Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Stanisławów - etap II

Gmina Stanisławów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-304 Stanisławów, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7575858 , fax. 025 7575857
  • Data zamieszczenia: 2013-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanisławów
    Rynek 32 32
    05-304 Stanisławów, woj. mazowieckie
    tel. 025 7575858, fax. 025 7575857
    REGON: 71158243400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanislawow.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Stanisławów - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja swoim zakresem obejmuje budowę sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stanisławów - Etap II. Zakres robót budowlanych obejmuje: sieć grawitacyjna PCV fi 250 mm - o długości 392,2 m sieć grawitacyjna PCV fi 200 mm - o długości 8.471,5 m przejścia poprzeczne kanalizacji po droga krajową nr 50 - 133,0 m przyłącza grawitacyjne PCV fi 160 mm - o długości 6.235,2 m Materiały użyte do budowy muszą spełniać wymagania Polskiej Normy PN, przenoszących normy europejskie PN-EN, a wyroby dla których nie ustanowiono Polskiej Normy - Aprobatę Techniczną lub certyfikat CE. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace oraz gwarancji na dostarczone urządzenia (materiały) zgodnie z gwarancja udzieloną przez producenta, jednak na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) utworzenia zaplecza budowy w pobliżu terenu budowy, 2) uzyskania wszelkich niezbędnych zgód, zezwoleń, uzgodnień, opinii i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 3) wykonania wszystkich prac zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją techniczną, niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do przywrócenia do stanu poprzedniego wszystkich dróg, po których prowadzona będzie inwestycja. Inwestycja będzie prowadzona po ulicach asfaltowych oraz żwirowych, zaś 2 z ulic wyłożone są trelinką betonową, która będzie wymagała rozbiórki a po wykonaniu ułożenia. 4) kompleksowej obsługi geodezyjnej przedmiotu zamówienia 5) wykonanie inspekcji kamerą TV - 100% wykonanych sieci, łącznie z dokumentacją w formie elektronicznej CD i w formie autoryzowanego wydruku z opisem, 6) wykonanie prób szczelności dla 100% wykonanych sieci z dokumentacją, 7) wykonanie wszystkich dokumentów, opracowań, uzgodnień, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego, a wymaganych na etapie budowy - a w szczególności kompletną dokumentację odbioru ostatecznego wraz z dokumentacją powykonawczą, 8) wykonanie i uzgodnienie z zamawiającym projektu organizacji, jeśli wymagany, i harmonogramu robót, 9) wykonanie i uzgodnienie szczegółowego programu i dokumentacji uzgodnionej z zamawiającym dla robót (wskazanie i uzgodnienie materiałów do zainstalowania zgodnych z wymogami dokumentacji, opracowanie receptur laboratoryjnych i roboczych, kolejność wykonywania robót , zakres i metodę przeprowadzenia prób i badań, zestawienie koniecznych badań w trakcie wykonywania robót, zestawienie koniecznych badań powykonawczych), 10) wykonanie wszelkich zabezpieczeń kolektorów, studni, obiektów innych np. przed załamaniem, rozszczelnieniem, wypływaniem, osuwaniem, jeśli konieczność taka wyniknie ze szczegółowego rozpoznania geologicznego na etapie robót, 11) wykonanie projektów odwodnieni wykopów i operatów z uzyskaniem pozwoleń wodno-prawnych, jeżeli ich wykonanie jest konieczne, 12) wykonanie i uzgodnienie planu BIOZ dla zakresu prowadzonej roboty, 13) wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej w formie autoryzowanego wydruku z opisem oraz na nośniku elektronicznym wraz z wymaganymi certyfikatami, atestami, oświadczeniami zgodności, dotyczącymi materiałów zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano-wykonawczym, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stanislawow.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach