Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie ogłasza przetarg
- Adres: 74-100 Gryfino, Szczecińska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 163 051, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie
Szczecińska 5
74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 163 051, , fax. -
REGON: 81119587500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukgryfino.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji tłocznej Gardno-Wełtyń wraz z przebudową przepompowni ścieków w miejscowości Gardno - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji tłocznej Gardno-Wełtyń wraz z przebudową przepompowni ścieków w miejscowości Gardno, w tym budowa około L=292 mb rurociągu DN 110 PE SDR 11, L=2075 mb rurociągu DN 160 PE SDR 11, wymiana pomp w przepompowni oraz wymiana kraty koszowej na sito obrotowe. 2. Dla właściwego przygotowania oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót, tj. Gardno– działki o numerze 51, 52/152, 52/187, 89/30, 52/157 obręb 0014 Gardno oraz Wełtyń: działki o numerze 275/2, 283 obręb 0034 Wełtyń. 3. Wszystkie nazwy własne materiałów i nazwy producentów, które omyłkowo mogły się pojawić w SIWZ powinny być rozumiane jako wskazanie standardów, a nie konkretne rozwiązania mające zastosowanie w Projekcie Budowlanym, a do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia innych producentów o równoważnych lub wyższych parametrach niż przewiduje Projekt Budowlany lub założenia Zamawiającego. W stosunku do opisanych norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Płatności wynagrodzenia Wykonawcy za odebrane roboty będą realizowane: 1) raz w miesiącu na podstawie faktur przejściowych; 2) na podstawie faktury końcowej – po odbiorze końcowym przedmiotu umowy. 5. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu wszystkie faktury przejściowe i fakturę końcową za odebrane roboty dotyczące miesiąca rozliczeniowego w tej samej dacie, nie później niż do 5-go dnia miesiąca następującego po danym miesiącu rozliczeniowym (za miesiąc rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy). 6. Podstawą wystawienia faktury przejściowej jest protokół odbioru częściowego poszczególnych elementów robót ujętych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik do faktury przejściowej wraz z zestawieniem wartości wykonanych robót w rachunku bieżącym i narastająco. 7. Faktury przejściowe Wykonawca wystawiać będzie do wysokości 80% wartości wynagrodzenia netto za roboty zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, przy czym wartość faktury końcowej nie może być niższa niż 20% wartości umowy. 8. W przypadku realizacji robót z udziałem uzgodnionych Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, do faktury przejściowej Wykonawca zobowiązany jest załączyć oświadczenie swoich Podwykonawców i ich dalszych Podwykonawców o uregulowaniu zobowiązań finansowych za roboty wykonane przez Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, objętych dotychczasowymi fakturami, wynikającymi z zawartych umów. 9. Podstawą do wystawienia faktury końcowej za przedmiot niniejszej umowy będzie protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy potwierdzony przez Komisję Odbioru Końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Żłobka Golczewskie Żabcie w Golczewie
Dodano: 2024-07-31 - Zadanie 1: Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego przy salce gimnastycznej
Dodano: 2024-07-30 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielice
Dodano: 2024-07-28 - „Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia ”
Dodano: 2024-07-25 - Remont schodów i strefy głównego wejścia do budynku Pyrzyckiego Domu Kultury
Dodano: 2024-07-22 - Zagospodarowanie turystyczne miasta Wałcz
Dodano: 2024-07-19 - Wydzielenie hali sportowej wraz z zapleczem oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na sale przedszkolne z zapleczem sanitarnym i szatniami.
Dodano: 2024-07-19 - Poprawa infrastruktury szpitalnej wraz z pierwszym wyposażeniem pod potrzeby nowo tworzonego Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-18 - Zadanie 3: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D
Dodano: 2024-07-17 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 2307Z od skrzyżowania z drogą powiatową 2308Z w kierunku m. Dębołęka
Dodano: 2024-07-17