Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Nieporęcie, w rejonie ul. Zegrzyńskiej (ul. Rumiankowa, Białego Bzu oraz droga nr ew. 23/7), oraz w drodze – dz. nr ew. 970/13, 970/17 (ul. Wojska Polskiego).

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 227 670 441
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1
    05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 227 670 441
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Nieporęcie, w rejonie ul. Zegrzyńskiej (ul. Rumiankowa, Białego Bzu oraz droga nr ew. 23/7), oraz w drodze – dz. nr ew. 970/13, 970/17 (ul. Wojska Polskiego).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. 45232460-4 Roboty sanitarne. 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych , roboty ziemne. 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów. 45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów. 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków. 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej. 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe. 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Projektowana kanalizacja sanitarna w Nieporęcie, eksploatowana będzie przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie, Zakład Dębe. Budowa będzie realizowana pod nadzorem technicznym MPWiK. Koszty nadzoru MPWiK poniesie Zamawiający. 2.1. Budowa sieci kanalizacyjnej w rejonie ul. Zegrzyńskiej (ul. Rumiankowa, ul. Białego Bzu oraz droga nr ew. 23/7) w Nieporęcie. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w rejonie ul. Zegrzyńskiej (ul. Rumiankowa i Białego Bzu oraz droga nr ew. dz. 23/7) w Nieporęcie, zgodnie z projektem budowlanym, wykonanym przez Biuro Projektowo – Inwestycyjne Zygmunt Lisowski, 22-100 Chełm ul, Wolności 3A, decyzją nr 777/17 w sprawie pozwolenia na budowę wydaną w dniu 20.06.2017 r. przez Starostę Legionowskiego i decyzją nr 300/II/2017 z dnia 31.07.2017 r. wydaną przez Wojewodę Mazowieckiego. Rurociąg kanalizacji sanitarnej zaprojektowano z rur PVC SN8 ze ścianka litą o średnicy Dz 200 mm o długości 864,2 m., odgałęzienia Dz 160 mm. Włączenie projektowanej kanalizacji do istniejącej kanalizacji opaskowej Jeziora Zegrzyńskiego w pasie drogi wojewódzkiej nr 631 – ul. Zegrzyńska. Przejścia pod gazociągami wysokiego ciśnienia DN700, 2×DN500 i kablem światłowodowym wykonać w rurze osłonowej PE SDR26 400× 15,4 mm. Uzbrojenie projektowanej sieci stanowią studnie rewizyjne betonowe o średnicy 1200 mm oraz studnie PVC o średnicy 425 mm. Przepompownia z kręgów żelbetowych została zaprojektowana na działce nr ew. 24/107. Rurociąg tłoczny z rur PE SDR17 z zewnętrzną warstwą RC 2 ×Ø 90 mm. Komora pomiarowa, w formie zbiornika monolitycznego żelbetowego, wyposażona w elektromagnetyczny czujnik przepływu i przetwornik pomiarowy, zasuwy nożowe kołnierzowe z napędem elektrycznym. Pracą przepompowni będzie sterować układ automatyki, umożliwiający bezobsługową eksploatację, zabezpieczający pompy przed awarią oraz monitorujący ich pracę. Przyjęty system sterowniczy będzie umożliwiał zainstalowanie w szafie sterowniczej modemu do monitorowania i przekazywania informacji o stanie przepompowni do eksploatatora (MPWiK - dyspozytornia w Jachrance) poprzez sieć telefonii komórkowej GSM. Teren przepompowni oświetlony, ogrodzony, utwardzony kostką brukową. Teren inwestycji położony jest w strefie ochrony konserwatorskiej dla stanowiska archeologicznych AZP 52-66/70 i 52-66/71j i roboty budowlane prowadzone będą pod nadzorem archeologa. Koszty nadzoru archeologicznego poniesie Zamawiający. Zwierciadło wody gruntowej stwierdzono na wysokości 1,1 ÷2,1 m p.p.t. Projekt budowlany przewiduje odwodnienie wykopów na czas budowy, z zastrzeżeniem, że zakres robót obejmujących odwodnienie musi być dostosowany do stwierdzonych, w trakcie realizacji robót, warunków hydrogeologicznych. Koszty odwodnienia objęte są wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie umowy, którego wartość (wysokość) nie podlega zmianie, niezależnie od warunków hydrogeologicznych występujących w trakcie budowy. 2.2. Budowa sieci kanalizacyjnej w ul. Wojska Polskiego (dz. nr ew. 970/13, 970/17) w Nieporęcie. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanału ściekowego w drodze nr ew. dz. 970/13, 970/17 ul. Wojska Polskiego w Nieporęcie, zgodnie z projektem budowlanym, wykonanym przez Pracownię Instalacji Budowlanych – Andrzej Stępień, 02 – 786 Warszawa ul. ZWM 14/49, decyzją nr 632/14 w sprawie pozwolenia na budowę wydaną w dniu 18.06.2014 r. przez Starostę Legionowskiego. Kanał ściekowy zaprojektowano z rur PVC litych Dz 200 mm o długości 109,6 mb. Uzbrojenie projektowanego kanału stanowią studnie rewizyjne betonowe o średnicy 1,2 m. Teren inwestycji położony jest w strefie konserwacji i obserwacji archeologicznej, roboty budowlane prowadzone będą pod nadzorem archeologa. Koszty nadzoru archeologicznego poniesie Zamawiający. Zwierciadło wody gruntowej stwierdzono na wysokości 1,8 ÷2,3 m p. p. t. Projekt budowlany przewiduje odwodnienie wykopów na czas budowy, z zastrzeżeniem, że zakres robót obejmujących odwodnienie musi być dostosowany do stwierdzonych, w trakcie realizacji robót, warunków hydrogeologicznych. Koszty odwodnienia objęte są wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie umowy, którego wartość (wysokość) nie podlega zmianie, niezależnie od warunków hydrogeologicznych występujących w trakcie budowy. Kanalizacja sanitarna objęta zamówieniem, eksploatowana będzie przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie, Zakład Dębe. Budowa kanalizacji będzie realizowana pod nadzorem technicznym MPWiK. Koszty nadzoru MPWiK poniesie Zamawiający. 3. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: 1) powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: a) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, 2) powierzeniu wykonania i dozoru prac niebezpiecznych/gazoniebezpiecznych osobom posiadającym odpowiednie kwalifikacje zgodnie z wymaganiami prawa energetycznego, 3) zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej, 4) wykonaniu projektu organizacji ruchu na czas budowy (droga - nr ew.dz. 970/13, 970/17, ul. Rumiankowa, Białego Bzu, dz. nr ew. 23/7 - drogi gminne, ul. Zegrzyńska dz. nr ew. 914/4, 24/40 – droga wojewódzka), 5) wykonaniu robót i czynności wynikających z projektu, o którym mowa w pkt 4, w tym zapewnieniu komunikacji kołowej i pieszej w miejscach skrzyżowań wykopu z istniejącymi wjazdami i dojściami do posesji poprzez ułożenie pomostów przejazdowych i kładek, 6) zapewnieniu nadzoru specjalistycznego budowy w pasie drogowym oraz przy kolizjach z gazociągami wysokiego ciśnienia, kablem światłowodowym, kablami telekomunikacyjnymi, kablami energetycznymi i innym uzbrojeniem, 7) wykonaniu badania zagęszczenia gruntu po robotach budowlanych, 8) wycięciu drzew po trasie projektowanej inwestycji (rejon ul. Zegrzyńskiej), 9) wykonaniu konserwacji bieżącej rowu, zgodnie z pismem RZGW znak:NZD-433-1097/2016 z dn. 5.08.2016 r. oraz poniesieniu kosztów pracy pompowni RZGW Wieliszew związanych z przepompowaniem wody z odwodnienia wykopów do Jeziora Zegrzyńskiego, 10) wykonanie projektu zasilenia rezerwowego przepompowni i instrukcji prowadzenia ruchu i eksploatacji przy obsłudze agregatu prądotwórczego i uzgodnienie jej z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa ul. Marsa 95, 11) wykonanie rozruchu przepompowni ścieków, opracowanie sprawozdania z rozruchu oraz instrukcji eksploatacji tłoczni w zakresie AKPiA, 12) rozbudowa istniejącego systemu wizualizacji w MPWiK o projektowaną przepompownię, 13) wykonanie inspekcji kanałów za pomocą kamery CCTV 14) wykonawca, w celu udokumentowania stanu obiektów budowlanych i drzewostanu, przed rozpoczęciem robót odwodnieniowych, musi wykonać dokumentację fotograficzną poszczególnych działek zlokalizowanych w zasięgu oddziaływania projektowanego odwodnienia. 4. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej oraz w „Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowanych”, równoważne lecz nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji. 5. Nazwy własne producentów podane przy niektórych pozycjach charakterystyki przedmiotu zamówienia zostały zamieszczone informacyjnie. W takim przypadku Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. W przypadku składania oferty równoważnej Zamawiający wymaga, aby do oferty załączyć świadectwa, deklaracje, zaświadczenia, katalogi lub specyfikacje oferowanych zamiennie materiałów, które potwierdzą zgodność oferowanych materiałów z materiałami zapotrzebowanymi przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena równoważności oferowanych materiałów lub produktów polegać będzie na porównaniu cech i przeznaczenia opisanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, w stosunku do cech i przeznaczenia produktu oferowanego przez Wykonawcę. Tam, gdzie w dokumentach składających się na Opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Dokumentacja projektowa” oraz „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych” - dotyczące robót objętych niniejszym postępowaniem, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. „Przedmiar robót” objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 3 do SIWZ i stanowi jedynie materiał pomocniczy do sporządzenia wyceny przedmiotu zamówienia, wobec czego podstawą wyceny przedmiotu Zamówienia jest dokumentacja projektowa. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 917, z późn. zm.). 9. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 11. Wymogi o których mowa w ust. 7-10 dotyczą również podwykonawców. 12. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 9 i 10 będą anonimizowane. 13. Realizacja inwestycji, będącej przedmiotem zamówienia, współfinansowana będzie ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp): 1) pieniądzu, 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Wskazane jest dołączenie kopii przelewu do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularza ofertowego należy dołączyć jako załączniki: a) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu; b) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, c) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest czynnym podatnikiem podatku vat, d) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest małym, średnim lub dużym przedsiębiorcą. e) formularz cenowy wykonany w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną, stanowiący podstawę określenia ofertowej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego oraz bazę kosztowo - cenową (podstawę) dla wyceny ewentualnych robót zamiennych, z zastrzeżeniem że w formularzu cenowym musi być uwzględniony koszt wszystkich robót, materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w niniejszej specyfikacji. Kosztorys ma jedynie charakter pomocniczy i informacyjny;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach