Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 07100 Węgrów, ul. K. Szamoty
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 257 923 024 , fax. 257 920 051
- Data zamieszczenia: 2018-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. K. Szamoty
07100 Węgrów, woj. mazowieckie
tel. 257 923 024, fax. 257 920 051
REGON: 71005554300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwikwegrow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sektor wodno-ściekowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie mieszanym - grawitacyjnym i ciśnieniowym w m. Jarnice w gminie Liw - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie mieszanym - grawitacyjnym i ciśnieniowym w m. Jarnice w gminie Liw” polega na wybudowaniu w szczególności: • 4727 mb sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur o ściankach litych PVC-U SN8 Dn200, łączonych na uszczelkę gumową wraz z odgałęzieniami o łącznej długości 901 mb; • 2198 mb sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE100 PN10 Dn110x6,6 oraz Dn90 x 5,4; • 3 zbiornikowych przepompowni ścieków wyposażonych w instalację fotowoltaiczną; • 3161 mb przyłączy kanalizacyjnych z rur PVC-U SN4 Dn160 oraz z rur PE RC Dn 160 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 70 000 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. K. Szamoty 42 b, 07-100 Węgrów Bank PKO BP S.A., Nr rachunku 63 1020 4476 0000 8302 0239 8410
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wykaz może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku wykaz musi być złożony i podpisany przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców), 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wykaz może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku wykaz musi być złożony i podpisany przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców). 3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej IDW. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców). 4) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, (informacja wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiące przed upływem terminu składania ofert.) 5) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w § 12 pkt 3 Regulaminu i opisanych w pkt. 9 niniejszej SIWZ sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają następujące dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie musi być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ulicy Kościuszki na odcinku od ul. Ossowskiego do ul. Środkowej.
Dodano: 2024-07-24 - MODERNIZACJA PODŁÓG W POMIESZCZENIACH KOPSN II
Dodano: 2024-07-24 - Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: „Termomodernizacja Przedszkola w Zaborowie”
Dodano: 2024-07-24 - Budowa budynku urzędu gminy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Gostynin przy ul. Bierzewickiej na działce nr ewid. 1302/2 obręb 140401_1.0001 Gostynin.
Dodano: 2024-07-23 - Zmiana sposobu ogrzewania, wykonanie izolacji piwnic oraz robót towarzyszących w budynku mieszkalnym w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 248. Zadanie inwestycyjne OS W08 Szczecin
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja II piętra i trzech klatek schodowych z uwzględnieniem instalacji ppoż. w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 58 przy ul. Mieszka I 7".
Dodano: 2024-07-22 - Budowa parkingu pomiędzy drogą powiatową nr 1515W ul. Pomorska, a drogą wewnętrzną ul. 1 Maja w m. Chylice - Kolonia waz z przebudową zjazdów oraz budową oświetlenia, gm. Jaktorów, powiat grodziski
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania pawilonu na potrzeby centrum leczenia niepłodności w WIZK w Warszawie (ZP-80/2024)
Dodano: 2024-07-19 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja alejek w Parku Arkadia”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja obiektu Koszewo, Koszewo 11, 62-560 Skulsk - Zarząd Zlewni w Kole
Dodano: 2024-07-19