Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 98-161 Zapolice, Plac Strażacki 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8231982 w. 30 , fax. 043 8231982
- Data zamieszczenia: 2010-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
Plac Strażacki 5 5
98-161 Zapolice, woj. łódzkie
tel. 043 8231982 w. 30, fax. 043 8231982
REGON: 00055024900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zapolice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla m. Paprotnia, Marżynek, gm. Zapolice - zadanie 1 - etap II i budowa sieci wodociągowej z przyłączami w m. Branica, gm. Zapolice - zadanie 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: I. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Paprotnia, Marżynek, gm. Zapolice. 1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC: a) przekrój 250 mm - 267 mb; b) przekrój 200 mm - 1746 mb; c) przekrój 160 mm - 122 mb (sieci przyłączne). 2. Budowa przyłączy kanalizacyjnych z rur PVC: - przekrój 160 mm - 1008 mb (42 szt.) 3. Odtworzenie nawierzchni dróg i poboczy. Wykonanie budowy zgodnie z dokumentacją i przedmiarem robót. II. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Branica, gm. Zapolice. 1. Budowa sieci wodociągowej z rur PVC: - przekrój 90 mm - 1159 mb. 2. Budowa przyłączy wodociągowych z rur PVC: a) przekrój 40 mm - 105 mb; b) przekrój 50 mm - 120 mb; c) przekrój 63 mm - 172 mb. 3. Odtworzenie nawierzchni dróg i poboczy. Wykonanie budowy zgodnie z dokumentacją i przedmiarem robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości 40 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie; 1.3. Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B.4) Aktualne zaświadczenie właściwego organu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub opłat lokalnych - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B.5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B.7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.8) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. W celu potwierdzenia spełniania warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, C.2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, C.3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. D. W celu potwierdzenia spełniania warunków znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, D.2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, D.3) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zapolice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa odwodnienia w rejonie dróg dojazdowych DD-18 i DD-19 w pasie drogi ekspresowej S-8 w km 404+600
Dodano: 2016-07-25 - Rozbudowa odwodnienia w rejonie dróg dojazdowych DD-18 i DD-19 w pasie drogi ekspresowej S-8 w km 404+600
Dodano: 2016-07-06 - Budowa oświetlenia ulicznego na osiedlu Nowe Miasto w Zduńskiej Woli
Dodano: 2016-04-19 - Przebudowa mostu w Miłakowie
Dodano: 2016-03-18 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 707 na odcinku Skierniewice - Nowy Kawęczyn w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu dróg wojewódzkich
Dodano: 2015-10-27 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 481 na odcinku od km: 10+750 do km: 11+100 w ramach zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 481 Łask - Widoradz Górny
Dodano: 2015-09-16 - Przywrócenie funkcji odwodnieniowej rowów przydrożnych
Dodano: 2015-02-16 - Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj sieci światłowodowej oraz bezprzewodowej na potrzeby dostępu do sieci Internet w ramach realizacji projektu E-Leader szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu dla mieszkańców gmin: Moszczenica, Ujazd, Będków i Czarnocin.
Dodano: 2014-09-26 - Budowa węzłów cieplnych oraz przyłączy cieplnych wysokich parametrów do budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Sieradzu oraz Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
Dodano: 2014-08-06 - Przebudowa mostu w Miłakowie
Dodano: 2014-08-01