Gmina Czarne ogłasza przetarg
- Adres: 77-330 Czarne, ul. Moniuszki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 83 32 078 , fax. 59 83 32 353
- Data zamieszczenia: 2020-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarne
ul. Moniuszki 12
77-330 Czarne, woj. pomorskie
tel. 59 83 32 078, fax. 59 83 32 353
REGON: 77097947600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czarne.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków wraz z przyłączami m. Bińcze (dz. Nr 241/6, 356/3, 158/1) gmina Czarne. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków wraz z przyłączami m. Bińcze (dz. Nr 241/6, 356/3, 158/1) gmina Czarne. 2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 8 do SIWZ. Zamawiający informuje, że Wykonawca w cenie ryczałtowej ma w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia wykona montaż tablicy informacyjnej dostarczonej przez Zamawiającego. 3. Przedmiar robót (kosztorys ofertowy) nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia, a stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest projekt budowlany. 4. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech, parametrów gorszych od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń nie mają na celu naruszenia art. 29, 30, 30a i 7 ustawy Pzp. Nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązania, nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: obsługi maszyn do robót ziemnych, monterzy sieci sanitarnych i wodociągowych. 7. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt 6 nie dotyczy osób pełniących samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy, geodety. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 6. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 6 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników); 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 10. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 11. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6 czynności. 12. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku powinien wskazać w ofercie zakres robót, które będą wykonywane przez podwykonawcę. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 14. Poza zakresem prac określonym w załączniku nr 9 do SIWZ stanowiąca dokumentację projektową, Wykonawca zobowiązany jest wykonać i w cenie oferty ująć koszt wszelkich innych prac, usług i czynności określonych w SIWZ, oraz tam nie określonych, a koniecznych do wykonania zamówienia i przewidywalnych na etapie składania oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty wg wzoru stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do złożenia oferty w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy podmioty wspólnie ubiegają się o zamówienie. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania oraz wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 3) Kosztorys ofertowy, który należy traktować jako pomocniczy i sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej wraz z zestawieniem materiału i sprzętu w oparciu o załączony do SIWZ przedmiar robót. Na przedniej stronie kosztorysu należy podać stawkę roboczogodziny i wielkość narzutów. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego składa się wraz z ofertą zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Prostej w Kwidzynie
Dodano: 2024-02-27 - Nasza Przestrzeń – Plac czasu wolnego na Wróblewskiego – etap I (budżet obywatelski)
Dodano: 2023-10-17 - Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową realizowaną na podstawie decyzji Wojewody Pomorskiego – budowa obwodnicy metropolii trójmiejskiej
Dodano: 2023-04-24 - Budowa drogi w miejscowości Stare Pole, ul. Juliana Tuwima - inwestycja współfinansowana w ramach Rządowego Funduszu – Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga
Dodano: 2023-02-01 - Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji ściekowej obsługującej mieszkańców miejscowości Lipusz, Papiernia, Bałachy, Nowe Karpno i Szklana Huta
Dodano: 2022-12-30 - Utwardzenie nawierzchni ul. Wzgórze w Rębiskach
Dodano: 2022-11-28 - Utwardzenie płytami jomb nawierzchni ul. Zielonej w Karczemkach
Dodano: 2022-10-10 - Utwardzenie nawierzchni ul. Wzgórze w Rębiskach
Dodano: 2022-10-05 - Utwardzenie nawierzchni ul. Olchowej w Zęblewie
Dodano: 2022-09-08 - Przebudowa drogi gminnej ul. Słonecznej, ul. Akacjowej, ul. Różanej, ul. Modrzewiowej
Dodano: 2022-08-23