Gmina Szepietowo ogłasza przetarg
- Adres: 18-210 Szepietowo, ul. Główna 6
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 4760132, 4760133 , fax. 086 4760110
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szepietowo
ul. Główna 6 6
18-210 Szepietowo, woj. podlaskie
tel. 086 4760132, 4760133, fax. 086 4760110
REGON: 00054494100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szepietowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i sieci kanalizacji deszczowej w ulicach Szepietowa: Henryka Sienkiewicza, Wincentego Witosa, Krótka, Lipowa, Prusa, Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Plac Słoneczny, Cicha, Sportowa oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Szepietowo Janówka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i sieci kanalizacji deszczowej w ulicach Szepietowa: Henryka Sienkiewicza, Wincentego Witosa, Krótka, Lipowa, Prusa, Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Plac Słoneczny, Cicha, Sportowa oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Szepietowo Janówka - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20 000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca zobowiązany jest:
- złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy;
wykazać, że:
- jest uprawniony do realizacji robót w zakresie określonym zamówieniem;
- zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa sieci kanalizacji sanitarnej, budowa sieci kanalizacji deszczowej, budowa sieci wodociągowej o wartości jednego zadania nie mniejszej niż 500 000 zł brutto oraz budowa dróg o nawierzchni mineralno - bitumicznej o wartości jednego zadania nie mniejszej niż 500 000 zł brutto),
- dysponuje w celu wykonania zamówienia osobami przewidzianymi do kierowania robotami - kierownik budowy z min. 2 letnim stażem w kierowaniu robotami. Jeżeli kierownik budowy nie posiada uprawnień we wszystkich specjalnościach objętych zamówieniem (roboty kanalizacyjne, roboty wodociągowe, roboty drogowe). Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie kierownika robót w danej specjalności, której nie posiada kierownik budowy.
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN;
- posiada środki finansowe lub zdolności kredytową w wysokości min. 1 500 000 PLN brutto.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest przedstawić - dołączyć do oferty - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy (zał. Nr 2).
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie min 1 roboty - budowa sieci kanalizacji sanitarnej, budowa sieci kanalizacji deszczowej, budowa sieci wodociągowej o wartości jednego zadania nie mniejszej niż 500 000 zł brutto oraz budowa dróg o nawierzchni mineralno - bitumicznej o wartości jednego zadania nie mniejszej niż 500 000 zł brutto) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie - (zał. nr 3).
4. Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami - kierownik budowy z min. 2 letnim stażem w kierowaniu robotami. Jeżeli kierownik budowy nie posiada uprawnień we wszystkich specjalnościach objętych zamówieniem (roboty kanalizacyjne, roboty wodociągowe, roboty drogowe). Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie kierownika robót w danej specjalności, której nie posiada kierownik budowy - (zał. nr 4). Do oferty należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500.000 PLN.
6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000 PLN), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-szepietowo.pbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania I piętra bloku dydaktycznego 1B Zespołu Szkół w Siemiatyczach z przeznaczeniem na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Siemiatyczach na nieruchomości położonej w Siemiatyczach przy ul. T. Kościuszki 43 składającej się z działki nr geod. 674)1 i części działki nr 674)2
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1297B droga nr 19 - Zawistowszczyzna - Igryły - droga nr 19
Dodano: 2016-07-15 - Zaprojektowanie i przebudowa dróg i placu na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach
Dodano: 2016-06-01 - Przebudowa mostu na przepust przez rzekę Wągroda w miejscowości Pęchratka Polska w ciągu drogi powiatowej Nr 2033B
Dodano: 2016-05-24 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH: 1. Nr 101923B Suchorzec- Góra na odcinku o długości 0,998 km z nawierzchni żwirowej na asfaltową o szerokości jezdni 3,5 m. 2. Nr 101934B Zajączkowo- Podwólczanka na odcinku o długości 0,998 km z nawierzchni żwirowej na nawierzchnię asfaltową o szerokości nawierzchni jezdni 3,5 m.
Dodano: 2016-05-13 - Przebudowa mostu przez rz. Sokołda k/m Mićkowa Hać w km 14+900 w ciągu drogi powiatowej nr 1298B wraz z dojazdami
Dodano: 2016-04-22 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH: 1. Stara Chmielówka droga wewnętrzna nr geod. 99 na odcinku o dł. 0+600 m z nawierzchni żwirowej na nawierzchnię asfaltową o szerokości nawierzchni jezdni 3,00 m. 2. Stara Chmielówka droga wewnętrzna nr geod. 190 na odcinku o dł. 0+320 m z nawierzchni żwirowej na nawierzchnię asfaltową o szerokości nawierzchni jezdni 3,00 m. 3. Bakałarzewo droga gminna Nr 101967B na odcinku o dł. 0+998 km z nawierzchni żwirowej na nawierzchnię asfaltową o szerokości nawierzchni jezdni 3,50 m.
Dodano: 2016-03-16 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105609B W MIEJSCOWOŚCI MALISZEWO ŁYNKI
Dodano: 2016-02-29 - Poprawa bezpieczeństwa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1257B Kuźnica - Litwinki - Bieniasze - Śniczany i nr 1261B Śniczany - Jurasze - Sidra poprzez ich przebudowę i integrację z drogą krajową nr 19
Dodano: 2016-02-10 - Poprawa bezpieczeństwa drogi powiatowej nr 1291B Kamionka St. - Wierzchlesie - Łaźnisko - Woronicze - Podsokołda poprzez jej przebudowę i integrację z drogami wojewódzkimi nr 674 i 676
Dodano: 2016-02-10