Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Dworkowej w miejscowości Raszyn na terenie Gminy Raszyn

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05090 Raszyn, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 017 770 , fax. 227 017 778
  • Data zamieszczenia: 2018-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna
    05090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 227 017 770, fax. 227 017 778
    REGON: 54663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.raszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Dworkowej w miejscowości Raszyn na terenie Gminy Raszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie polegać będzie na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Dworkowej w miejscowości Raszyn w gminie Raszyn Zakres robót obejmuje: - kanał sanitarny z rur PVC Ø 200 - 161,5 m, - odgałęzienie kanału z rur PVC Ø 200 - 6,0 m (1 szt.), - odgałęzienie kanału z rur PVC Ø 160 - 13,5 m (6 szt.). Zamawiający nie zabezpiecza terenu na zaplecze budowy. Teren zaplecza budowy Wykonawca wygrodzi i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt, Zamawiający nie wskazuje lokalizacji terenu zaplecza. Zakres przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: • projekt budowlany sieci kanalizacyjnej w ulicy Dworkowej w miejscowości Raszyn gmina Raszyn działki nr ew. 59/4, 59/5 obręb Raszyn; • projekt budowlany sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Dworkowej w miejscowości Raszyn gmina Raszyn działka nr ew. 65 obręb Raszyn; • projekt: przyłącza kanalizacyjne do działek o nr ew: 59/2, 59/3, 59/6, 66, 67, 68/1, 63/3 w ulicy Dworkowej w miejscowości Raszyn gmina Raszyn; • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Dworkowej w miejscowości Raszyn w gminie Raszyn. Materiały z rozbiórki nawierzchni i podbudowy dróg i nadmiar ziemi należy odwieź na zwałkę. Zamawiający nie wskazuje miejsca zwałki. Zabronione jest zasypywanie wykopów gruzem. Nawierzchnię po robotach budowlanych należy odtworzyć do stanu pierwotnego. Warunki prowadzenia odtworzenia we wszystkich pasach drogowych zostały określone w dokumentacji projektowej oraz na podstawie warunków określonych w decyzjach administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca opracuje i wdroży Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia podczas wykonywania robót budowlanych, który winie zawierać w szczególności wymagania dotyczące: - rozmieszczenia stanowisk pracy uwzględniającego odpowiedni dostęp do nich oraz rozplanowanie dróg, stref pracy i przemieszczania się maszyn, - warunków użytkowania materiałów i dostępu do nich podczas wykonywania robót budowlanych, - utrzymywania właściwego stanu technicznego instalacji i wyposażenia, - sposobu przechowywania i przemieszczania materiałów i substancji niebezpiecznych, - przechowywania i usuwania odpadów i gruzu oraz utrzymania na budowie porządku i czystości, - organizacji pracy na budowie, - sposobów informowania pracowników o podejmowanych działaniach dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Opłata za zajęcie pasa drogowego – opłata m2 / dobę według stawek obowiązujących i naliczanych przez zarządcę drogi. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in. wykonanie następujących czynności: 1. wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu, 2. informowanie firmy odbierającej odpady komunalne o przewidywanym okresie utrudnień w dostępie do poszczególnych posesji, 3. organizacja ruchu na czas budowy, 4. zajęcie pasa drogowego – opłata m2/dobę według stawek obowiązujących i naliczonych przez zarządcę drogi, 5. odbudowa istniejącej nawierzchni ulic, 6. zabezpieczenie dojazdu i dojścia mieszkańców do posesji poprzez wykonanie przejść i utrzymanie porządku na budowie, 7. zagęszczenia gruntu, 8. badania geologiczne w zakresie zagęszczenia gruntu po zasypaniu, 9. organizacja placu budowy i zaplecza budowy, 10. zasilenia w energię elektryczną placu budowy, 11. opłata za energię elektryczną placu budowy i zaplecza budowy, 12. wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej (tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza), 13. wykonanie dokumentacji powykonawczej, 14. zlecenie i opłacenie niezbędnych nadzorów specjalistycznych (MSG, telekomunikacji itp.). Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnić system wielozmianowy jeżeli będzie taka konieczność celem zapewnienia terminu wykonania zamówienia. Podczas budowy należy zapewnić stały dojazd do posesji a w szczególności do budynków użyteczności publicznej. Roboty należy prowadzić zgodnie z projektem organizacji ruchu, na czas przerwy w budowie jak również w czasie prowadzenia robót należy zapewnić dojazdy do posesji przykrywając wykop płytami, pomostami lub zasypując. Warunkiem dokonania odbioru końcowego robót jest zgromadzenie przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1. Dokumentacji budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót w 3-ch egzemplarzach. 2. Inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej w 3-ch egz. z podaniem rzędnych wodociągu. 3. Geodezyjne szkice inwentaryzacyjne z zaznaczeniem domiarów (przynajmniej 2-ch dla każdego miejsca) od stałych punktów do miejsca posadowienia trójników na głównym kanale sanitarnym. 4. Atesty zastosowanych materiałów. 5. Protokoły z badania szczelności przewodów kanalizacyjnych. 6. Instrukcje obsługi i eksploatacji urządzeń związanych z siecią kanalizacyjną. 7. Oświadczenie kierownika budowy; a. o zgodności wykonania obiektu budowlanego zgodnie z dokumentacją techniczną, warunkami pozwolenia na budowę, sztuką budowlaną, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, b. o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, ulicy oraz terenu prywatnego z potwierdzeniem przez właściciela nieruchomości. 8. Oświadczenia, uzgodnienia i zgody właścicieli nieruchomości na wybudowanie sieci, urządzeń na jego terenie - jeżeli takie okoliczności wystąpiły przy zmianie dokumentacji technicznej na wniosek wykonawcy. 9. Dokumentację badania geologicznego z pozytywnym wynikiem zgodnym z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robot oraz projektem budowlano wykonawczym. Z.P. Proctora zagęszczenia gruntu w wykopach do pełnej głębokości na każde 50-mb wybudowanej sieci w pasie jezdnym lub co 100 m.b. w poboczach itp. oraz dla każdego przykanalika w drodze utwardzonej. 10. Inspekcja TV wybudowanego kanału. 11. Kopia karty przekazania odpadów. 12. Protokół odbioru pasa drogowego potwierdzony przez Zarządcę Dróg. 13. Oświadczenie właścicieli o uporządkowaniu terenu na działkach zajętych pod zwałkę i zaplecze budowy i uregulowaniu należności wynikających z umów. 14. Zestawienia ilościowe wykonanych robót: długości sieci wodociągowej i szt. bądź kpl. urządzeń. 15. Wykaz rzeczowo-finansowy wykonanego zakresu przedmiotu zamówienia podlegającego odbiorowi końcowemu (częściowemu). 16. Karty obmiarowe. 17. Potwierdzenie uregulowania należności podwykonawców. 18. Protokół odbioru końcowego (częściowego). 19. Dziennik budowy z wpisem kierownika budowy o zgłoszeniu gotowości do odbioru końcowego potwierdzonym przez inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z Formularzem oferty (wzór stanowi załącznik do SIWZ): a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia (wzór stanowi załącznik) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. V SIWZ. b) Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) i do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, jeśli umocowanie do podpisania dokumentów i oświadczeń nie wynika z innych dokumentów (chyba, że Zamawiający może informacje w przedmiotowym zakresie uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz.352). c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. d) Dowód wniesienia wadium zgodnie z pkt. VIII. e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć dowody, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik do SIWZ). f) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 a) SIWZ powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. g) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w art. 25a) ust. 1 Ustawy, dotyczące tych podmiotów. h) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach