Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Letniskowej w Bystrej, Gmina Wilkowice

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 990 077, , fax. 33 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2017-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    Wyzwolenia 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 334 990 077, , fax. 33 4990077 w. 420
    REGON: 7218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wilkowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Letniskowej w Bystrej, Gmina Wilkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z sięgaczami do 6 budynków mieszkalnych, jednorodzinnych, przy ul. Letniskowej w Bystrej, Gmina Wilkowice. Przedmiotowa sieć zostanie przyłączona do studzienki na kolektorze kanalizacji sanitarnej, biegnącego w drodze powiatowej – ul. Fałata w Bystrej. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: • budowę 312,4 m kanalizacji z rur PVC-U ze ścianką litą i wydłużonymi kielichami Φ200 (w tym SN12 – 111,6 m oraz SN8 – 200,8 m), • budowę 141,9 m kanalizacji z rur PVC-U ze ścianką litą i wydłużonymi kielichami Φ160, • zabudowę 4 studni betonowych DN 1000, • zabudowę 5 studni PVC DN 1000, • zabudowę 10 studni PVC DN 600, • zabudowę 6 studni PVC DN 425, • zabudowę 5 studni do wytrącania energii o średnicy DN 625. 3.3. UWAGA: Z uwagi na specyfikę obszaru objętego przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty, zgodnie z art. 9a ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawca potwierdza przeprowadzenie wizji lokalnej w druku OFERTA – stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. W przypadku niedokonania obowiązkowej wizji lokalnej, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ. 3.4. UWAGA: Na trasie kanałów występują miejscowe zagłębienia terenu, nie związane z rowami melioracyjnymi lub innymi urządzeniami wodnymi, a kanały prowadzone są w dużej części w terenach trudno dostępnych o dużych spadkach i zakrzewionych. Na trasie kanału przewidziano przejście estakadą na podporach betonowych nad zagłębieniem terenu w rurze ochronnej stalowej DN 400 z izolacją termiczną rury przesyłowej. 3.5. UWAGA: Kanał na odcinku niespełna 20 m przebiega przez działki Muzeum Historycznego podlegającego ochronie konserwatorskiej. Każdorazowe wejście pracowników celem prowadzenia robót, konserwacji lub napraw musi zostać wcześniej zgłoszone i uzgodnione. Przekroczenie jaru w obrębie tych działek wymaga zabezpieczenia koszami kamiennymi (gabionami). 3.6. UWAGA: Z uwagi na trudne ukształtowanie terenu, niewielką ilość miejsca oraz przeszkody terenowe i fizyczne np. ogrodzenia, drzewa, duże spadki terenu – Wykonawca robót musi dysponować odpowiednim sprzętem pozwalającym na właściwe wykonanie robót. W związku z powyższym może zaistnieć konieczność ręcznego wykonywania części robót. Z uwagi na brak możliwości dojazdu do terenu budowy od strony ul. Letniskowej należy przewidzieć sposób zagospodarowania ziemi z wykopu. 3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Projekt budowlany „Kanalizacja sanitarna do budynków mieszkalnych Bystra, ul. Letniskowa 16, 20, 24, 28, 30, 34”, opracowany przez mgr. inż. Macieja Papiurka, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Letniskowej w Bystrej, Gmina Wilkowice”, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ, c) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.gwwilkowice.finn.pl/ . W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 8.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21.08.2017r. do godz. 13:00. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.) 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11, nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018, a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. 8.5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Dokument wadialny musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 „uPzp” – wg stanu prawnego na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 8.6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod takim jednak warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt 8.5. SIWZ; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu; 4) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 5) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie zagregowanego przedmiaru robót – stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. W kosztorysie ofertowym należy podać wartość składników cenotwórczych (Rbg, Ko, Z, M,S), które obowiązywać będą w całym okresie realizacji zadania. 6) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 7) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1. lit. c) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach