Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rzekuń, Tobolice, Czarnowiec i Ławy gm. Rzekuń

Gmina Rzekuń ogłasza przetarg

  • Adres: 07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7617301 w. 47 , fax. 29 7617302
  • Data zamieszczenia: 2014-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzekuń
    ul. Kościuszki 33 33
    07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie
    tel. 29 7617301 w. 47, fax. 29 7617302
    REGON: 55066795900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rzekuń, Tobolice, Czarnowiec i Ławy gm. Rzekuń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 Pzp. Postępowanie zostało podzielone na trzy części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: Budowa kanalizacji sanitarnej w Ławach. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej w technologii PVC i PE w zakresie średnic od 63 mm do 200 dla zlewni P1 obejmującej swym zakresem sieć na odcinku od przepompowni P1 do studni istniejącej ozn. symbolem Si, wraz z odnogami w obrębie pasa drogi powiatowej 2584 W i ul. Ławskiej. Odnogi sieci należy zakończyć korkami na granicy pasa drogowego i posesji prywatnych. Rurociąg grawitacyjny z PVC o śr. od 160 do 200 mm - 491,00 mb. Rurociąg tłoczny z PE o śr. Od 63 do 110 mm - 1 318,50 mb. Rurociąg tłoczny wykonany metoda przewiertu sterowanego z PE-TS o śr. 110 mm - 746,50 mb. Przepompownia ścieków P1 i punkt pomiarowy wraz z wykonaniem przyłączy elektrycznych - po 1 szt. Przydomowe przepompownie ścieków wraz z zasileniem - 3 szt. 3.2. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: Budowa kanalizacji sanitarnej w Tobolicach. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej w technologii PVC i PE w zakresie średnic od 63 mm do 315 mm z odnogami zakończonymi korkami na granicy pasa drogowego i posesji prywatnych. Rurociąg grawitacyjny z PVC o śr. od 160 do 315 mm - 2 536,70 mb. Rurociąg tłoczny z PE o śr. od 110 do 160 mm - 1 538,50 mb. w tym w: - ul. Wiejskiej od pkt. S26 do pkt. S2a; - ul. Dębowej od pkt. Z6 do pkt. H32.3; - ul. Brzozowej od pkt. H14 do pkt. H32., i od pkt. H14.1 do pkt. H12; - ul. Sosnowa od pkt. KP do pkt. PT5, i od pkt. PT5 do pkt. H12.7; - ul. Świerkowa od pkt. H9.5 do pkt. H9; - ul. Lipowa od pkt. H4.3 do pkt. H4; - ul. Akacjowa od pkt H11.1 do H1.4 - ul. Wierzbowa od pkt. H1.4 do pkt. H1 - ul. Goworowska od pkt. a51 do pkt. KP Przepompownia ścieków PT5 i punkt pomiarowy wraz z wykonaniem przyłączy elektrycznych - po 1 szt., Przydomowe przepompownie ścieków wraz z zasileniem - 1 szt. 3.3. CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA: Budowa kanalizacji sanitarnej w Rzekuniu. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej w technologii PVC i PE w zakresie średnic od 160 mm do 250 mm. Odnogi sieci należy zakończyć korkami na granicy pasa drogowego i posesji prywatnych. Rurociąg grawitacyjny z PVC o śr. od 160 do 250 mm - 1 029,00 mb. w tym w: - ul. Jana Pawła II - ul. Miłej - ul. Batorego 4. W ramach zamówienia dla trzech części Wykonawca będzie zobowiązany również do:udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót; prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; wykonania na własny koszt wytyczenia trasy sieci i przyłaczy, drogi, oraz obsługi geodezyjnej; wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; przedstawienia do zaakceptowania na piśmie dokumentacji techniczno - ruchowej (DTR) przepompowni ścieków przed jej montażem; przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; przedstawienia protokołów badań wszystkich przewodów w zakresie szczelności na eksfiltrację ścieków do gruntu i filtrację wód gruntowych do kanału, badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia) i instalacji elektrycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania ww. badań w trakcie procedur odbiorowych, w przypadku niezgodności wyników badań, Zamawiający obciąży kosztem inspekcji Wykonawcę robót, wykonanie inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacji sanitarnej po jej wykonaniu wraz z raportem inspekcji, przy czym inspekcja ma potwierdzić prawidłowe wykonanie ruruciągu. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania inspekcji w trakcie procedur odbiorowych, w przypadku niezgodności w zapisach inspekcji, Zamawiający obciąży kosztem inspekcji Wykonawcę robót, poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego i opracowania projektu czasowej organizacji ruchu; dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt; zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat; zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; ewentualne zastosowane nazwy producentów własne w dokumentacji przetargowej służą wyłącznie do określenia parametrów technicznych oraz doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia oznaczają lub równoważny. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych. Za urządzenia i materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie obiektu; Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają załączone do SIWZ: projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna, przedmiary robót (przedmiary robót maja charakter pomocniczy). Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej- w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a dokumentami pomocniczymi (tj. przedmiarami robót)- przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. Zadania realizowane będą w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki wiejskiej i ludności objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 5. Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z części. 6. Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy kanalizacji w Czarnowcu oraz Zlewni P3, P5, P6 w Ławach. 7. Informacja: Po przekroczeniu terminu pierwszego etapu w harmonogramie dla części 1 zamówienia dalsza realizacja inwestycji na tym etapie nie będzie możliwa w związku z przebudową drogi powiatowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części 1 zamówienia w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100). b) dla części 2 zamówienia w wysokości 38.000,00 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych i 00/100). c) dla części 3 zamówienia w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych i 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dołączając dowód jego wiesienie do składanej oferty. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nr 35 8922 0009 0002 4673 2000 0020 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 - Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzekun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach