Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji wraz z przepompowniami w m. Umieszcz” współfinansowanego ze środków PROW na lata 2014-2020, „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 38-204 Tarnowiec, Tarnowiec
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 436 919 , fax. 134 424 011
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Tarnowiec 143
    38-204 Tarnowiec, woj. podkarpackie
    tel. 134 436 919, fax. 134 424 011
    REGON: 18092455200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowiec.eu zakładka GPGK
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji wraz z przepompowniami w m. Umieszcz” współfinansowanego ze środków PROW na lata 2014-2020, „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji wraz z przepompowniami w m. Umieszcz” Przedmiotowe zamówienie finansowane będzie z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, „Gospodarka wodno – ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 1. Zamówienie polega na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w m. Umieszcz i Tarnowiec i obejmuje swoim zakresem kolektory grawitacyjne z rur PVC i PE (w miejscu przekroczenia przeszkód terenowych przewiertem) o średnicy ø200mm i ø160mm, a także układ kolektorów tłocznych PE ø110mm - ø90mm – ø50mm wraz z przepompowniami ścieków z zasilaniem elektrycznym. Projektowana kanalizacja grawitacyjna włączona zostanie do istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Tarnowiec na działce nr 942/3, skąd ścieki istniejącymi rurociągami doprowadzone zostaną do istniejącej oczyszczalni ścieków w Sądkowej. W tym celu konieczne jest przebudowanie istniejącej przepompowni z uwagi na brak potrzebnego zagłębienia zbiornika pompowni celem przejęcia ścieków z kolektora grawitacyjnego transportującego ścieki z miejscowości Umieszcz. Ścieki układem kolektorów grawitacyjnych przesyłane będą od budynków do przepompowni ścieków, skąd transportowane będą układem kolektorów ciśnieniowych do istniejącej sieci kanalizacyjnej w m. Tarnowiec, a następnie do istniejącej oczyszczalni ścieków w Sądkowej. Celem inwestycji jest odprowadzenie ścieków bytowo - gospodarczych od budynków mieszkalnych oraz działek budowlanych, na których przewidziana jest jednorodzinna zabudowa mieszkaniowa: z budynków mieszkalnych jedno- i wielorodzinnych, obiektów użyteczności publicznej oraz innych przyszłych zabudowań na tym terenie. Ogólne parametry charakteryzujące przedmiot zamówienia: - kolektor kanalizacyjny grawitacyjny fi 200 o długości 9 421,00 mb - kolektor kanalizacyjny grawitacyjny fi 160 o długości ok 300mb wraz z podwiertami - kolektor kanalizacyjny tłoczny fi 110 długości około 1 177mb - kolektor kanalizacyjny tłoczny fi 90 długości około 1 000mb - kolektor kanalizacyjny tłoczny fi 50 długości ok 36mb - studzienki kanalizacji fi 400 około 410szt - studzienki kanalizacyjne fi 1000 około 96szt - przebudowa istniejącej czynnej przepompowni ścieków 1szt - przepompownie ścieków wraz z automatyką 3szt - przepompownie ścieków wraz z automatyką typ przydomowy 2szt - podwierty, kolizje, prace uzupełniające i naprawcze – 1 kpl Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie sieci bez przyłączy kanalizacyjnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Przedmiarze robót, dokumentacji technicznej oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Realizacja robót objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: a) Dokumentacją Techniczną ZAŁ NR 8 b) Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi ZAŁ NR 8 c) Przedmiarem robót, ZAŁ NR 8 d) Warunkami umowy zawartymi w projekcie umowy ZAŁ NR 7 stanowiącymi Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady stanowiące kryterium oceny ofert i jej okres nie może być krótszy niż 3 lata i dłuższy niż 5 lat od dnia odbioru końcowego (Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady to 3 lata). 5. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów spełniających wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza (jeżeli dotyczy): a) instrukcję (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) protokoły z badania materiałów i urządzeń, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zaopatrzy obiekt w oznaczenia i instrukcje wymagane obowiązującymi przepisami (p. poż., sanitarnymi, bhp). Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskich Norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni plac składowania do kontroli przez Inspektora Nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument, w którym właściciele działek na których będą przeprowadzane roboty budowlane, oświadczą, że nie mają zastrzeżeń do wykonanych prac i teren został przywrócony do stanu pierwotnego. 15. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) tj. wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarach robót. 16. Materiały, rozwiązania równoważne. 1) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, STWiORB lub przedmiarrze robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, partner, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznej lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, STWiORB lub w przedmiarach przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3) Ilekroć w dokumentacji projektowej, STWiORB jest mowa o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w przypadku ich braku inne stosowne normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. 4) Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawić Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. 5) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 17. Zamawiający nie przewiduje określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących aspektów gospodarczych, środowiskowych , społecznych , związanych z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o którym mowa w art.29 ust.4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wymaganego wadium. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w kwocie ; 10 000zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Forma wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art.45 ust.6 Pzp: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy. z dnia 9 lipca 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 3.Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Bieczu O/ Tarnowiec Nr 02 8627 1040 2005 7000 1695 0001 (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2) Wadium wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, musi wpłynąć na wskazany w ppkt 1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 3) Wadium wnoszone w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą 4) Z treści złożonego poręczenia lub złożonej gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5) Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu ma być Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Sp.z.o.o. Tarnowiec 143, 38-204 Tarnowiec, woj. Podkarpackie 6) W przypadku gdy wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy Pzp. 4. Zwrot wadium. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 5. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art.46 ust. 4a oraz art. 46 ust.5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór zał. Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - wzór zał. Nr 3 do SIWZ. Uwagi do oświadczeń: Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Zgodnie z art.24 ust.8 ustawy Pzp Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody, o których mowa powyżej. Wykonawca zamieszcza w oświadczeniach informacje o podmiotach trzecich, na których zasoby powołuje się Wykonawca dotyczące; braku istnienia wobec podmiotów trzecich podstaw wykluczenia, zakresu w jakim powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby podmiotu trzeciego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Z dokumentów musi wyniknąć: w jakim zakresie każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak istnienia podstaw wykluczenia wobec każdego z wykonawców. 3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. Dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia ofert i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 6. Dokument pełnomocnictwa, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwagi do dokumentów pełnomocnictwa Pełnomocnictwo składane jest w formie pisemnej (art.78 §1 KC) tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wraz z pełnomocnictwem należy przedłożyć dokument z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu. 7. Dla oferty równoważnej: oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej; wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach