Przetargi.pl
BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI (P2 i P3) ORAZ ICH ZASILANIEM ENERGETYCZNYM W MIEJSCOWOŚCI KOSTOMŁOTY I. ETAP III - ZADANIE 1

Gmina Miedziana Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 26-085 Miedziana Góra, ul. Urzędnicza 18
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 303-16-26 , fax. 041 303-16-05
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedziana Góra
    ul. Urzędnicza 18 18
    26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 303-16-26, fax. 041 303-16-05
    REGON: 29101032300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedziana-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI (P2 i P3) ORAZ ICH ZASILANIEM ENERGETYCZNYM W MIEJSCOWOŚCI KOSTOMŁOTY I. ETAP III - ZADANIE 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami (P2 i P3) oraz ich zasilaniem energetycznym w miejscowości Kostomłoty I. Etap III - Zadanie 1 Zamówienie obejmuje wykonaniem między innymi: a) kolektorów ściekowych od IG do XII G z rur bezkielichowych i kształtek kielichowych PVC wykonanych z jednorodnego materiału z uszczelką polipropylenową, zintegrowaną z kształtką kielicha: - o średnicy fi 200-6,6 mm - typu SN12 L = 5598,0 m (kolektor główny) - o średnicy fi 160-5,5 mm - typu SN12 L = 594,0 m (przykanaliki) UWAGA: Dopuszcza się zastosowanie rur PVC z jednorodnego materiału, kielichowych z uszczelką polipropylenową, zintegrowaną z kielichem o sztywności obwodowej SN12. Zastosowane rury i kształtki muszą być ze sobą kompatybilne, a więc stanowić jeden system lub być produkowane przez jednego producenta. Włączenia do kanałów sanitarnych odbywać się będą za pomocą: - studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych z tworzywa sztucznego fi 400 - 83 szt. - studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych z tworzywa sztucznego fi 1000 - 86 szt. - studzienek kanalizacyjnych kaskadowych z tworzywa sztucznego fi 1000 - 57 szt. - trójników fi 200-160 wbudowanych w kanał uliczny - 18 szt. UWAGA: Dopuszcza się zastosowanie w miejscu trójników fi 200-160 przyłączy siodłowych z przegubem kielichowym b) rurociągów tłocznych z rur polietylenowych PE 100, SDR17 o średnicy fi 90-5,4 mm o długości L = 539,0 m wraz z zabudową dwóch studzienek rozprężnych fi 1,2 m i studni kontrolnej fi 1,4 m wraz wyposażeniem. c) pompowni ścieków P2 składającej się z: - zbiornika pompowni z polimerobetonu o średnicy wewnętrznej fi 1,2 m i wysokości Hzew. = 6,29 m, wraz z wyposażeniem, - separatora zanieczyszczeń o średnicy fi 1,60 m. - zbiornika retencyjnego ścieków z rur o pojemności V=31,4 m3, - dróg wewnętrznych, - ogrodzenia terenu, - linii zasilającej nn i linii kablowej wlz, - rozdzielnic, szafek i osprzętu elektrycznego oraz radiowego systemu monitoringu. d) pompowni ścieków P3 składającej się z: - zbiornika pompowni z polimerobetonu o średnicy wewnętrznej fi 1,2 m i wysokości Hzew. = 3,43 m, wraz z wyposażeniem, - separatora zanieczyszczeń o średnicy fi 1,60 m. - dróg wewnętrznych, - ogrodzenia terenu, - linii kablowej wlz, - rozdzielnic, szafek i osprzętu elektrycznego oraz radiowego systemu monitoringu. Uwaga: Przetarg nie obejmuje wykonania budowy linii napowietrznej 15 kV, stacji TRAFO, przebudowy i dowieszenia toru przewodu linii nn oraz budowy linii zasilającej do pompowni P3. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w: a) dokumentacji projektowej - załącznik nr 1 do SIWZ; b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 2 do SIWZ. Załączone do dokumentacji przetargowej kosztorysy ślepe mają charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z uwarunkowaniami terenu, dokumentacją projektową i innymi niezbędnymi w tym zakresie dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu czyli wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Użyte w specyfikacji, załącznikach do specyfikacji nazwy produktów, źródło pochodzenia mają znaczenie jako wskazanie przez Zamawiającego oczekiwanej jakości materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do wskazania produktów równoważnych. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania równoważności. 3. Inne uwarunkowania : 3.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż przyjęte w projekcie i specyfikacjach technicznych, jednak o parametrach i jakości równoważnych do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. W ofercie należy określić parametry i producenta przyjętych materiałów zamiennych. 3.2. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych robót. 3.3. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na wykonaniu dodatkowych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z dobudowa studzienek. Zamawiający może udzielić, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 5% wartości zamówienia podstawowego. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 80.000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł.) na okres związania ofertą. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, Oddział Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należy załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami (P2 i P3) oraz ich zasilaniem energetycznym w miejscowości Kostomłoty I. Etap III - zadanie 1). b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, musi obejmować cały okres związania ofertą oraz winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać na zasadach określonych w ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył wskazanych dokumentów oraz pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy PZP. 2. Posiadają niezbędne doświadczenie tz. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 sieci kanalizacyjne każda o wartości minimum 1.500.000 zł. brutto, potwierdzone odpowiednimi dokumentami z których wynika, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3.1 Kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci. 3.2 Kierownik robót posiada uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg, 3.3 Kierownik robót posiada uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno - budowlanym - należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającymi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na poziomie co najmniej 1.000.000,00 PLN Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 sieci kanalizacyjne każda o wartości minimum 1.500.000 zł. brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do oferty, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) wykaz wraz z dokumentami osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca stwierdzające, że kierownik budowy i kierownicy robót posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci, budowy dróg oraz konstrukcyjno - budowlanym, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego - załącznik nr 4 do oferty. Uwaga: w wykazie Wykonawca winien wskazać osoby którymi dysponuje oraz osoby którymi może dysponować na podstawie zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z pisemnym zobowiązaniem tych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie. 5) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na poziomie minimum 1.000.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączniki nr 5 do oferty. 2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie pisemnej na jednym dokumencie, winno wskazywać nazwę przedmiotowego postępowania, mocodawcę, datę oraz zakres udzielonego pełnomocnictwa. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty: oświadczenie oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej natomiast pełnomocnik w imieniu wykonawców winien złożyć wspólnie pozostałe dokumenty. Dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę za wyjątkiem Pełnomocnictwa które winno być w oryginale lub kopii poświadczonej przez Notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach