Gmina Wilkowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 334 990 077 , fax. 33 817 30 43
- Data zamieszczenia: 2018-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
Wyzwolenia 25
43-365 Wilkowice, woj. śląskie
tel. 334 990 077, fax. 33 817 30 43
REGON: 7218230900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wilkowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Malinowej i Partyzantów w Bystrej oraz wzdłuż ul. Furmaniec w Wilkowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Malinowej i Partyzantów w Bystrej oraz wzdłuż ul. Furmaniec w Wilkowicach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie około 457,33 mb sieci kanalizacji sanitarnej, w tym: a) Zadanie I: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Malinowej i Partyzantów w Bystrej obejmuje budowę ok. 278,29 m sieci kanalizacji sanitarnej w tym kanałów PVC⌽ 160 o długości 50,29 mb oraz kanałów PVC⌽ 200 o długości 228 mb o średniej głębokości 2,2 m. W ramach przedmiotowego zadania planuje się do podłączenia 6 budynków mieszkalnych. b) Zadanie II: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wzdłuż ul. Furmaniec w Wilkowicach obejmuje budowę ok.179,1 mb sieci kanalizacji sanitarnej (w tym: kanałów PVC⌽ 250PVC o długości 96,30 mb - o średniej głębokości 2,68 m, kanałów PVC⌽ 200 o długości 6,48 mb – o średniej głębokości 2,45 m oraz kanałów wykonanych metodą bezwykopową ⌽250 kamionka o długości 76,26 mb o głębokości 3-5 m wraz z zabudową studni betonowych). W ramach przedmiotowego zadania planuje się do podłączenia 2 zakłady przemysłowe. Włączenie do istniejącej kanalizacji ⌽500 nastąpi poprzez zabudowę na kanale nowej studni ⌽1000. W związku z koniecznością wyłączenia na czas budowy istniejącej kanalizacji sanitarnej należy przewidzieć przepompowanie ścieków między sąsiednimi studzienkami w istniejącym ciągu kanalizacyjnym. Zgodnie z uzgodnieniem z AQUA S.A. w przypadku zagłębienia studni powyżej 5 m należy przewidzieć zabudowę studni ⌽1200. 3. Wykonawca winien zlecić wykonanie projektu organizacji ruchu wraz ze złożeniem wniosku o zajęcie pasa drogowego do ZDP (ul. Fałata) oraz opłatą za zajęcie pasa. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.08.2018r. do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11, nr 41 8133 0003 0000 0244 2000 0018, a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Dokument wadialny musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 „uPzp” – wg stanu prawnego na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod takim jednak warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt 8.5. SIWZ; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu; 4) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 5) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót – stanowiącego część załącznika nr 1 do SIWZ. 6) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 7) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1. lit. b).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja kanalizacji na terenie miasta Tychy
Dodano: 2024-06-13 - Budowa systemu dystrybucji i retencjonowania ścieków sanitarnych w rejonie mostu "Mnichowego" w Szczyrku Skalite
Dodano: 2024-04-25 - Doraźne naprawy i remonty dróg gminnych, utwardzanie i bieżące naprawy dróg tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Zbrosławice – 2024
Dodano: 2024-01-31 - Remont kanalizacji w rejonie ul. Hlonda i ul. Wojska Polskiego metodą crackingu
Dodano: 2023-10-25 - Doraźne naprawy i remonty dróg gminnych, utwardzanie i bieżące naprawy dróg tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Zbrosławice – 2023
Dodano: 2023-04-13 - Doraźne naprawy i remonty dróg gminnych, utwardzanie i bieżące naprawy dróg tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Zbrosławice – 2023
Dodano: 2023-03-15 - Renowacja studni betonowych metodą wkładki tworzywowej - zamówienie powtarzające
Dodano: 2023-02-22 - Doraźne naprawy i remonty dróg gminnych, utwardzanie i bieżące naprawy dróg tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Zbrosławice – zadanie nr 3
Dodano: 2022-11-21 - Renowacja kanalizacji na terenie miasta Tychy z podziałem na 3 zadania tj. przebudowa kanalizacji w ul. Bocheńskiego / ul. Rynek / ul. Honoraty
Dodano: 2022-10-20 - Doraźne naprawy i remonty dróg gminnych, utwardzanie i bieżące naprawy dróg tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Zbrosławice – zadanie nr 2
Dodano: 2022-09-11