Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami – zlewnia P3, P2 część zachodnia i przebudowa sieci wodociągowej w msc. Grabowo

Gmina Lubawa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-260 Lubawa, Fijewo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 455 410 , fax. 896 455 415
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawa
    Fijewo 73
    14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 455 410, fax. 896 455 415
    REGON: 51074288200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminalubawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami – zlewnia P3, P2 część zachodnia i przebudowa sieci wodociągowej w msc. Grabowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. 2. Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45231300-8, CPV 45111200-0 3. Zamówienie polega na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami – zlewnia P3, P2 część zachodnia i przebudowa sieci wodociągowej w msc. Grabowo. 4. W zakres realizacji zamówienia wchodzą: 4.1. Roboty ziemne kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, 4.2. Roboty montażowe kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, 4.3. Roboty ziemne kanalizacji sanitarnej tłocznej, 4.4. Roboty montażowe kanalizacji sanitarnej tłocznej, 4.5. Montaż przepompowni ścieków, 4.6. Wykonanie przyłącza grawitacyjnego i ciśnieniowego, 4.7. Roboty drogowe odtworzeniowe, 4.8. Roboty ziemne sieci wodociągowej, 4.9. Roboty montażowe sieci wodociągowej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ. UWAGA!!! Zakres zamówienia został określony również na Mapie z zakresem zadania. 6. UWAGA!!! Wszystkie elementy stalowe mające kontakt ze ściekami i ich oparami winny zostać wykonane ze stali nierdzewnej zgodnie z normą PN 0H17N12M2T (AISI 316). 7. UWAGA!!! Elementy betonowe mające kontakt ze ściekami i ich oparami dodatkowo powinny posiadać klasę ekspozycji XA3 według normy PN-EN 206:2014. 8. Wymagania dotyczące sterowania pompowni ścieków w istniejącym standardzie Zakładu Komunalnego Gminy Lubawa Sp. z o.o. 8.1. obudowa z tworzywa odporna na promienie UV, stopień ochrony IP68 wyposażona w zamek patentowy, 8.2. przepusty kablowe zabezpieczone przed wyziewami z pompowni, 8.3. wentylowana cokół szafy, 8.4. wyliczanie matematycznego przepływu chwilowego na podstawie pracy pompowni ścieków, 8.5. zabudowany wskaźnik zużycia energii, 8.6. rozłącznik izolacyjny, 8.7. gniazdo serwisowe 230V, 1 faz., 8.8. zasilacz 24V DC, 8.9. tor zasilania pompy zabezpieczony wyłącznikiem różnicowo-prądowym, 8.10. wyłączniki nadmiarowo-prądowe zabezpieczające obwody szafki, grzałkę, zasilacz, gniazdo serwisowe, 8.11. grzałka 30W oraz termostat, 8.12. złączki listwowe umożliwiające wielokrotne odłączanie przewodów zasilających pompy, 8.13. kontaktron drzwi szafy, 8.14. sterowanie pracą pompy za pomocą pływaków z możliwością wpięcia sondy hydrostatycznej i sterowania od jej poziomu, 8.15. Sterowanie – moduł telemetryczny wyposażony w 2 wejścia analogowe 4-20 mA, 8 wejść dyskretnych i 8 wyjść dyskretnych działający w APN użytkownika, programowalny w trybie drabinkowym. Kod źródłowy staje się własnością zamawiającego, 8.16. wpięcie do istniejącego sytemu monitoringu Zakładu Komunalnego Gminy Lubawa Sp. z o.o. wraz z aktualizacją oprogramowania wizualizacyjnego Intouch 2014R2 1000 zmiennych I/O do najnowszej wersji z 3000 zmiennych I/O. 9. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca. 10. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami/zgłoszeniami na budowę, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w przedmiarze robót. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. 11. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa”, tytuł zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami – zlewnia P3 i P2 część zachodnia i przebudowa sieci wodociągowej w msc. Grabowo”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium: 1.1 o wartości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych). 2 Wadium musi być wniesione do dnia 10.12.2020 r. do godz. 8:00. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu; 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 gwarancjach bankowych; 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4 Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Lubawa Bank Spółdzielczy w Lubawie 16 8832 0001 2001 0000 0299 0018. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 5 Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi w postaci elektronicznej poprzez załączenie do oferty oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).. 6 Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 7 Z treści dokumentu wadialnego muszą wynikać okoliczności wypłaty przez Gwaranta bezwarunkowo na każde żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium zgodnie z art. 46 ust 4a i 5 ustawy. 8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.13. 9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 14.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 2. Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną przez udzielającego pełnomocnictwa. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców – podpisane przez wszystkie te podmioty, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarami stanowiącymi załącznik do SIWZ, metodą kalkulacji uproszczonej. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium jeżeli Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach