Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Żabia Wola w latach 2017 – 2018

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96321 Żabia Wola, ul. Główna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 468 578 181
  • Data zamieszczenia: 2017-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3
    96321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 468 578 181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Żabia Wola w latach 2017 – 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie w 2017 roku dokumentacji projektowej oraz wykonanie w 2018 roku na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej na odcinku 1 300 mb od ulicy Sosnowej do projektowanej pompowni P 0-9 wraz z odgałęzieniami do istniejących działek w granicy pasa drogowego ul. Szkolnej w m. Osowiec. 2.2.1 ETAP I Opracowanie w 2017 roku dokumentacji projektowej sieci kanalizacyjnej w ul. Szkolnej w m-ci Osowiec Wykonawca wykona na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego –załącznik nr 10 do SIWZ branżowe projekty budowlane i wykonawcze oraz wybuduje odcinek sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z odgałęzieniami do wszystkich przyległych działek. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie projektów odtworzenia nawierzchni bitumicznej na całej szerokości jezdni, projektów odwodnienia wykopów, opinii geotechnicznej. Szczegółowo przedmiot zamówienia w tym zakresie określa wzór Umowy stanowiący integralną część SIWZ. 1) Kanalizacja sanitarna. Kanalizacja grawitacyjna Sieć kanalizacji musi zapewniać niezawodny i ciągły odbiór ścieków od wszystkich użytkowników objętych działaniem kanalizacji, w sposób nie powodujący obciążeń nie akceptowalnych dla środowiska naturalnego. b) Do wybudowania głównego kolektora kanalizacji grawitacyjnej należy użyć metody bezwykopowej typu przewiertu sterowanego. Należy stosować rury o średnicy DN 200mm PE o dł. ok 1264 m przystosowanych do przewiertów sterowanych na odgałęzienia do granic działek zastosować rury PVC klasy S 8 kN/m2 dla średnicy DN 160mm. c) Odległości skrajni przewodów sieci kanalizacyjnej od obiektów budowlanych i innych mediów w odległościach wynikających z wytycznych. e) Przewody kanalizacyjne należy układać ze spadkami zapewniającymi przepływ ścieków z prędkością gwarantującą proces samooczyszczania kanału oraz z uwzględnieniem maksymalnej dopuszczalnej prędkości przepływu ścieków w przewodach kanalizacyjnych. Należy unikać spadków niezgodnych ze spadkami terenu. f) Minimalne przykrycie kanałów zasadniczo powinno wynosić 1,4 m, zagłębienie dna kanału zasadniczo nie powinno przekraczać 5,5m. g) Na przewodach kanalizacyjnych należy stosować studzienki kanalizacyjne betonowe D=1,2m przy każdej zmianie kierunku, przekroju, przy włączeniu kanałów bocznych oraz w odległościach nieprzekraczających 60 m. Dopuszcza się na odcinkach prostych stosowanie co drugiej studni Dz425. h) Włączenie odejścia do kanału sanitarnego zgodnie z warunkami technicznymi dla projektowania sieci kanalizacyjnych Kanalizacja tłoczna Do wybudowania głównego kolektora kanalizacji grawitacyjnej należy użyć metody bez wykopowej typu przewiertu sterowanego. Należy stosować rury o średnicy DN 90mm PE o dł. ok 1140 m przystosowane do przewiertów sterowanych c) Na załamaniach przewodów o kącie ≥ 45º oraz średnio co 150m należy zaprojektować studzienki czyszczakowe z trójnikiem kołnierzowym oraz zasuwą odcinającą z „szybkozłączem” strażackim Dn50 lub Dn80. Studzienki czyszczakowe powinny być tak zlokalizowane, by był możliwy dojazd do nich sprzętem ciężkim. d) W najwyższych punktach przewodu tłocznego należy montować zawory napowietrzająco-odpowietrzające w studniach betonowych min. 1200mm. e) W najniższych punktach przewodu tłocznego należy zamontować zawory odwadniające w studniach betonowych min. 1200mm. Pompownie a) Przepompownie lokalizować na działkach z dostępem od drogi publicznej. W przypadku braku możliwości zlokalizowania pompowni na działce przy drodze, przewiduje się lokalizację pompowni w poboczu drogi lub w pasie jezdni. b) Pojemność zbiornika pompowni powinna zapewnić podczas pompowania w czasie jednego cyklu wymianę ścieków w rurociągu tłocznym oraz należy zapewnić prędkość przepływu w rurociągu min. 0,9m/s. c) Przy obliczeniach doboru pomp i średnic przewodów tłocznych uwzględnić prawdopodobieństwo awaryjnego, jednoczesnego działania pomp w układzie ciśnieniowym. Przepompownie wykonać z kręgów betonowych prefabrykowanych min. B45 o średnicy min. D=1500mm, łączonych na uszczelkę z zintegrowaną równoważnią np. firmy .DS Seals lub równoważne o wodoszczelności min. W 8. Zbiorniki pompowni muszą charakteryzować się ich pełną szczelnością. Szczeliny w obudowie zbiornika pompowni uszczelniać za pomocą zapraw uszczelniających produkowanych lub zatwierdzonych przez producenta elementów komory pompowni. Wewnętrzne powierzchnie komory pompowni zabezpieczyć powłokami ochronnymi produkowanymi lub zatwierdzonymi przez producenta w/w elementów. Pompownię należy posadowić na zbrojonej płycie dennej. d) Dno zbiornika powinno być wyprofilowane w sposób zmniejszający ryzyko odkładania się w zbiorniku zanieczyszczeń zawartych w ściekach. e) Pompy powinny być przystosowane do pracy ciągłej. Należy przewidzieć w zbiorniku przepompowni instalację dwóch pomp (1 prac. + 1 rez.). Pompy ściekowe zatapialne powinny być przewidziane do pompowania surowych ścieków zawierających odpadki wleczone oraz substancje o właściwościach ściernych. Silniki powinny mieć stopień ochrony IP68 wg EN 60 529/IEC 529. Silniki pomp powinny posiadać zabezpieczenie termiczne. Wirnik pompy jednokanałowy o wolnym przelocie min. 80mm. Samoczyszczący. Na wale między silnikiem elektrycznym a wirnikiem pompy należy zamontować uszczelnienie mechaniczne, niezależnie od kierunku obrotów, wykonane od strony medium. Przestrzeń między uszczelnieniami musi być wypełniona nietoksycznym olejem. Elastyczne kable zasilające powinny mieć gumową izolację. Wprowadzenie kabla powinno być wodoszczelne i zapewniać bezpieczeństwo silnika w przypadku uszkodzenia kabla lub jego izolacji. Dławik kabla powinien zapewniać prosty i szybki montaż i demontaż oraz odłączenie pompy i jej swobodny transport bez przewodu zasilającego. Korpusy pomp, pokrywy, obudowy łożysk itp. powinny być wykonane z żeliwa szarego min GG 25 lub stali nierdzewnej. Aby możliwe było zaczepienie łańcuchów do podnoszenia, obudowa pompy powinna posiadać odpowiednie uchwyty i ramy. Wirniki powinny być odlane z żeliwa szarego min. GG 25, wał powinien być wykonany ze stali nierdzewnej. f) Pompy powinny być wyposażone w stopę sprzęgającą, mocowaną do dna za pomocą kotew ze stali nierdzewnej, prowadnice ze stali nierdzewnej (min. 0H18N9) oraz uchwyt prowadnic mocowany kotwami ze stali nierdzewnej (min. 0H18N9). g) Armaturę pomp zatapialnych zaleca się umieszczać wewnątrz zbiornika czerpalnego lub w wydzielonej studni zasuw. Na przewodzie tłocznym każdej pompy należy instalować: zawór zwrotny kulowy kolanowy typu Szustera lub równoważne oraz zasuwę odcinającą nożową w wykonaniu dla ścieków. Należy zapewnić możliwość montażu i demontażu zainstalowanej armatury. h) Wewnątrz pompowni przewidzieć pomost obsługowy ze stali nierdzewnej (min. 0H18N9). Wewnątrz zbiornika należy zainstalować drabinę ze stali nierdzewnej (min. 0H18N9). i) Dla każdej pompy przewidzieć łańcuchy do ich podnoszenia. Łańcuchy powinny być wykonane ze stali nierdzewnej (min. 0H18N9). Łańcuchy powinny mieć długość co najmniej o 1,5m większą od wysokości pompowni. j) Włazy montażowe w stropie przepompowni z żeliwa sferoidalnego typu ciężkiego kl. D400 o średnicy D=800mm ( w przypadku pompowni przejezdnych) lub włazy montażowe ze stali nierdzewnej (min. 0H18N9) o wymiarach dostosowanych do swobodnego montażu i demontażu pomp z poziomu terenu (w przypadku pompowni nieprzejezdnych). k) Ze zbiornika przepompowni wyprowadzić przewód wentylacji wywiewnej o średnicy dostosowanej dla potrzeb montażu wkładki dezodoryzacyjnej. l) Pompy i armaturę w pompowniach montować wg wskazówek producenta. Inwestycja: m) Każda pompownia musi być wyposażona w żurawik obrotowy umożliwiający montaż i demontaż pomp. n) Rozwiązania projektowe muszą uwzględniać możliwość wyciągania pomp bez konieczności dokonywania przepinek i dodatkowych zawiesi. o) Wykonawca powinien przewidzieć zasilenie przepompowni energią elektryczną. 2) Odtworzenia. Roboty odtworzeniowe dla ul. Szkolnej polegają na przywróceniu nawierzchni do stanu pierwotnego ( kategorii ruchu KR2) Zakres robót dotyczy: (frezowania nawierzchni, rozbiórka podbudowy, uzupełnienie podbudowy, zagęszczenie oraz warstwy z masy asfaltowej KR2 bez kruszyw wapiennych, warstwa wiążąca grubości 5 cm i warstwa ścieralna grubości 4 cm. Nakładkę asfaltową składającą się z warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej należy wykonać na całej szerokości jezdni i całej długości planowanych robót. 3) Rozruch. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona przegląd kamerą kanału sanitarnego w obecności Inspektora Nadzoru, Kierownika budowy, przedstawicieli Zamawiającego i Eksploratora sieci celem sporządzenia raportu określającego stan techniczny kanału do odbioru. Dokona przygotowania kanału i rozruchu oraz uruchomienia całości wybudowanej kanalizacji i przepompowni ścieków. Kanał będzie włączony do czynnej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Szkolnej pod nadzorem konserwatora urządzeń kanalizacyjnych – Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mszczonowie. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do uwzględniania w dokumentacji konieczności dokonania wycinki kolidujących zakrzaczeń i usunięcia korzeni wraz z przeprowadzeniem pełnej procedury formalno – prawnej w tym zakresie; 2.2.2 ETAP II wybudowanie w 2018 roku na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Szkolnej w m-ci Osowiec UWAGA! 1. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające się w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności do danego jednego dokumentu. 2. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany w ramach pomocy finansowej dla operacji typu „Gospodarka wodno – ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej architektury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego PROW na lata 2014 – 2020. Wykonawca będzie zobowiązany przygotować dokumenty odbiorowe wymagane Programem dofinansowania np. kosztorys powykonawczy pomimo ryczałtowego rozliczenia. 3. Roboty będą wykonywane w terenie o wysokim poziomie wód gruntowych. Wykonawca powinien przewidzieć odpowiedni sprzęt i środki na wykonywanie robót w terenie o wysokim poziomie wód gruntowych – odwodnienie wykopów. 4. Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo zapoznać się z wzorem umowy i wymaganiami w nim zawartymi również uwzględnić w cenie oferty oraz zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w nim. 5. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia lub w PFU powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować, jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia Projektowe . 6. Użyte w PFU nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w PFU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 20.000,00 złotych (słownie : dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być także wnoszone w formie: a) pieniężnej na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej Nr rachunku: 66 9291 0001 0046 3049 2000 0030 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Żabia Wola w latach 2017 – 2018” Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. a) poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, b) gwarancji bankowej, c) gwarancji ubezpieczeniowej d) poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, Oryginał dokumentów z pkt b-e zdeponować u Zamawiającego w kasie pok. nr 14, a kopię załączyć do oferty. 3. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. Niedopuszczalne jest wprowadzanie przez gwaranta warunków do spełnienia przez Zamawiającego celem wypłaty pełnej kwoty wadium wniesionego w formie gwarancji. 4. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 5) zobowiązanie gwaranta o poddaniu się rygorowi określonemu w ust. 3. 5. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, że odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do jego wnoszenia. 10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (o którym mowa w pkt. III.3 powyżej) w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust 1 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust 1 - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - Zgodnie z § 9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 7) Dokumenty składające się na ofertę: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1. 2) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia- z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Kopia dowodu wniesienia wadium. 5) Pełnomocnictwo: - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców -w załączniku nr 1 do SIWZ 7) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów– proponowany wzór zobowiązania z stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 8) Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach