Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacyjnej w części Gminy Lisia Góra w związku z likwidacją oczyszczalni ścieków w Lisiej Górze i Starych Żukowicach

Gmina Lisia Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 33-140 Lisia Góra, ul. 1-go Maja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lisia Góra
    ul. 1-go Maja 7
    33-140 Lisia Góra, woj. małopolskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lisiagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacyjnej w części Gminy Lisia Góra w związku z likwidacją oczyszczalni ścieków w Lisiej Górze i Starych Żukowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sieci kanalizacyjnej w części Gminy Lisia Góra w związku z likwidacją oczyszczalni ścieków w Lisiej Górze i Starych Żukowicach w systemie zaprojektuj i wybuduj Przedmiot zamówienia obejmuje miejscowości: Lisia Góra, Brzozówka, Stare Żukowice, Zaczarnie Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w części gminy Lisia Góra” w ramach którego planuje się przeprowadzenie zamierzenia inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych. Na planowane zamierzenie inwestycyjne Zamawiający uzyskał dofinansowanie przedmiotowego projektu ze środków Funduszu Europejskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” typ operacji „Gospodarka wodno-ściekowa”. Celem realizacji przedsięwzięcia jest wykonanie przebudowy istniejących oczyszczalni ścieków w miejscowościach Stare Żukowice oraz Lisia Góra w sposób umożlwiający przesył ścieków do istniejącej przepompowni ścieków w Brzozówce skąd nastąpi przesył do Tarnowa. Rozwiązania techniczne mają zapewnić tranzyt ścieków dopływających do oczyszczalni bez oczyszczania. Likwidacja istniejących oczyszczalni ścieków w Starych Żukowicach i Lisiej Górze ograniczy infiltrację ścieków do środowiska wodnego na obszarze gminy co za tym idzie poprawi jakość środowiska dzięki uporządkowaniu gospodarki wodno-ściekowej. Zakres zamówienia obejmuje: • Wykonanie sieci kanalizacji zbiorczej w miejscowościach Stare Żukowice oraz Lisia Góra wraz z przepompowniami ścieków. • Modernizacji i przebudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w Starych Żukowicach. • Modernizacji i przebudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w Lisiej Górze. • Modernizacji i przebudowy istniejącej przepompowni w Brzozówce. • Wykonania rurociągu tranzytowego oczyszczali w Starych Żukowicach do Brzozówki oraz z Lisiej Góry do Brzozówki • Wykonania sterowania telemetrycznego całości systemu • Zakup agregatu prądotwórczego przewoźnego. Zakres robót sieć kanalizacji tłocznej związana z likwidacją oczyszczalni i przesyłem ścieków do sieci Tarnowskich Wodociągów. • Sieć kanalizacyjna tłoczna z oczyszczalni Stare Żukowice i Lisia Góra do istniejącej pompowni w Brzozówce o średnicach wg. obliczeń które należy dokonać w dokumentacji projektowej – długość około – 10 600 m. • Studnie płuczące – ok. 20 kpl. • Studnie odpowietrzająco – napowietrzające – ok. 4 kpl • Tłocznie ścieków o wydajności wg. obliczeń które należy dokonać w dokumentacji projektowej dla obiektów na terenie oczyszczalni Stare Żukowice i Lisia Góra, oraz pompowni Brzozówka – 3 kpl. • Adaptacja istniejących reaktorów biologicznych betonowych na zbiorniki retencyjne – 3 kpl. • Zasilanie energetyczne tłoczni z wykorzystaniem mocy zainstalowanej – 3 kpl. • Układ sterowania i automatyki pracy tłoczni ścieków uwzględniający współdziałanie wszystkich obiektów– 1 kpl. • Komory pomiarowe ścieków z przepływomierzami na każdym obiekcie – 3 kpl. ( Zalecane wykorzystanie istniejących przepływomierzy) Zakres robót sieć kanalizacji grawitacyjno – ciśnieniowej w miejscowości Stare Żukowice i Zaczarnie (Partuły Lisiogórskie). Sieć kanalizacji grawitacyjnej PCV 200 – długość około 1150 m. • Studnie kanalizacyjne PCV 425/200 – ok. 52 kpl. • Studnie kanalizacyjne betonowe 1000 mm – ok. 7 kpl. • Sieć kanalizacji tłocznej PE 90 – długość około 350 m. • Pompownie sieciowe z polimerobetonu z zasilaniem energetycznym, ogrodzeniem, monitoringiem i zagospodarowaniem terenu – 2 kpl. • Komory pomiarowe ścieków z przepływomierzem – 2 kpl. UWAGA: zakres robót może ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Dla powyższego zakresu należy uzyskać decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego (w przypadku braku planu zagospodarowania przestrzennego) UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w programie funkcjonalno użytkowym i załącznikach do SIWZ: Rzeczywiste zakresy rzeczowe określi dokumentacja techniczna wykonana przez Wykonawcę i uzgodniona z Zamawiającym i odpowiednimi instytucjami. Dane określone w dokumentacji projektowej będą uważane za wartości do realizacji robót. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych, technicznych, prawnych i kosztorysowych wraz z uzgodnieniami i decyzjami umożliwiającymi realizację robót budowlano-montażowych wraz z ich wykonaniem. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych, technicznych, prawnych i kosztorysowych wraz z uzgodnieniami i decyzjami umożliwiających realizację robót budowlanomontażowych: • projekty budowlane dla wszystkich branż wraz z wszelkimi uzgodnieniami i decyzjami niezbędnymi do realizacji inwestycji – 6 egzemplarzy • projekty wykonawcze dla wszystkich – 4 egzemplarze • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (po 2 egz. ) • przedmiar/y robót ( po 2 egz.), • kosztorys/y inwestorski/e (po 2 egz.) • inne opracowania dotyczące realizacji inwestycji (2 egz.): • projekty organizacji ruchu na czas budowy • wnioski o wycinki zieleni wraz uzyskaniem zgody na wycinkę • operaty wodno-prawne niezbędne do uzyskania pozwoleń wodno-prawnych - koncepcja w formie graficznej i elektronicznej - 1 egz W cenie ofertowej należy m.inn. przewidzieć: • uzyskanie decyzji ICP (w przypadku braku planu zagospodarowania) lub wypis i wyrys z planu zagospodarowania • dopełnienie wszelkich formalności w Tauron ( w tym warunki przyłączenia, umowa przyłączeniowa) związanych z dostawa energii elektrycznej przepompowni • wykonanie koncepcji i przedstawienie zamawiającemu • opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji umożliwiających realizację inwestycji w pełnym zakresie w tym pozwolenie na budowę • badania geologiczne jeśli będą wymagane • opłaty administracyjne, za uzgodnienia i decyzje, w tym za zajęcie pasów drogowych, wycinkę zieleni • opracowanie i przedstawienie inspektorowi nadzoru do akceptacji planu BIOZ, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, projektu organizacji robót, projektu organizacji ruchu, programu zapewnienia jakości, propozycji materiałowych i urządzeń, wykonanie prób, dokumentów odbiorowych i innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, • zakup map z z zasobów geodezyjnych obejmującej całość inwestycji W cenie ofertowej należy m.inn. przewidzieć: • uzyskanie decyzji ICP (w przypadku braku planu zagospodarowania) lub wypis i wyrys z planu zagospodarowania • dopełnienie wszelkich formalności w Tauron ( w tym warunki przyłączenia, umowa przyłączeniowa) związanych z dostawa energii elektrycznej przepompowni • opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji umożliwiających realizację inwestycji w pełnym zakresie w tym pozwolenie na budowę • badania geologiczne jeśli będą wymagane • opłaty administracyjne, za uzgodnienia i decyzje, w tym za zajęcie pasów drogowych, wycinkę zieleni • opracowanie i przedstawienie inspektorowi nadzoru do akceptacji planu BIOZ, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, projektu organizacji robót, projektu organizacji ruchu, programu zapewnienia jakości, propozycji materiałowych i urządzeń, wykonanie prób, dokumentów odbiorowych i innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, • zakup map z z zasobów geodezyjnych obejmującej całość inwestycji wykonanie mapy do celów projektowych • sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów we wszystkich etapach realizacji i sporządzania dokumentów odbiorowych • wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem • sporządzenie, po zakończeniu etapów realizacyjnych, dla poszczególnych etapów kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych. • udział w radach budowy i spotkaniach związanych z realizacją inwestycji, • opracowanie i przekazanie sprawozdań miesięcznych i końcowego z przeprowadzonych czynności projektowych i robót oraz dokumentacji fotograficznej terenu inwestycji i wykonywanych robót oraz realizowanych obiektów przed i po wykonaniu robót, • dokonanie wcześniejszych odkrywek uzbrojenia podziemnego leżącego na trasie realizowanych obiektów budowlanych, • zabezpieczenie istniejących obiektów i budowli przed negatywnymi skutkami prowadzenia robót, • pełną obsługę geodezyjną – wytyczenie, pomiary kontrolne, inwentaryzacja powykonawcza, • przywrócenie do stanu pierwotnego terenu inwestycji, likwidacji ewentualnych szkód, • zorganizowanie i utrzymanie oraz likwidację zaplecza i placu budowy, • utrzymanie ruchu publicznego na placu budowy, zabezpieczenie dojść do budynków w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru robót i odcinków, zabezpieczenie budowli narażonych na uszkodzenia w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę robót, po zakończeniu robót każdego z etapów – wykonanie map inwentaryzacji powykonawczej obiektów oraz naniesienie ewentualnych zmian projektowych z akceptacją nadzoru autorskiego, • prowadzenie zestawień wykonanych obiektów, odcinków kanalizacji z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane zgodnie z wymogami Zamawiającego, • składowanie odpadów i ich wywiezienie na składowisko odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, nadmiaru gruntu z wykopów niezaliczanego do odpadów niebezpiecznych w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, • rozruch wstępny zrealizowanej inwestycji • przygotowanie dokumentacji odbiorowej, wykonanie czynności odbiorowych • odbiorów robót zanikających i końcowych zgodnie z programem funkcyjno-użytkowym, • inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia opisane w programie w programie funkcjonalno użytkowym lub wynikające z zapisów warunków, uzgodnień i decyzji • uzyskanie pozwolenia na użytkowanie bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją (programem funkcjonalno-użytkowym i załącznikami do SIWZ ) oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy, zaleca się także, aby dokonał wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. Niezapoznanie się Wykonawcy ze stanem faktycznym nie będzie podstawą do wnoszenia roszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40 000 zł 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu - poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancje bankowe; - gwarancje ubezpieczeniowe; - poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Krakowski Bank Spółdzielczy O/Lisia Góra nr 89859100070110000003290013 W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej w celu jego sprawnego zwrotu do oferty prosimy zamieścić informację o numerze konta bankowego na które ma być zwrócone wadium. Oryginał wadium wnoszonego w poniższych formach należy załączyć do oferty. - poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancje bankowe; - gwarancje ubezpieczeniowe; - poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 4. Informacje dodatkowe. 4.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 4.2. Zwrot lub utrata wadium nastąpi na podstawie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa ofertę na przygotowanym do tego specjalnie druku (druk formularza oferty), stanowiący załącznik 4 do SIWZ. 2. Wykonawca załącza do oferty: kosztorys ofertowy (tzw. kalkulację własną kosztów wykonania zadania), który stanowi dla Zamawiającego jedynie dokument pomocniczy przy ocenie ofert, przedstawiający sposób obliczenia ceny przez Wykonawcę. 3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania, w sytuacjach opisanych w SIWZ (np.: wspólne ubieganie się o zamówienie). 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza również informację o tych podmiotach w oświadczeniu dot. zarówno braku podstaw do wykluczenia jak i spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowią załącznik nr 5 oraz załącznik nr 6 do SIWZ . 6. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza również informację o tych podmiotach w oświadczeniu, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ . 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Druk oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach