Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach Racendów, Wysogotówek gm. Kotlin etap II zadanie nr 3

Gmina Kotlin ogłasza przetarg

  • Adres: 63220 Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 405 481 , fax. 627 405 481
  • Data zamieszczenia: 2018-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotlin
    ul. Powstańców Wielkopolskich 1
    63220 Kotlin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 405 481, fax. 627 405 481
    REGON: 25085540000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach Racendów, Wysogotówek gm. Kotlin etap II zadanie nr 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac do wykonania SIEĆ - kanalizacja sanitarna grawitacyjna 200 mm PCV ( rury i kształtki tego samego systemu ) – 1 697 m ; - kanalizacja sanitarna rurociągi tłoczne - rurociągi PE 90 mm – 2 578 m ; BUDOWLE I KOLIZJE - studzienki kontrolne włazowe Ø 1000 mm - 2 szt. ; - studzienki rozprężne Ø 1000 mm – 5 szt. ; - studzienki kontrolne Ø 425 mm przelotowe – 22 szt. - studzienki kontrolne Ø 425 mm przyłączeniowe – 16 szt. ; - przepompownie ścieków ( typowe wg oferty producenta ) – 5 szt. ; - przydomowa przepompownia – 1 szt. - przyłącza wodociągowe + hydrant p. poż. – 1 szt. – 38 mb. ; - przyłącza energetyczne - 5 szt. ; - przepust komunikacyjny Ø 400 mm l=4,0 m – 1 szt.; - przepust komunikacyjny Ø 300 mm l=3,0 m. , l=3,0 m – 2 szt. ; - utwardzenie terenu ( kostka brukowa 6 cm ) – 5 szt/ 54,20 m2 ; - ogrodzenie – 5 szt./ 48 mb; - przekroczenie drogi ( przewiert ) – rury osłonowe – 13 szt / 84 mb ; - przekroczenie drogi ( przekop ) – 3 szt / 28 mb. Zasilanie w energię elektryczną należ wykonać zgodnie z dokumentacją stanowiącą odrębne opracowanie. SKRZYŻOWANIA PROJEKTOWANEJ KANALIZACJI SANITARNEJ Z - istniejącą siecią wodociągową – 16 szt ; - kablami telekomunikacyjnymi – 13 szt ; - kanalizacją deszczową – 3 szt. PRZYŁĄCZA - przykanaliki z rur 160 mm PVC – 261 m ; - przykanaliki z rur 90 mm PE – 10 m; - ilość podłączonych posesji – 16 szt; - studnie włączeniowe 325 mm – 58 szt ; - przekroczenie drogi ( przewiert ) – 6 szt / 32 m; Skrzyżowanie przyłączy z : - istniejącą siecią wodociągową – 8 szt ; - kablami telekomunikacyjnymi – 12 szt ; - kanalizacją deszczową – 0 ODBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG - odtworzenie nawierzchni ( warstwa ścieralna 6 cm ) - 1 627 m2 ; - odtworzenie odbudowy - 1 627 m2 ; - odbudowa odcinka rowów – 2 748 mb ; - umocnienie poboczy – 3 150,00 m2. Do zadań Wykonawcy należy również w szczególności: 1. Obsługa geodezyjna oraz przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 2. Odtworzenie zniszczonych podczas prowadzenia prac ziemnych punktów osnowy geodezyjnej 3. Wykonanie dokumentacji geotechnicznej dodatkowej. 4. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych min. 1 raz w miesiącu. Uzyskanie podpisanego oświadczenia wszystkich właścicieli działek, na których Elementy robót nieujęte w kosztorysie ofertowym lub niewycenione , a wynikające wprost z dokumentacji projektowej ( przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i użytych materiałów ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Szczegółowy zakres robót określają : Projekt budowlano – wykonawczy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar. W przypadku ewentualnych niezgodności Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót z Projektem Wykonawczym, dokumentem nadrzędnym jest STWiOR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25 000,00 zł, słownie : dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: · pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bp o/Jarocin 80 1020 2212 0000 5502 0027 8580 · poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; · gwarancjach bankowych; · gwarancjach ubezpieczeniowych; · poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 4. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy odpowiedni dokument w formie oryginału złożyć w kasie Urzędu Gminy lub załączyć do oferty, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę, którą stanowi wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty : 1) Kosztorys ofertowy, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają ofertę,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach