Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Młodów-Karolówka i Hurcze

Zakład Usług Komunalnych w Załużu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Załuże, Załuże 361
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (016) 632 16 84 wew. 37 , fax. (016) 632 31 68
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Załużu
    Załuże 361 361
    37-600 Załuże, woj. podkarpackie
    tel. (016) 632 16 84 wew. 37, fax. (016) 632 31 68
    REGON: 18011840800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Młodów-Karolówka i Hurcze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Młodów-Karolówka i Hurcze, realizowana w ramach projektu objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. W zadaniu przewidziane jest wykonanie n/w robót: 1. Kanalizacja Młodów - Karolówka - etap I 1) kanalizacja tłoczna - 985,57 m, 2) przepompownie - 3 szt., 3) układ pomiaru ścieków - 1 kpl., 4) sieć kanalizacyjna - 6.464,71 m 5) przyłącza kanalizacyjne - 851,48 m. 2. Kanalizacja Młodów - Karolówka - etap II 1) kanalizacja tłoczna - 121,32 m, 2) przepompownie - 2 szt., 3) sieć kanalizacyjna - 2.656,52 m, 4) przyłącza kanalizacyjne - 421,69 m. 3. Kanalizacja Młodów - Karolówka - etap III 1) kanalizacja tłoczna - 424 m, 2) przepompownie - 4 szt., 3) sieć kanalizacyjna - 1.620,31 m, 4) przyłącza kanalizacyjne - 251,99 m. 4. Kanalizacja Hurcze 1) kanalizacja tłoczna - 1.388 m, 2) przepompownie - 2 szt., 3) sieć kanalizacyjna - 2634 m, 4) przyłącza kanalizacyjne - 202 m. Inwestycja realizowana będzie w 2 etapach: Etap I obejmuje budowę I etapu kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Młodów - Karolówka (w zakresie określonym w pkt.1), Etap II obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w następujących miejscowościach: a) Młodów - Karolówka etap II (w zakresie określonym w pkt.2), b) Młodów - Karolówka etap III etap (w zakresie określonym w pkt.3), c) Hurcze (w zakresie określonym w pkt.4). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, wyciągu z dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Całość dokumentacji technicznej do wglądu w siedzibie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i można je wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w jednej z następujących form: a ) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zakładu Usług Komunalnych w Załużu, 37 - 600 Lubaczów, prowadzone przez Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Nr: 73 9101 0003 2001 0009 7707 0003 z dopiskiem: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Młodów-Karolówka i Hurcze Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego, przy czym musi to nastąpić przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Lubaczów, a kserokopię dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust.4a oraz w art. 46 ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wymienione w pkt 7 i 8 niniejszego rozdziału). Bez chociażby odwołania się w treści dokumentu wadialnego do powyższych przepisów (bez konieczności ich cytowania) Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione, Wykonawcę wykluczy z postępowania, a jego ofertę uzna za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a ) upłynął termin związania ofertą, b ) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c ) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, d ) wpłynął wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania oferty, - który został wykluczony z postępowania - którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a ) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b ) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c ) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw , chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ w części XII) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zgodnie z art.26 ust.3 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu bądź potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na w/w wezwanie oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert, tj. nie później, w dniu 16.10.2009 r., pod rygorem zatrzymania wadium przetargowego. Zgodnie z art.46 ust.4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wyżej, nie złożył żądanych dokumentów lub oświadczeń albo pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżacych po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana (art.46 ust.5): 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki (opracowane wg wzorów załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz sporządzone samodzielnie przez Wykonawcę w przypadku braku wzorów): 1) Formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika z innych dokumentów; 3) Kosztorys ofertowy; 4) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy; 5) Oświadczenie Wykonawcy o długości okresu gwarancji; 6) Wykaz podwykonawców, jeżeli będą; oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.: 7) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późn. zmianami/. 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedłożenia zaświadczenia wystawionego wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszcza się możliwość potwierdzenia jego aktualności przez organ, który zaświadczenie wydał. 9) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (kadra techniczna) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Minimalne wymagania na odnośnie liczebności i kwalifikacji zawodowych, kadry Wykonawcy: 1. kierownik robót sanitarnych (kierownik budowy) - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych bez ograniczeń, aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 2. kierownik robót budowlanych - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3. kierownik robót drogowych - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 4. kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej zakresie instalacji i sieci elektrycznych, aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 12) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: - 4 koparki, - 2 spycharka, - 1 urządzenie do podwiertów, - 1 dźwig, - 3 samochody samowyładowcze, - 1 pompa spalinowa, - 1 komplet igłofiltrów, 13) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udokumentowali wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej, niż 2.000.000 zł (dwa miliony złotych); 14) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej kwotę co najmniej 2.000.000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach