Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wzdłuż ulicy Sochaczewskiej w miejscowości Paprotnia (zlewnia nr 1) – I etap

Gmina Teresin ogłasza przetarg

  • Adres: 96-515 Teresin, ul. Zielona
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 468 613 815 , fax. 468 613 815
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Teresin
    ul. Zielona 20
    96-515 Teresin, woj. mazowieckie
    tel. 468 613 815, fax. 468 613 815
    REGON: 75014853200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.teresin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wzdłuż ulicy Sochaczewskiej w miejscowości Paprotnia (zlewnia nr 1) – I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odgałęzieniami wzdłuż ul. Sochaczewskiej w miejscowości Paprotnia w Gminie Teresin o łącznej długości 906,00 mb. (PVC-U śr. 200 – długość 769,0 mb., PVC-U śr. 160 – długość 137,0 mb., studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1200 mm – 17 szt., studnie rewizyjne z tworzyw sztucznych śr. 425 mm – 3 szt.). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej (tj. projekt budowy sieci kanalizacji sanitarnej: grawitacyjnej wraz z odgałęzieniami oraz ciśnieniowej z odgałęzieniami ciśnieniowymi zakończonymi przydomowymi przepompowniami ścieków wzdłuż ulicy Sochaczewskiej – zlewnia nr 1 włączenie do ul. Tęczowej, projekt budowlany dotyczący budowy sieci kanalizacji sanitarnej pod drogą krajową nr 92 – ul. Sochaczewska miejscowości Paprotnia w Gminie Teresin – Zlewnia nr 1 – włącznie do kanału w ul. Tęczowej oraz przedmiar robót dotyczący budowy sieci kanalizacji sanitarnej: grawitacyjnej wraz z odgałęzieniami oraz ciśnieniowej z odgałęzieniami ciśnieniowymi zakończonymi przydomowymi przepompowniami ścieków wzdłuż ulicy Sochaczewskiej – zlewnia nr 1 włączenie do ul. Tęczowej Etap 1 – odcinek 1-2, 2-3 i przedmiar robót dotyczący budowy sieci kanalizacji sanitarnej: grawitacyjnej wraz z odgałęzieniami oraz ciśnieniowej z odgałęzieniami ciśnieniowymi zakończonymi przydomowymi przepompowniami ścieków wzdłuż ulicy Sochaczewskiej – zlewnia nr 1 włączenie do ul. Tęczowej Etap 2 – odcinek 2-2.1, 3-3.1, 3.1-3.2, 3.1-3.3, 3.1-3.4) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Przedmiotowe zadanie realizowane będzie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, z dokumentacją projektową (tj. projekt budowy sieci kanalizacji sanitarnej: grawitacyjnej wraz z odgałęzieniami oraz ciśnieniowej z odgałęzieniami ciśnieniowymi zakończonymi przydomowymi przepompowniami ścieków wzdłuż ulicy Sochaczewskiej – zlewnia nr 1 włączenie do ul. Tęczowej, projekt budowlany dotyczący budowy sieci kanalizacji sanitarnej pod drogą krajową nr 92 – ul. Sochaczewska miejscowości Paprotnia w Gminie Teresin – Zlewnia nr 1 – włącznie do kanału w ul. Tęczowej oraz przedmiar robót dotyczący budowy sieci kanalizacji sanitarnej: grawitacyjnej wraz z odgałęzieniami oraz ciśnieniowej z odgałęzieniami ciśnieniowymi zakończonymi przydomowymi przepompowniami ścieków wzdłuż ulicy Sochaczewskiej – zlewnia nr 1 włączenie do ul. Tęczowej Etap 1 – odcinek 1-2, 2-3 i przedmiar robót dotyczący budowy sieci kanalizacji sanitarnej: grawitacyjnej wraz z odgałęzieniami oraz ciśnieniowej z odgałęzieniami ciśnieniowymi zakończonymi przydomowymi przepompowniami ścieków wzdłuż ulicy Sochaczewskiej – zlewnia nr 1 włączenie do ul. Tęczowej Etap 2 – odcinek 2-2.1, 3-3.1, 3.1-3.2, 3.1-3.3, 3.1-3.4) oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną i technologią wykonania, odpowiednimi przepisami prawa i obowiązującymi normami. 4) Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego określone są szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 7.000,00 złotych (słownie złotych: siedem tysięcy) na zasadach określonych w 8 rozdziale SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy wraz z tabelą elementów scalonych; 2. oświadczenie wymienione w Rozdziale 6 ust. 1 SIWZ - oświadczenie składane na podstawie art. 25 a ust.1 ustawy PZP; 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2) SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt. 1), wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.13–23 i ust.5 pkt. 1 i 4 ustawy PZP. c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. d) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy PZP, przedstawienia - na pisemne wezwanie Zamawiającego - w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w Rozdziale 6 ust. 3 pkt. 1) – 4) SIWZ. 5. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 3 pkt. 1) – 2), składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania: a) potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6. 1)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, 2) Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art.23 ust.2 ustawy PZP ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach