Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przepompowniami ścieków i ich zasilaniem w energię elektryczną w miejscowości Subkowy - I etap

Gmina Subkowy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-120 Subkowy, ul. Wybickiego 19a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5368530 , fax. 058 5368530
  • Data zamieszczenia: 2010-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Subkowy
    ul. Wybickiego 19a 19a
    83-120 Subkowy, woj. pomorskie
    tel. 058 5368530, fax. 058 5368530
    REGON: 19167535600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.subkowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przepompowniami ścieków i ich zasilaniem w energię elektryczną w miejscowości Subkowy - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przepompowniami ścieków i ich zasilaniem w energię elektryczną w miejscowości Subkowy wg dokumentacji projektowej. Obszar kanalizacji sanitarnej stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje ulice Wybickiego, Wodną, Zamkową, Kościelną, Sportową, Gen. Wł. Sikorskiego, Krótką, Gdańską, część Spółdzielczej. Obszar oddziaływania inwestycji obejmuje nieruchomości : działki nr 103;107; 108/3; 108/4; 127/3; 129/5; 130; 136/1; 136/2; 137;138; 140; 144; 151/2; 152/2; 152/3; 157/1; 158/1; 158/3; 158/4; 159/4; 159/6; 159/8, 159/13; 159/14; 159/17; 159/18; 163/7; 170; 171; 174/5; 175; 178/3; 180; 188/9; 190/3; 190/5; 190/7; 190/8; 190/9; 202/1; 204/2; 207/3; 207/4; 208; 209; 210; 211/1; 214; 215; 216; 217; 218; 219; 220/1; 221/1; 222/3; 224/2; 224/4; 225; 226; 227/2; 229/1; 229/2; 232; 234/6; 238/1; 238/2; 239/2; 239/4; 245; 251; 253/1; 253/3; 253/6; 254; 259/5; 263; 268; 269; 270/1; 270/2; 270/4; 270/5; 274/1; 274/2; 274/4; 274/5; 275; 276; 277; 278/2; 282/1; 282/2; 283; 284; 286/1; 286/4, 287; 288/4; 288/5; 288/7; 288/8; 290; 291/1; 291/2; 292; 293/1; 294/1; 294/2; 296/3; 297/1; 297/9; 299; 300; 303/1; 304; 305; 306; 307; 309; 310; 311; 313/1; 314; 315; 316; 318/1; 319/3; 319/4; 320; 330/1; 330/3; 330/4; 330/5; 331/1; 331/4; 331/5; 331/7; 331/9; 331/15; 331/16; 331/27; 331/30; 331/33; 331/34; 331/35; 331/36; 331/37; 331/38; 331/39; 332/2; 332/3; 333/1; 395; 397; 399/1; 399/2 401/1; 402; 404/1; 405/1; 411; 412/3; 414; 416/3; 416/5; 416/6; 417; 418/1; 423/2; 424/2; 424/3; 425; 426; 434/10; 436/2; 436/3; 437/1; 437/2; 438; 439/2; 440/5; 440/7; 440/8; 440/9; 440/10; 440/12; 441; 443; 446; 447; 448/1; 448/3; 448/4; 449/1; 449/3; 450/1; 450/3; 450/5; 450/7; 450/9; 450/14; 450/18; 450/21; 453/3; 453/18; 454; 455/2; 455/3; 459; 483; 502/6; 502/12; 502/22; 502/25; 502/31; 502/34; 723; 731; 732; 735; 739; 740/1; 744 W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia . Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.7 i art.29 ustawy, a mają na celu sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i techniczno - technologicznych Zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe, techniczne, technologiczne co najmniej takie jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych , pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technicznego, jakościowego i technologicznego. W celu poprawnego przygotowania oferty zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w miejscu realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 80 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu - przelewem na rachunek prowadzącego postępowanie nr 41 8345 0006 0012 8717 2000 0014 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz 1824). Wadia wymienione w pkt 2-5 w formie oryginału należy złożyć w kopercie z ofertą (nie wpinać trwale do oferty ), natomiast kopię wpiąć do oferty. Dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 2. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium stosując przepisy określone w art. 46 ustawy Pzp. Oryginały dokumentów wniesienia wadium ( poręczenia, itp. ) Zamawiający zwraca Wykonawcy lub instytucji wydającej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami : a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.subkowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach