Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacyjnej Janik – Kunów

Urząd Miasta i Gminy w Kunowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-415 Kunów, ul. Warszawska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2611356, 2613174, 2611358 , fax. 041 2611356, 2613174, 2611358
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kunowie
    ul. Warszawska
    27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2611356, 2613174, 2611358, fax. 041 2611356, 2613174, 2611358
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacyjnej Janik – Kunów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacyjnej Janik-Kunów. Zakres rzeczowy inwestycji: 1)Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC o średnicach 315 mm, DN 250 mm, DN 200 mm i DN 160 mm o ściankach litych o sztywności minimum klasy SN 12, SLW 60 wraz z przyłączami oraz budowa kanalizacji tłocznej z rur PE 100 SDR 17 o średnicach 90 mm, 110 mm, 160 mm; Ogółem: Kanalizacja całość – ok. 14.182 km, w tym: Kanalizacja grawitacyjna – ok. 12,265 km, Kanalizacja tłoczna – ok. 2,660 km (na odcinku 743 m sieć grawitacyjna idzie równolegle z tłoczną), Przyłącza – ok. 250 sztuk; 2)Budowa studni kanalizacyjnych rewizyjnych betonowych 1000 mm oraz 1200 mm; 3)Budowa studni kanalizacyjnych rozprężnych betonowych 1200 mm; 4)Budowa studzienek kanalizacyjnych na przyłączach z tworzywa sztucznego o średnicy 400 mm; 5)Budowa 6 przepompowni ścieków (w tym, jedna istniejąca wymagająca przebudowy w Kunowie przy ul. Krzywej) wraz z zasilaniem energetycznym pompowni, zatokami postojowymi, ogrodzeniem, zjazdami z dróg publicznych, utwardzeniem terenu wokół pompowni na terenie miejscowości Janik i Kunów; Uwaga: System aparatury kontrolno-pomiarowej oraz automatyki (AKPiA) musi być kompatybilny i zintegrowany z istniejącym systemem monitoringu i sterowania przepompowni. 6)Przebudowa odcinka wodociągu w Kunowie przy ul. Krzywej o długości ok. 803,5 m o parametrach PE100 PN16 SDR11 i średnicach 40x3,7 mm, 50x4, 63x5,8 mm, 110x10 mm; 7)Budowa kanalizacji sanitarnej na dz. nr ew. 3806/4 na terenie kolejowym zamkniętym w miejscowości Kunów. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy: 1)przygotuje zaplecze budowy, tj. odpowiednie pomieszczenia magazynowe na składowanie materiałów i narzędzi, pomieszczenia socjalne dla swoich pracowników, ogrodzenie placu budowy wraz z oznakowaniem (tablica informacyjna), zamontuje liczniki poboru energii elektrycznej i wody ponosząc koszty ich zużycia w okresie realizacji robót. 2)sporządzi lub zapewni sporządzenie, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w zakresie określonym w art. 21a ustawy z dnia 21.07.2001 r. o zmianie ustawy prawo budowlane oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3)zapewni dozór terenu budowy, jak również ochronę znajdującego się na nim mienia. 4)usunie z terenu budowy gruz i materiały z rozbiórki, działając zgodnie z ustawą o odpadach. W przypadku złomu metalowego należy go przekazać do punktu skupu, a uzyskane środki finansowe ze sprzedaży należy przekazać na konto Zamawiającego. 5)zamontuje liczniki poboru zużytych mediów wykorzystywanych na cele realizowanych robót i zgodnie z ich wskazaniami będzie uiszczał opłaty na rzecz Zamawiającego, jeżeli taka potrzeba powstanie. 6)przeprowadzi branżowe próby i odbiory techniczne i technologiczne, wykona inwentaryzację geodezyjną oraz sporządzi dokumentacje powykonawczą z kosztorysami robót wykonanych oraz usługa inspekcji telewizyjnej kanałów. 7)usunie materiały zbędne z placu budowy na wysypisko śmieci, uporządkuje teren budowy, przywróci stan pierwotny drogi dojazdowej na plac budowy. Z wywózki odpadów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający, z przekazania odpadów do utylizacji podmiotowi uprawnionemu. 8)zapewni przywrócenie do stanu pierwotnego wjazdów, ogrodzeń oraz miejsc realizowanych robót, w tym celu wykonawca będzie zobowiązany przekazać Inspektorowi Nadzoru kopię protokołu odbioru z każdej posesji przywrócenia do stanu pierwotnego miejsc realizowanych robót odebranych bez uwag przez właściciela posesji lub przedstawienia dokumentacji fotograficznej miejsca realizowanych robót przed rozpoczęciem i po jego zakończeniu w celu udowodnienia przywrócenia do stanu pierwotnego, jeżeli właściciel posesji odmówił przyjęcia robót. 9)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych. 10)Materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215) a zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm.) oraz dokumentacji. 11)W uzasadnionych przypadkach na żądanie Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić dodatkowe badania laboratoryjne wbudowanych materiałów. Badania te Wykonawca wykona na własny koszt. 12)Wykonawca jest zobowiązany, na każde żądanie Zamawiającego do przekazania świadectw jakości materiałów dostarczonych na plac budowy (certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracja zgodności, aprobata techniczna itp.), jak również do uzyskania akceptacji Zamawiającego (Inspektora Nadzoru) przed ich wbudowaniem. UWAGA! W ramach niniejszego zadania będzie wykonana sieć główna, zgodnie z zakresem robót stanowiącym załącznik Nr 12 do SIWZ. Projekt budowlany i wykonawczy obejmuje szerszy zakres robót. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3.2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a)dokumentacji projektowej (dalej zwana również dokumentacją), która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ zawierającej: - projekt budowlany i wykonawczy; - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b)Przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 3.3. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji, STWiORB oraz wykazanie równoważności przez zastosowanie materiałów odpowiadających normie produktu wskazanego z nazwy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 3.4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 3.6. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 3.7. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. 3.8. UWAGA: Przyłącza w ilości 250 szt, wymienione w dokumentacji, które należy wykonać w całości finansowane będą przez mieszkańców w ramach udzielonego zamówienia publicznego. Realizacja odbędzie się tylko w przypadku dokonania wpłaty za rzecz Zamawiającego przez mieszkańców gminy uwzględnionych w dokumentacji. Dlatego też Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany w ramach zaoferowanej ceny do przedstawienia cennika przyłączy w układzie jednostkowym. W przypadku nie wyrażenia zgody na wykonanie przyłącza przez mieszkańca gminy, któremu przedstawiono propozycję cenową, Zamawiający pomniejszy wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu niewykonanych przyłączy. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 groszy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Oświadczenia, o których mowa w pkt 9.2 (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ) 3)Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a do SIWZ) 4)Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b do SIWZ) 5)Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 6)Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)”. 7)Oryginał wniesienia wadium, jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach