Przetargi.pl
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków przy ul. Trzeciej, Sosnowej w Młoszowej” – etap II

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Marszałka Piłsudskiego 14
    32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków przy ul. Trzeciej, Sosnowej w Młoszowej” – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje wykonanie: • Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Sosnowej, Trzeciej w Młoszowej w zakresie: od studni S4-S17, S5-S5.4, S6-S6.3, S9-S9.3, S17-S17.7, S0-S0.2, S10-S10.1, S12-S12.1, S14-S14.1, przyłącza S6, S7, S8, S9(x2), S10, S12, S13(x2), S14, S15, S16, S17(x2), S17.1 (x2), S17.2, S14.1(x2), S12.1, S10.1, S9.1, S9.2, S9.3, S6.2, S5.1(x2),S5.2, S5.3(2), S5.4. Do wykonania sieci kanalizacji grawitacyjnej wraz z sięgaczami do działek indywidualnych należy zastosować rury PVC grubościenne ze ścianką litą klasy "S" SDR34, SN , o średnicy: - PVC 200 x 5,9. • Zabezpieczenie urządzeń obcych w miejscach skrzyżowania i kolizji z wykonywaną kanalizacją. • Roboty odtworzeniowe - odbudowa nawierzchni ul. Trzeciej i Sosnowej po pracach kanalizacyjnych ( nawierzchnia bitumiczna ) ) w tym również po robotach kanalizacyjnych zrealizowanych w roku 2018. • Tyczenie wraz z obsługą geodezyjną oraz geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą z naniesieniem na mapę. • Opracowanie projektu organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania wraz zabezpieczeniem terenu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca wykona oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca powinien w czasie wykonywania robót: • w pełni przestrzegać bezpieczeństwa osób uprawnionych do przebywania na terenie budowy; • dostarczać i utrzymywać na własny koszt wszelkie osłony, ogrodzenia, światła, znaki ostrzegawcze itp. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym, pomocniczym przedmiarem robót oraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącymi załączniki do siwz. UWAGA! Zamawiający informuje iż zamówienie objęte niniejszym postępowaniem stanowi częściowy zakres robót z dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcę udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji. Uwaga: przed sporządzeniem wyceny należy zapoznać się z pkt 12 siwz: Opis sposobu obliczenia ceny. KOD CPV: 45100000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45231300-8, 45232000-2 Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; c. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; d. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; e. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; f. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; g. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. e) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). f) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, II piętro pok. nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach