Przetargi.pl
Budowa sieci niskoprądowej wraz z osprzętem oraz wykonanie nawierzchni na parkingu w budynku Prokuratury Rejonowej w Lubaczowie przy ul. Mickiewicza 45

Prokuratura Okręgowa ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Waygarta
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 678-97-77 , fax. 0-16 678-85-21
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa
    ul. Waygarta 8
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 678-97-77, fax. 0-16 678-85-21
    REGON: 65015265000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Prokuratura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci niskoprądowej wraz z osprzętem oraz wykonanie nawierzchni na parkingu w budynku Prokuratury Rejonowej w Lubaczowie przy ul. Mickiewicza 45
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Okablowanie strukturalne a) Budowa sieci LAN b) Podstawa opracowania c) Infrastruktura pasywna LAN d) Minimalne wymagania funkcjonalno-użytkowe e) Okablowanie poziome U/UTP kar 6 f) Wymagania gwarancyjne g) Administracja i dokumentacja h) Odbiór i pomiary sieci i) Zakres systemu okablowania wraz z zestawieniem j) Klimatyzator 3. System Sygnalizacji pożaru SSP 4. System monitoringu CCTV 5. System detekcji w włamania zgodny z GRADE 3 6. System kontroli dostępu KD 7. Wykonanie nawierzchni i automatyki na parkingu 8. Wymogi Kierownika Projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314310-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium .Wadium należy wnieść w wysokości 5 000, 00zł ( słownie: pięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego : BGK O/Rzeszów 83 1130 1105 0005 2172 4390 0001, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – w takiej sytuacji dokument wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby, np. w tytule przelewu, wyraźnie oznaczyć Wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium, w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia - z treści tych gwarancji/poręczeń, musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń ) do zapłaty całej kwoty wadium – nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Prokuratury Okręgowej w Przemyślu) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu; 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Wykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu wskazane przez Zamawiającego na mocy art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, które dotyczą: 1) zdolności technicznej lub zawodowej /art.22.ust.1b pkt 3 ustawy Pzp/. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22, ust. 1b, pkt 3 ustawy Pzp w następujący sposób: a) poprzez złożenie wraz z ofertą (art. 25a, ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie niniejszego warunku oświadczenia/eń (zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ), aktualnego/ych na dzień składania ofert. Informacje zawarte w powyższym/ch oświadczeniu/niach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu i b) poprzez złożenie Zamawiającemu ( w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego – zgodnie z art.26, ust.2 ustawy Pzp) aktualnego na dzień złożenia Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi ( zgodnie z treścią załącznika Nr 7 do SIWZ), w celu wykazania w nim, że Wykonawca dysponuje co najmniej: jedną osobą, która będzie pełnić przy realizacji zamówienia obowiązki kierownika projektu posiadającego: • posiadać wykształcenie wyższe: techniczne lub z zakresu nauk ścisłych; • brać udział, w okresie ostatnich 5 lat, w roli kierownika projektu, w minimum 2 projektach IT o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 PLN brutto każdy; • posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze IT; • posiadać kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami, potwierdzone certyfikatem PRINCE2 Practitioner lub IPMA Level C lub równoważnym certyfikatem potwierdzającym posiadanie ww. kwalifikacji; • posiadać kwalifikacje w zakresie zarządzania ryzykiem potwierdzone certyfikatem M_o_R Foundation, lub równoważnym certyfikatem potwierdzającym posiadanie ww. kwalifikacji; • posiadać znajomość języka polskiego umożliwiająca swobodną komunikację . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać wspólnie w taki sposób, że co najmniej jeden z Wykonawców wchodzących np. w skład Konsorcjum spełnia niniejszy warunek. Wstępnie potwierdzająca ocena, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego/nych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganego/nych oświadczenia/eń (zał. nr 3 do SIWZ) na zasadzie : spełnia – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: PODMIOT TRZECI a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w swoich oświadczeniach z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp tj.: w swoim oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 4 do SIWZ (zgodnie z wymaganiami rozdz. VПI. 3 pkt 1 SIWZ), podpisanym przez Wykonawcę i w swoim oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ (zgodnie z wymaganiami rozdz.VШ.3. pkt. 2 SIWZ) podpisanym przez Wykonawcę, b) ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda również od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów zgodnie z wymaganiami rozdz. VІП. 4, pkt 1 SIWZ tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, składając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. PODWYKONACY niebędący podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach: w swoim oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 4 do SIWZ (zgodnie z wymaganiami rozdz. VІП. 3 pkt 1 SIWZ), podpisanym przez Wykonawcę. WYKONAWCY ZAGRANICZNI a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz.VIII.4, pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) dokumenty, o których mowa w rozdz.VIII.6, pkt 4) lit. a) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, c) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII.6, pkt 4) lit. a) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego Właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis rozdz.VIII.6 pkt 4) lit. b) SIWZ stosuje się, d) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu, e) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu, f) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach