabel 12J) 168,0 m  Studnie SKR-1 1 szt.  Szafa kablowa RACK, h=2,1m 1 szt.  Przełącznice światłowodowe 2 szt. 14) Zakres inwestycji w ul. Paderewskiego w Jarocinie:  Kanalizacja kablowa Ø110mm 93,5 m  Studnie SK-1 2 szt.  Studnie SKR-1 1 szt.  Sieć światłowodowa (kabel 12J) 1373,0 m  Przełącznice światłowodowe 13 szt. 15) (13)) Zakres inwestycji w ul. Targowej i Łąkowej w Jarocinie:  Kanalizacja kablowa Ø110mm 206,9m  Studnie SK-1 4 szt.  Studnie SKR-1 1 szt.  Szafa kablowa RACK, h=2,1m 1 szt.  Sieć światłowodowa (kabel 12J) 2811m  Przełącznice światłowodowe 25 szt. 16) Zakres inwestycji w ul. Dąbrowskiego w Jarocinie:  Kanalizacja kablowa Ø110mm 62,6 m  Studnie SK-1 2 szt.  Sieć światłowodowa (kabel 12J) 1247,0 m  Przełącznice światłowodowe 6 szt. 17) (6)) Zakres inwestycji w ul. Wrocławskiej (od Rynku do nr 53 – etap I i etap II) w Jarocinie:  Kanalizacja kablowa Ø110mm 494,8 m  Studnie SK-1 13 szt.  Studnie SKR-1 1 szt.  Szafa kablowa RACK, h=2,1m 2 szt.  Sieć światłowodowa (kabel 12J) 7184,0 m  Słup do kamer Ø123mm, h=4,5m 4 szt.  Kabel zasilający 180,0 m  Przełącznice światłowodowe 6 szt. 18) Zakres inwestycji w ul. Wrocławskiej (od nr 53 do 65) w Jarocinie:  Kanalizacja kablowa Ø110mm 268,3 m  Studnie SK-1 6 szt.  Studnie SKR-1 1 szt.  Szafa kablowa RACK, h=2,1m 1 szt.  Sieć światłowodowa (kabel 12J) 5418,0 m  Słup do kamer Ø123mm, h=4,5m 2 szt.  Kabel zasilający 150,0 m  Przełącznice światłowodowe 29 szt. Budowa pasywnej sieci światłowodowej oraz kanalizacji kablowej dla powyższych zakresów: Sieć światłowodową należy wybudować jako linie kablowe doziemnie oraz w kanalizacji kablowej dla kabli magistralnych i kabli zasilających. Kanalizację kablową należy wykonać z rur osłonowych RPCV o średnicy Ø110mm połączona studniami kablowymi typu SKR-1 i SK-1 (studnie kablowe prefabrykowane, betonowe). Wypełnienie włazów studni kablowych należy dostosować do nawierzchni w jakiej dana studnia będzie zlokalizowana. Linie kablowe składają się z kabli światłowodowych typu DAC12J.652D przeznaczonych do układania doziemnie oraz w kanalizacji kablowej. Szafy kablowe (PD) wolnostojące służące do dystrybucji okablowania powinny mieć wysokość maksymalnie 2,1m, szerokość 0,8m i głębokość maksymalnej 0,3m, wykonane z blachy stalowej ocynkowanej lub aluminiowej malowanej w kolorze RAL71. Szafy wyposażyć w przełącznice światłowodowe modułowe o pojemnościach 12J SC/APC w których należy zakończyć wszystkie włókna wprowadzonych do szafy kabli. Do poszczególnych posesji należy doprowadzić przyłącza kablowe DAC12J.652D. Linie kablowe należy układać na głębokości min. 0,7m. Głębokość ułożenia rur przepustowych nie może być mniejsza niż: min. 1,2m pod drogami krajowymi, min. 1,0m pod pozostałymi drogami, min. 0,8m pod rowem odwadniającym. Teren, na którym prowadzone były prace przygotować do stanu umożliwiającego wykonanie zagospodarowania zgodnie z pierwotnym jego przeznaczeniem. Wykonywanie robót należy dostosować do miejsca ich prowadzenia. W miejscach o dużym zagęszczeniu sieci oraz w miejscach planowanych zbliżeń lub skrzyżowań z tym sieciami roboty należy prowadzić ręcznie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie istniejących obiektów. Wykop należy zasypywać nie powodując uszkodzeń odpowiednio zagęszczając poszczególne warstwy ziemi. Kabel układać w obszarze wolnym od kamieni, elementów metalowych, gruzu i innych zanieczyszczeń. W miejscach skrzyżowań z drogami kabel układać w przepustach drogowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają projekty budowlano -wykonawcze pn.: „Rewitalizacja śródmieścia miasta Jarocin. Budowa sieci światłowodowej w śródmieściu Jarocina etap I i II wraz z przyłączami abonenckimi i rozbudową sieci monitoringu”. 5.1.2. Zadanie 2. Budowa oświetlenia ulicznego, oświetlenia rynku oraz podświetlenia małej architektury w ramach rewitalizacji Centrum Jarocina. Budowa linii kablowych oświetlenia ulicznego, oświetlenia rynku i podświetlenia małej architektury, budowy kanałów technologicznych oraz podświetleń na rynku w Jarocinie dz. 1616/1, 1650/2, 901/5, 1662, 1661, 1707, 1674, 1669, 1451, 1463, 1431, 1412, 1443, 1422, 1401, 1397/1, 1388, 1693, 1692, 1387, 1343, 1486, 1492/1, 1527/3, 1431, 1204/2, 1227, 1212/2, 1228, 1365/1, 1367, 1351, 1751/1, 1750/3, 372, 1750/2, 1340/2, 1203/1, 1336/1, 1323, 1325, 1326, 1327, 1328, 1330, 1332, 1287, 1288, 1299, 1781, 1780, 1817, 1777, 1343, 1091/3, 1846/2, 1091/1, 1091/2, 1650/2, 901/5, 1662, 901/3, 1650/5, 1650/4 Charakterystyka zadania: Zadanie inwestycyjne opisane zostało w 3 dokumentacjach technicznych dla poszczególnych obszarów inwestycji: 1. „Rewitalizacja śródmieścia miasta Jarocin. Budowa oświetlenia etap I.” W zakres rzeczowy powyższego zadania wchodzą:  Kanalizacja kablowa 2- otworowej Ø110mm 2172,19 m  Rura osłonowa Ø160mm 441 m  Rura osłonowa Ø75mm 2427,5 m  Rura osłonowa Ø110mm 447 m  Ilość słupów z oprawami h= 4,5 m 61 szt.  Ilość słupów z oprawami h= 7 m 32 szt.  Studnie SK-1 45 szt.  Studnie SKR-1 34 szt.  Stacje zasilania nadziemne 2 szt.  Kabel YAKXS 5 x 25 mm2 2997,5 m  Kabel YAKY 4 x 120 mm2 178 m 2. „Rewitalizacja śródmieścia miasta Jarocin. Budowa oświetlenia etap II.” W zakres rzeczowy powyższego zadania wchodzą:  Kanalizacja kablowa 2- otworowej Ø110mm 2262 m  Rura osłonowa SRS Ø160mm 379 m  Rura osłonowa Ø50mm 950,4 m  Rura osłonowa SRS Ø110mm 307,8 m  Studnie SK-1 44 szt.  Studnie SKR-1 15 szt.  Kabel YKY 3 x 1,5 mm2 950,4 m  Kabel YKY 5 x 6 mm2 2274/2024 m  Szafy zasilające 25 szt.  Kocie oczka 248 szt.  Detekcja pieszych 27 szt.  Pulsator 27 szt. 3. „Rewitalizacja śródmieścia miasta Jarocin. Budowa oświetlenia płyty rynku i podświetlenia małej architektury” W zakres rzeczowy powyższego zadania wchodzą:  Rura osłonowa Ø50mm 378,4 m  Kabel YKY 3 x 1,5 mm2 614,4 m  Ilość opraw podświetlenia drzew (Ø92mm) 35 szt.  Ilość opraw podświetlenia schodów (35x1500m) 34 szt.  Zasilacz 90W/240V 5 szt.  Ilość profili podświetlenia donic (25x 3250mm) z modułem LED 20 szt.  Ilość profili podświetlenia donic (25x 1750mm) z modułem LED 10 szt.  Ilość profili podświetlenia donic (25x 1500mm) z modułem LED 2 szt.  Ilość profili podświetlenia donic (25x 2870mm) z modułem LED 2 szt.  Zasilacz 24V-DC/130W 6 szt.  Ilość profili podświetlenia siedzisk (25x 2450mm) z modułem LED 2 szt.  Ilość profili podświetlenia siedzisk (25x 1900mm) z modułem LED 2 szt.  Ilość profili podświetlenia siedzisk (25x 1700mm) z modułem LED 2 szt.  Ilość profili podświetlenia siedzisk (25x 1400mm) z modułem LED 2 szt.  Ilość profili podświetlenia siedzisk (25x 2500mm) z modułem LED 1 szt.  Ilość profili podświetlenia siedzisk (25x 2900mm) z modułem LED 1 szt.  Ilość profili podświetlenia siedzisk (25x 2250mm) z modułem LED 2 szt.  Ilość profili podświetlenia siedzisk (25x 1750mm) z modułem LED 2 szt.  Ilość profili podświetlenia siedzisk (25x 2000mm) z modułem LED 4 szt.  Ilość profili podświetlenia siedzisk (25x 2900mm) z modułem LED 2 szt.  Ilość profili podświetlenia siedzisk (25x 1200mm) z modułem LED 1 szt.  Zasilacz 24V-DC/130W 3 szt. Ilość opraw podświetlenia pochylni 12 szt. UWAGA! 1. W związku z wpisaniem przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków terenu historycznego układu urbanistycznego miasta Jarocin do rejestru zabytków na którym znajduje się obszar inwestycji powyższego zadania należy zastosować produkty (oprawy, słupy ,studnie kablowe itp.), które zostały opisane w dokumentacji projektowe. Materiały te zostały uzgodnione w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków. Inwestor dopuszcza zastosowanie produktów zamiennych tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z Konserwatorem Zabytków oraz dostarczeniu pisemnej zgody Konserwatora na zastosowanie produktów zamiennych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i dostosowania tempa i harmonogramu robót do prac zlecanych przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o w Jarocinie w ramach „Przebudowa systemu kanalizacji sanitarnej (rozdział Kanalizacji ogólnospławnej na Kanalizację sanitarna i kanalizację deszczową) oraz sieci wodociągowej w centrum Jarocina” Każdorazowe wejście na plac budowy musi być uzgodnione z Generalnym Wykonawcą prac prowadzonych przez PWiK Sp. z o.o oraz Inspektorem Nadzoru z ramienia Zakładu Usług Komunalnych . Z tego tytułu wykonawca nie może wnosić żadnych roszczeń co do terminów wejścia na poszczególne etapy składowe inwestycji. 3. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w Radach Budowy w PWiK sp. z o.o. 5.1.3. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Warunkiem stosowania rozwiązań równoważnych jest pisemne zatwierdzenie przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich odpowiednikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod: 32562300-3 Pełna nazwa: Światłowodowe kable do przesyłu danych. Kod: 32562200-2 Pełna nazwa: Światłowodowe kable telekomunikacyjne. Kod: 32562100-1 Pełna nazwa: Kable światłowodowe do przesyłu informacji. Kod: 32562000-0 Pełna nazwa: Kable światłowodowe. Kod: 32561000-3 Pełna nazwa: Podłączenia z włókna optycznego. Kod: 32580000-2 Pełna nazwa: Sprzęt do obsługi danych. Kod: 45.23.14.00-9 Pełna nazwa: Roboty budowlane w zakresie linii energetycznych. Kod: 45.31.61.10-9 Pełna nazwa: Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego. 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Tom III – V SIWZ. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy dla Zadania nr 1 i dla Zadania Nr 2. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zadanie 1 5.5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia. Wyżej wymienione prace obejmują: roboty przygotowawcze, zabezpieczenie kabli, docelową organizację ruchu kołowego. Powyższy wymóg nie dotyczy osób odnośnie których Wykonawca wykaże, że ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz co do zasady nie ma on zastosowania do kierownika robót. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują prace związane z przedmiotem niniejszej umowy. 5.5.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, 5.5.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 1.000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku określonego w pkt. 5.5.1. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 7 dni, żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności. 5.5.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zadanie 2 5.5.6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem Kierownika budowy. Powyższy wymóg nie dotyczy osób odnośnie których Wykonawca wykaże, że ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują prace związane z przedmiotem niniejszej umowy. 5.5.7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 5.5.6. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.5.8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 5.5.6. w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; lub b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; lub c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. 5.5.9. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 5.5.6. Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1.000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku określonego w pkt. 5.5.6. Nie złożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 7 dni, żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 5.5.6. 5.5.10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32562300-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 152.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt dwa tysiące złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 16.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 16.3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: BZ WBK S.A. Oddział Jarocin 61 1090 1131 0000 0001 0268 7712 z dopiskiem WADIUM - „Budowa sieci światłowodowej wraz z przyłączami abonenckimi, rozbudową sieci monitoringu oraz budowa oświetlenia ulicznego, oświetlenia rynku oraz podświetlenia małej architektury w ramach rewitalizacji Centrum Jarocina”. Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale wraz z ofertą - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie dokumentu elektronicznego w postaci gwarancji bankowej / poręczeniowej, spełniającego wymogi rozporządzenia dot. elektronicznego dokumentu bankowego. Dokument ten winien być utrwalony na elektronicznym nośniku informacji i podpisany za pomocą podpisu elektronicznego przez Gwaranta, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia, w sposób który zapewniałby przez cały okres przechowywania dokumentu (czyli co najmniej przez okres wymaganego zabezpieczenia oferty wadium) możliwość dokonania kontroli integralności dokumentu, weryfikacji podpisu elektronicznego (lub danych identyfikujących) oraz możliwość odczytania wszystkich informacji zawartych w gwarancji wadialnej. Natomiast po upływie okresu przechowywania - usunięty z nośnika, tak aby nie było możliwe odtworzenie dokumentu. Wykonawca może doręczyć dokument elektroniczny (e-gwarancję bankową) poprzez fizyczne przekazanie nośnika informacji z dokumentem w ofercie (np. płyta CD, pendrive, komputerowy dysk wymienny) lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, poprzez e-mail. 16.3.2. Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 16.4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 16.5. Zwrot wadium 16.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 16.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w pkt. 16.5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 16.6. Utrata wadium 16.6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wraz z załącznikami: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) Kosztorysy ofertowe dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2. 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną