Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w obrębach Ruda Białaczowska i Bębnów Gmina Gowarczów

Gmina Gowarczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-225 Gowarczów, pl. XX-lecia
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 48 6724037, 6724022 , fax. 48 6724744, 6724037 w. 24
  • Data zamieszczenia: 2020-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gowarczów
    pl. XX-lecia 1
    26-225 Gowarczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 48 6724037, 6724022, fax. 48 6724744, 6724037 w. 24
    REGON: 67022368100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gowarczow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w obrębach Ruda Białaczowska i Bębnów Gmina Gowarczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w obrębach Ruda Białaczowska i Bębnów Gmina Gowarczów. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w obrębach Ruda Białaczowska i Bębnów na terenie Gminy Gowarczów. Sieć kanalizacyjna wykonana zostanie o średnicy Ø 200 mm i długości 1561,79 m, o średnicy Ø 140 mm i długości 2245,85 m. Przyłącza kanalizacji sanitarnej wykonane zostaną o średnicy Ø 160 mm i długości 323,53 m. Włączenie projektowanej w danym opracowaniu sieci do sieci istniejącej nastąpi w działce nr 273 obręb Ruda Białaczowska. Projektowana kanalizacja sanitarna zlokalizowana została w drogach gminnych oraz drodze powiatowej, a także działkach prywatnych i wspólnoty wsi, działce WZMiUW. Tereny nieruchomości, w których zlokalizowana została kanalizacja sanitarna zostaną odtworzone zgodnie z zapisami pism uzgadniających, umów, decyzji oraz wszelkich spisanych protokołów. Wykopy po montażu rur i studzienek będą zasypane gruntem piaszczystym z wykopów i zagęszczone warstwami co 0,30m do Is ≥ 0,98. Powierzchnia ziemi nad rurociągiem zostanie wyrównana. Nawierzchnie działek będą przywrócone do stanu pierwotnego i wskazanego przez właściciela lub zarządcę nieruchomości. Po zrealizowaniu inwestycji, sposób zagospodarowania nie ulegnie zmianom. Wszystkie oferowane materiały winny być fabrycznie nowe, posiadać aprobaty techniczne ( europejskie aprobaty techniczne), atesty, deklaracje właściwości użytkowych, informacja o wyrobie lub znaki budowalne stosownie do wymogów Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2016 po. 1570). Dokumenty stwierdzające posiadane atesty, deklaracje zgodności oraz aprobaty techniczne winny być dołączone do dostarczonych materiałów i wydane Zamawiającemu łącznie z wydaniem przedmiotowych materiałów. Wykonawca obowiązany jest także dołączyć dokument gwarancji i producenta- jeżeli wydano. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. UWAGA I: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, 3) uporządkowanie terenu po budowie, 4) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 5) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót 6) bieżącego usuwania, składowania i utylizacji materiałów rozbiórkowych i powstałych odpadów 6.3. 7) niezbędnego zabezpieczenia budowy w zakresie p.poż. i bhp 8) ubezpieczenia z zakresu odpowiedzialności materialnej i cywilnej z tytułu prowadzonych robót 9) ponoszenia kosztów wszelkich mediów zewnętrznych (energia elektryczna, woda, gaz, sieć telefoniczna) 10) ponoszenia kosztów wszelkich odwodnień terenu budowy celem prawidłowej i bezpiecznej realizacji robót objętych ofertą 11) ponoszenia kosztów nadzoru właścicieli urządzeń, z którymi występuje kolizja 12) ponoszenia kosztów ewentualnych kolizji z istniejącymi sieciami nie ujętymi w dokumentacji projektowej tj. sieci wodociągowej, drenarskiej oraz instalacji energetycznych i telekomunikacyjnych krzyżujących się z zaprojektowanym w Projekcie Budowlanym uzbrojeniem podziemnym 13) zapewnienia właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów związanych z realizacją zadnia 14) przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłoszonych do odbioru 15) pisemnego zapewnienia o usunięciu stwierdzonych wad 16) uczestnictwa w naradach koordynacyjnych 17) Zakresem umowy objęte jest również sporządzenie dokumentacji geodezyjnej zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu i przekazanie zamawiającemu trzech egzemplarzy zarejestrowanych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej w Końskich dokumentacji geodezyjnej wykonywanych robót wraz z inwentaryzacją w wersji elektronicznej. 18) Uzyskanie prawomocnego prawa do użytkowania obiektu przez Zamawiającego. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty wodno – kanalizacyjne; dot. odtworzenia nawierzchni drogowej, roboty elektryczne, prace montażowe były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 30.000,00 (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100) złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach