Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Chmielna, Cicha i Górna w Janikowie oraz budowa odcinka sieci wodociągowej na odcinku Przysucha – Smogorzów.

Gmina i Miasto Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Plac Kolberga
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6752823, , fax. 48 6752106
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Przysucha
    Plac Kolberga 11
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 6752823, , fax. 48 6752106
    REGON: 67022337900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaprzysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Chmielna, Cicha i Górna w Janikowie oraz budowa odcinka sieci wodociągowej na odcinku Przysucha – Smogorzów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Nazwa zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Chmielna, Cicha i Górna w Janikowie oraz budowa odcinka sieci wodociągowej na odcinku Przysucha – Smogorzów. 3.2. Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Każda z podanych poniżej części stanowi odrębną część zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części spośród wymienionych poniżej, na które Wykonawca może złożyć ofertę oraz liczby części zamówienia, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną/ wybrane części zamówienia. W zakres zamówienia wchodzą części: Część 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Chmielna, Cicha i Górna w Janikowie. Część 2: Budowa odcinka sieci wodociągowej na odcinku Przysucha - Smogorzów. Uwaga: Każda część zamówienia stanowić będzie oddzielny przedmiot umowy. 3.3. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej wraz z przyłączami do granic działek, przepompownią ścieków i urządzeniami zbiornikowo – tłocznymi w miejscowości Janików oraz na budowie sieci wodociągowej wraz z doposażeniem ujęcia wodnego w Skrzyńsku. 3.4. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje dla poszczególnych części w szczególności : 3.4.1. Część 1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Chmielna, Cicha i Górna w Janikowie. Lokalizacja: Janików dz. o nr. ewid.: 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582, 592/3, 592/2, 592/1, 124/2, 503, 502, 123/1, 123/2 411/3, 154, 466/2, 465. Zamówienie w szczególności obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC Φ 200 mm o długości 1080,05 m, przyłączy kanalizacyjnych PVC Φ 160 mm o długości 85,61 m. kanalizacji tłocznej odpowiednio: rurociąg tłoczny PE100RC Φ 50 mm o długości: 94,33 m, rurociąg tłoczny PE100RC Φ 75 mm o długości: 189,40 m, rurociąg tłoczny PE100RC Φ 90 mm o długości 81,90 m. Pompowni sieciowej – 1 szt. O wydajności, pompownie przydomowe (UZT) – 3 szt., przykanaliki tłoczne UZT – 3 szt., przykanaliki tłoczne do granicy działki – 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką stanu istniejącego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru dla tej części zawierają dokumenty: Projekty budowlane pod nazwami: Projekt sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Chmielna, Cicha i Górna w Janikowie, Projekt sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Chmielna, Cicha, Górna w Janikowie – projekt uzupełniający o przyłącze tłoczne do dz. nr 465, Projekt sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Chmielna, Cicha, Górna w Janikowie – projekt uzupełniający o przyłącze tłoczne do dz. nr 582, Sieć kanalizacyjna wraz z przepompownią ścieków „P1” w miejscowości Janików, gmina Przysucha, Projekt zasilania w energię el. Przepompowni „P1” w m. Janików, dz. nr 582, gm. Przysucha, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.4.2. Część 2. Budowa odcinka sieci wodociągowej na odcinku Przysucha – Smogorzów. Lokalizacja: Skrzyńsko, dz. o nr. ewid. 565, 564, 522/2, 888/1, 892/2 obręb Skrzyńsko 0016. Zamówienie w szczególności obejmuje budowę sieci wodociągowej Φ 160 PE o długości 809,00 m, hydranty ppoż. 5 szt., uzupełnienie wyposażenia ujęcia wody w Skrzyńsku o zestaw hydroforowy i szafy sterownicze (główna i pomocnicza). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką stanu istniejącego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru dla tej części zawierają dokumenty: Projekty budowlane pod nazwami: Projekt budowlany do projektu odcinka sieci przejścia wodociągowego w Skrzyńsku od działki nr ewid. 888/4 do działki nr ewid. 764 z możliwością podłączenia do sieci wodociągowej z Przysuchy do Smogorzowa. Projekt budowlany uzupełnienie wyposażenia ujęcia wody o zestaw hydroforowy i szafy sterownicze do projektowanej sieci wodociągowej. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.5. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową, a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego wykończenia. Roboty te obejmują w szczególności: 3.5.1. Organizacja, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placów budów. 3.5.2. Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego. 3.5.3. Likwidację poszczególnych placów budowy i uporządkowanie obiektów objętych placami budowy. 3.6. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Główny przedmiot zamówienia: 45000000-7 Dodatkowe przedmioty zamówienia:45232400-6; 45111200-0 . 3.7. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: lokalizacje poszczególnych obiektów zostały podane w punkcie 3.4 przy charakterystyce poszczególnych części. 3.8. Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga by poszczególne części były wykonane odpowiednio: 3.8.1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Chmielna, Cicha i Górna w Janikowie w terminie do: 30 kwietnia 2021 roku. 3.8.2. Budowa odcinka sieci wodociągowej na odcinku Przysucha – Smogorzów w terminie do: 15 października 2020 roku. 3.8.3. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia w każdej części przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (części zamówienia) wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej w danej części. Gotowość do odbioru potwierdza oświadczeniem inspektor nadzoru inwestorskiego stwierdzając ostateczne zakończenie wszystkich robót, kompletność dokumentacji, jej sprawdzenie i zatwierdzenie. 3.9. Gwarancja jakości. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości w każdej części zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3.10. Zatrudnienie na umowę o pracę. 3.10.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności nie będące samodzielnymi funkcjami technicznymi w budownictwie w zakresie realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy (j.t. Dz.U. 2018 poz. 108 z późn. zm.) na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. 3.10.2. Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: roboty przygotowawcze, wykonanie robót ziemnych, wykonanie robót montażowych, . 3.10.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia wyżej wymienionych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia określa projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ 3.11. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia: 3.11.1. Przedmiary robót załączone do SIWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy traktować jedynie jako dokumenty pomocnicze przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienia robót mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania poszczególnych części zadania. 3.11.2. Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ. 3.11.3. Ewentualne użycie w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz, będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy. 3.11.4. Materiały z rozbiórki i frezowania korekcyjnego nieprzewidziane dokumentacją projektową do ewentualnego wykorzystania przy realizacji przedmiotu zamówienia stanowią własność Zamawiającego i zostaną złożone przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Pozostały materiał z rozbiórki, należy traktować jako odpad i postępować z nim zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium odpowiednio w wysokościach: 13.1.1. Część 1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Chmielna, Cicha i Górna w Janikowie – 20000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy). 13.1.2. Część 2. Budowa odcinka sieci wodociągowej na odcinku Przysucha – Smogorzów - 9000,00 PLN (słownie złotych: dziewięć tysięcy )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.3.1. Kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą. 10.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ. 10.1.2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ., a w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 10.1.3. Oryginał dokumentu wadialnego - w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. 10.1.4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Załącznik nr 9 do SIWZ. 10.1.5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Załącznik nr 7 do SIWZ. 1) W przypadku podpisywania ofert przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. 2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach