Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z kanałami bocznymi i przepompowniami z m. Dębina do m. Ruchocinek

Gmina i Miasto Witkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62230 Witkowo, ul. Gnieźnieńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 778 194 , fax. 614 778 855
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Witkowo
    ul. Gnieźnieńska 1
    62230 Witkowo, woj. wielkopolskie
    tel. 614 778 194, fax. 614 778 855
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.witkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z kanałami bocznymi i przepompowniami z m. Dębina do m. Ruchocinek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z kanałami bocznymi i przepompowniami z m. Dębina do m. Ruchocinek (etap 1). Należy wykonać odcinek rurociągu tłocznego T-5 PE100 PN 10 SDR 17 Ø110 mm o długości 95 mb od studni odwadniającej Sodw.5 do studni rozprężnej SR5 w m. Dębina i do m. Ruchocinek – dalszy ciąg rurociągu tłocznego T-5 PE100 PN 10 SDR 17 Ø110 mm o długości 896 mb. Kolejny etap stanowi wykonanie odcinka rurociągów grawitacyjnych PVC – U SN 12 SDR 34 Ø200mm S-11 i S-17 o łącznej dł. 1440 mb wraz z przepompowniami przejazdowymi Ø1500mm P-5 i P-6, rurociąg tłoczny T-6 PE 100PN 10 SDR 17 Ø90 o dł. 154 mb kanałami boczne PVC –U SN12 SDR 34 Ø160mm o łącznej dł. 316m. W zakres prac wchodzą roboty związane z wytyczeniem trasy przebiegu rurociągu, zabezpieczenie i oznakowanie terenu, roboty budowlano – montażowe, płukanie i próby szczelności, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Dokumentację w formie załączników zamieszczono na stronie internetowej. Ponadto istnieje możliwość zapoznania się z projektem w siedzibie zamawiającego. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, specyfikacjami technicznymi i przedmiarami robót oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi i wiedzą techniczną. W ramach realizacji zadania wykonawca wystąpi do właściwego zarządcy drogi z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego. 2. UWAGA! 1) Kosztorys ofertowy wykonawca sporządza na własny koszt w oparciu o przekazane przez zamawiającego dokumenty m.in.: dokumentację projektową, przedmiary, opis przedmiotu zamówienia itp. Stawki jednostkowe podane w kosztorysie ofertowym posłużą do ustalenia wartości za wykonane roboty budowlane. 2) Jeżeli w SIWZ (wraz z załącznikami) wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry. 3) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót przed osobami postronnymi. 4) Wszystkie materiały, użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, w pierwszym gatunku, posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami, normami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. Ww. materiały/produkty winny spełniać postanowienia aktualnej ustawy o wyrobach budowlanych. 5) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć niezwłocznie po zawarciu umowy wszystkie dokumenty niezbędne do zgłoszenia rozpoczęcia budowy, w tym uprawnienia i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla kierowników budowy. 6) W razie konieczności zamawiający może żądać od wykonawcy dostarczenia dokumentów niezbędnych do wykonania umowy. 7) Wykonawca wykona projekt organizacji ruchu uzgodniony z właściwymi zarządcami dróg, komendą Powiatową Policji oraz organem zarządzającym ruchem. Uzgodniony projekt należy przedstawić zamawiającemu przed rozpoczęciem robót. 8) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu do odbioru pełną dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją geodezyjną. 9) Przed złożeniem oferty zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232440-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla zamówienia w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100). Warunki dotyczące wadium opisano w pkt IX SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt VII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach