Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacyjnej w ul. Parkowej w Opaczy Małej i Michałowicach Wsi

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacyjnej w ul. Parkowej w Opaczy Małej i Michałowicach Wsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej w ul. Parkowej w Opaczy Małej i Michałowicach Wsi. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę kanału grawitacyjnego z rur PVC ϕ 200x5.9 mm klasy S (SN-8kN/m2) o całkowitej dł. 393,50 mb wraz z uzbrojeniem w postaci studni oraz odcinki boczne sieci kanalizacyjnej (przykanaliki – odcinki w pasie drogowym) z rur PVC klasu S o sumarycznej dł. 70,50 mb z czego: - z rur PVC ϕ 200x5.9 mm klasy S - 6,00 mb - z rur PVC ϕ 160x4.7 mm klasy S - 64,50 mb UWAGA: Na podstawie załączonej dokumentacji projektowej wykonano: • odcinek kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (kanał ”B” i „A”) PVC ϕ 200 mm w ul. Parkowej o dł. 103,5 mb od studni bet. B4 ϕ 1200 do A1 ϕ 1200 oraz od studni A1 włączono się w kanałem grawitacyjnym w ul. Jałowcową w Opaczy Małej. Na ww. odcinku wykonano 5 przykanalików PVC ϕ 160 o dł. 17,5 mb oraz 5 studni bet. Φ 1200 mm (A1, B1, B2, B3, B4) • odcinek kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (kanał ”C” i „D”) PVC ϕ 200 mm o dł. 37,5 mb od włączenia w istniejąca sieć kanalizacyjna w ulicy Zgody w Michałowicach Wieś do studni bet. C1 ϕ 1200 oraz od studni C1 do studni bet. D1 ϕ 1200. Na ww. odcinku wykonano 2 przykanaliki PVC ϕ 160 o dł. 5,5 mb oraz 2 studnie bet. Φ 1200 mm (C1 i D1) Korekta została uwzględniona w przedmiarach. 2.2 Trasa projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do granicy działek prywatnych przebiega działkami o nr ew.: - 296, 316 obr. Opacz Mała jedn. ewid. Michałowice - 65, 23, 309, 334 obr. Michałowice Wieś, jedn. ewid. Michałowice. Działki stanowią własność lub są we władaniu Gminy Michałowice. 2.3 W zasięgu inwestycji nie występują obiekty wpisane do gminnej ewidencji zabytków ani podlegające ochronie Konserwatora Zabytków oraz nie występują dobra kultury współczesnej na podstawie art. 36 ust. 1 i 11 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Teren inwestycji położony jest poza obszarem objętym prawną ochroną przyrody. 2.4 Roboty odtworzeniowe w zakresie nawierzchni po budowie kanalizacji sanitarnej (na odcinku od ul. Klonowej do ul. T. Borowskiego) polegać będą na otworzeniu podbudowy na całej szerokości jezdni o szer. 4,50 m. poprzez wykonanie warstwy dolnej z gruzu betonowego gr. 10 cm. po uwałowaniu oraz wykonanie za pomocą układarki podbudowy z tłucznia kamiennego frakcja 0/31,5 mm (gr. 10 cm) po uwałowaniu. 2.5 W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona przegląd kamerą kanału sanitarnego w obecności Inspektora Nadzoru, Kierownika budowy, przedstawicieli Zamawiającego celem sporządzenia raportu określającego stan techniczny kanału do odbioru. Dokona przygotowania kanału i rozruchu oraz uruchomienia całości wybudowanej kanalizacji. Kanał będzie włączony do czynnej sieci kanalizacji sanitarnej pod nadzorem konserwatora urządzeń kanalizacyjnych. W ramach dokumentacji powykonawczej Wykonawca będzie miał obowiązek wykonania monitoringu wraz z wykresami spadków. 2.6 Dokumentacja Powykonawcza kompletowana będzie przez Wykonawcę sukcesywnie, zgodnie z postępem prac i musi być dostępna do wglądu na każde żądanie Zamawiającego. W skład Dokumentacji Powykonawczej wchodzą m.in. projekty powykonawcze, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wprowadzona do zasobów i potwierdzona przez właściwy organ wraz z oświadczeniem geodety o treści określonej w przepisach prawa budowlanego w 3 egz., sprawozdania (operat) z badań zagęszczeń gruntów, protokoły odbioru dróg dokonanych przez ich zarządcę, protokoły od gestorów sieci, którym należało powierzyć nadzór nad wykonaniem robót, protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń, atesty, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w Polsce, instrukcje użytkowania i obsługi, instrukcje eksploatacji i konserwacji, DTR-ki, wypełniony dziennik budowy, oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania Przedmiotu Umowy z dokumentacją projektową oraz inne dokumenty dotyczące Przedmiotu Umowy wykonanego przez Wykonawcę, niezbędne do dopuszczenia Przedmiotu Umowy do użytkowania. Skompletowana dokumentacja powykonawcza winna zostać przekazana Zamawiającemu przez Wykonawcę wraz ze zgłoszeniem przez Wykonawcę zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę Dokumentacji Powykonawczej powinny zostać zawarte w wynagrodzeniu określonym w ofercie Wykonawcy. Dokumentacja Powykonawcza powinna zostać przekazana w 1 egzemplarzu. 2.7 Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające się w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności do danego jednego dokumentu. 2.8 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej; 2) zapewnienia terenu pod zaplecze budowy, organizacji placu budowy, czasowego składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych; 3) usunięcia wszelkich kolizji z siecią gazową, kanalizacją techniczną, energetyczną, wraz ze spisaniem protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi; 4) zapewnienia nadzorów specjalistycznych zgodnie z protokołem z narady koordynacyjnej i STWiOR; 5) zgłoszenia przed przystąpieniem do robót właścicielom sieci o zamiarze prowadzenia robót, wyegzekwowania od właścicieli sieci oznaczenia wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu realizacji przedmiotu umowy, spisanie protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi; poniesienia wszelkich kosztów dotyczących odbiorów i badań wykonanych podczas budowy sieci kanalizacyjnej, 6) zapewnienia badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przedkładane odcinkami przed przystąpieniem do odtworzenia nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołu częściowego odbioru robót; 7) zapewnienia dostępu do dziennika budowy wszystkim służbom zgodnie z Prawem Budowlanym; 8) uzyskania od zarządców terenu decyzji lub zgody na wejście w teren z robotami oraz uzyskanie protokołów odbioru po zakończeniu prac; 9) tymczasowego oznakowania dróg i ulic na czas robót - wykonanie i uzgodnienie projektów organizacji ruchu lub szkiców zabezpieczenia robót na czas budowy wg wymagań oraz zatwierdzenie ich w odpowiednich urzędach; 10) uzyskania zgody zarządzającego oraz poniesienie wszelkich kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzenia robót; 11) odbudowa nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą; 12) zapewnienia ciągłego dojazdu do posesji i dostępu do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej; 13) zabezpieczenia istniejących drzew przed uszkodzeniem w obrębie pasa robót; 14) w przypadku konieczności poboru wody z sieci wodociągowej uzgodnić z właścicielem wodociągu Gminą Michałowice; 15) uzyskania wszelkich dokumentów uzgodnień oraz uzyskanie wszelkich odbiorów potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej; 16) zagospodarowania i zasilenie placu budowy. 2.8 Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa dokumentacja: projekty budowlane, Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, opinia geotechniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.1 Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), 2) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium (załącznik Wykonawcy), 3) oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), 4) zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. 7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 16.1.5 i 16.1.6 powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. WYMAGANE DOKUMENTY W PRZYPADKU POWOŁYWANIA SIĘ NA ZASOBY INNYCH PODMIOTÓW. 1) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych. zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, aby przedstawiony mu dokument (lub dokumenty) określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, oznacza, że podmiot udostępniający zasoby zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 3) Dokument (lub dokumenty) o których mowa wyżej, należy złożyć z ofertą. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w pkt. 11.2.3. JEŻELI WYKONAWCA MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 11.2.3: ppkt. 1–3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach