Przetargi.pl
"BUDOWA SIECI KANALIZACYJNEJ Z PRZYŁĄCZENIAMI W MIEJSCOWOŚCI JASIEŃ OBEJMUJĄCA UL. SIENKIEWICZA, PORZECZKOWĄ, ŻURAWIĄ, KRUCZĄ, LIPOWĄ I LEŚNĄ"

Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Jasieniu ogłasza przetarg

  • Adres: 68-320 Jasień, ul. Kolejowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 3710849 , fax. 0-68 3710849
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Jasieniu
    ul. Kolejowa 9
    68-320 Jasień, woj. lubuskie
    tel. 0-68 3710849, fax. 0-68 3710849
    REGON: 97125508200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasien.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o. - prawa handlowego ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "BUDOWA SIECI KANALIZACYJNEJ Z PRZYŁĄCZENIAMI W MIEJSCOWOŚCI JASIEŃ OBEJMUJĄCA UL. SIENKIEWICZA, PORZECZKOWĄ, ŻURAWIĄ, KRUCZĄ, LIPOWĄ I LEŚNĄ"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Jasień obejmująca ul. Sienkiewicza, Porzeczkową, Żurawią, Kruczą, Lipową i Leśną. Zakres zadania obejmuje:  Kanalizację sanitarną grawitacyjną Ø 200 mm, Ø 160 mm PVC-U, z uszczelkami trwale mocowanymi w kielichu rury klasy 8kN/m2, uzbrojoną w studnie betonowe C35/45 Ø 1000, i tworzywowe Ø 425PP.  Przyłącza kanalizacyjne Ø 200 mm, Ø 160 mm PVC-U z uszczelkami trwale mocowanymi w kielichu, rury doprowadzone do granicy działek zakończone studzienką Ø 425PP lub zaślepioną dla rur PVC.  Kanalizacja prowadzona będzie w pasach dróg gminnych i powiatowych w miejscowości Jasień. ZESTAWIENIE DŁUGOŚCI RUROCIĄGÓW 1. sieci kanalizacji grawitacyjnej, na którą składają się: a) rury Ø 200 mm PCV – 1259,08 m b) rury Ø 160 mm PCV – 300,4 m c) studnie rewizyjne Ø 1000 mm – 45 studni - betonowe, d) studnie kanalizacyjne Ø 425 mm – 25 szt. - systemowe – tworzywowe. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz Załączniku nr 12 do SIWZ. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Jasień" związanego z realizacją operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Zadanie, które będzie realizowane, zostało określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej i przedmiarze robót – stanowiącym załączniki nr 12 do SIWZ. Jednocześnie informujemy, że z w/w specyfikacji i dokumentacji projektowej pn. „Projekt budowlany sieci kanalizacyjnej grawitacyjno-tłocznej z przyłączami, oraz przepompowniami ścieków w miejscowości Jasień”, Zamawiający wydzielił i objął przedmiotem zamówienia następujące ulice: Sienkiewicza, Porzeczkową, Żurawią, Kruczą, Lipową i Leśną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/00). Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek, o których mowa Rozdziale 5 SIWZ (wzór oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Wykonawca podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą oświadczenie, dotyczące zachodzących w stosunku do niego podstaw wykluczeniu (wzór oświadczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ) Zamawiający nie wykluczy Wykonawcy podlegającego wykluczeniu na podstawie okoliczności wymienionych powyżej, jeżeli uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu. 3. Każdy Wykonawca przedłoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu). 4. Pełnomocnictwo – w przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, wystawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, czy pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, czy do występowania w postępowaniu i również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – jeżeli dotyczy. 6. Dowód wniesienia wadium. 7. Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej sporządzony na podstawie przedmiaru robót i kosztorysu stanowiących Załączniki do SIWZ 8. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach