Przetargi.pl
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tomice, Gmina Tomice”

Gmina Tomice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Tomice, ul. Wadowicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8233598 , fax. 33 8233598
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tomice
    ul. Wadowicka 51
    34-100 Tomice, woj. małopolskie
    tel. 33 8233598 , fax. 33 8233598
    REGON: 072182120
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tomice, Gmina Tomice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie łącznie 6,914 km kanalizacji sanitarnej w tym: • kolektory grawitacyjne główne i boczne Ø200 PVC, L = 4,636 km • rurociągi grawitacyjne Ø160 PVC, L = 0,892 km • rurociągi tłoczne Ø110 PE, L = 1,2375 km • rurociągi tłoczne Ø40 PE, L = 0,1485 km • 3 przepompownie sieciowe, • 4 przepompowni przydomowych. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tomice obejmuje następujący zakres robót: • wytyczenie trasy kanałów i punktów wysokościowych, • usunięcie poszycia i krzewów występujących na trasie projektowanej kanalizacji, • usunięcie drzew występujących na trasie projektowanej kanalizacji, • roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni asfaltowych, żwirowych i tłuczniowych, • roboty rozbiórkowe istniejących ogrodzeń, • zdjęcie humusu, • wykonanie wykopów liniowych i kubaturowych, • wyprofilowanie podłoża, ewentualna wymiana gruntu nienośnego na podłoże piaskowe lub żwirowe, • wykonanie podsypki pod rury i studnie, • dostawa i montaż rurociągów grawitacyjnych z rur PVC o średnicy Ø200, Ø160, • dostawa i montaż rurociągu ciśnieniowego z rur PE100 Ø110, Ø40, • dostawa i montażu studzienek z tworzyw sztucznych Ø1000, Ø600, Ø315, • dostawa i montażu studzienek rozprężnych Ø1000 z PE, • wykonanie zabezpieczeń przy skrzyżowaniach z istniejącym uzbrojeniem podziemnym, • wykonanie przewiertu sterowanego z komorami, • wykonanie prób szczelności, • wykonanie obsypki i zasyp z ewentualną częściową wymianą gruntu, • dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, • wykonanie instalacji elektrycznej zalicznikowej zasilania przepompowni przydomowych, • dostawa i montaż kompletnych sieciowych przepompowni ścieków, • wykonanie instalacji elektrycznej zalicznikowej zasilania przepompowni sieciowych oraz instalacji oświetlenia terenu przepompowni, • wykonanie ogrodzenia, nawierzchni utwardzonej terenu przepompowni sieciowych oraz dróg dojazdowych do przepompowni sieciowych, • rozścielenie humusu, • odtworzenie nawierzchni asfaltowych, tłuczniowych, betonowych, • odtworzenie ogrodzeń, przepustów i umocnienie dna i skarp rowów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót, które stanowią integralne załączniki do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 50.000,00 zł słownie ( pięćdziesiąt tysięcy złotych) a) w pieniądzu: (zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp), które należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: BBS Bielsko – Biała o/Wadowice 05 8111 1019 2002 2002 0998 0001 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.) – składane w oryginale w Urzędzie Gminy Tomice, 34-100 Tomice ul. Wadowicka 51 za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty, Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Urząd Gminy Tomice, 34-100 Tomice ul. Wadowicka 51 b) zawierać w swojej treści: - oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych, - nazwę: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tomice, Gmina Tomice” c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 Prawa zamówień publicznych. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP –załącznik nr 4 do SIWZ wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, działając zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (Dz. U. z 2016, poz. 1126) tj. a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5pkt 1 ustawy, b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. c– według wzoru załącznik nr 5 do SIWZ e) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. C według wzoru – załącznik nr 6 do SIWZ f) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związane z przedmiotem zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku określonego w rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. b. minimum 1 500 000,00 zł Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy przedstawienia dla tych podmiotów dokumentów, o których mowa w części VI pkt. 8 lit. a – c niniejszej SIWZ potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału z postępowania. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt. 8 lit. a, b, c: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach