Przetargi.pl
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Potrzebowo”

Gmina Wijewo ogłasza przetarg

  • Adres: 64-150 Wijewo, ul. Parkowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 549 40 85 , fax. 65 549 47 55
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wijewo
    ul. Parkowa 1
    64-150 Wijewo, woj. wielkopolskie
    tel. 65 549 40 85, fax. 65 549 47 55
    REGON: 41105070600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wijewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Potrzebowo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamierzenia inwestycyjnego polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w systemie kanalizacji podciśnieniowej w miejscowości Potrzebowo, gmina Wijewo. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w systemie podciśnieniowym wraz z odejściami bocznymi od kanałów oraz budowę zbiorczych przydomowych studni zaworowych, zbiorczych przydomowych studzienek, do których odprowadzane będą ścieki z budynków, przyłączy i przykanalików. Ponadto w ramach zamówienia przewidziano budowę stacji podciśnieniowej kontenerowej wraz z przepompownią ścieków oraz rurociąg tłoczny tranzytowy. Zakres zamówienia obejmuje również rozbiórkę i odtworzenie podbudowy oraz nawierzchni na trasie rurociągu, a także monitoring, rozruch systemu i szkolenie personelu Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę 5 sztuk kompletnych jednostek zaworowych oraz 5 sztuk kompletnych zbiorczych przydomowych studni zaworowych (studni przejezdnych) w ramach koniecznych zapasów magazynowych oraz aktualizację – uzupełnienie monitoringu wraz z obsługą w okresie gwarancyjnym całości systemu wizualizacji i gromadzenia danych systemu podciśnieniowego. Zamawiający wymaga aby zastosowany przez Wykonawcę system monitoringu i wizualizacji nowo wybudowanej kanalizacji podciśnieniowej w miejscowości Potrzebowo, będącej przedmiotem zamówienia, był kompatybilny z istniejącym systemem monitoringu kanalizacji podciśnieniowej w gminie Wijewo, (szczegółowo określony w Części III OPZ) w zakresie umożliwiającym poprawne działanie systemu wraz z wizualizacją w stopniu nie gorszym niż obecnie funkcjonujący. Wykonawca nie ma obowiązku zmiany wizualizacji na centralnej dyspozytorni na oczyszczalni ścieków w miejscowości Wijewo. Wymagane jest jednak aby zastosowany przez Wykonawcę system monitoringu i wizualizacji nowo wybudowanej kanalizacji podciśnieniowej w miejscowości Potrzebowo, będącej przedmiotem zamówienia, był kompatybilny z istniejącym systemem monitoringu kanalizacji podciśnieniowej w gminie Wijewo. Jako obsługę w okresie gwarancyjnym całości systemu wizualizacji, należy rozumieć obowiązek wykonawcy do obsługi w okresie gwarancyjnym całego systemu wizualizacji, a więc systemu wizualizacji który powstanie w wyniku realizacji zamówienia pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Potrzebowo”, jak również już istniejącego systemem monitoringu kanalizacji podciśnieniowej w gminie Wijewo (centralna dyspozytornia na oczyszczalni ścieków w miejscowości Wijewo), z którym to powstały w ramach przedmiotu zamówienia system wizualizacji musi być kompatybilny i z którym musi współdziałać nie powodując w nim żadnych zakłóceń ani problemów technicznych. Inwestycja polega w szczególności na wykonaniu i wykończeniu tych robót oraz usunięciu w nich wszelkich wad, na warunkach określonych Umowie stanowiącej część II SIWZ – Wzór umowy, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym część III SIWZ – OPZ, obowiązującym prawem, przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz zachowaniem najwyższej staranności zawodowej. Część II SIWZ – Wzór umowy, stanowią łącznie następujące dokumenty: 1) Akt Umowy, 2) Warunki Szczególne Kontraktu, Część III SIWZ – OPZ, stanowią łącznie następujące dokumenty: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Dokumentacja Projektowa, 3) Dokumentacja Geotechniczna, 4) Przedmiar Robót. - Ewentualne wskazane w OPZ znaki towarowe (marki) patenty lub pochodzenie (producent) urządzeń (materiałów) mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Nadzór nad realizacją Inwestycji będzie sprawował Inspektor Nadzoru, wyznaczony przez Zamawiającego. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami, postanowieniami Umowy i poleceniami Inspektora nadzoru. Wykonawca w ramach zamówienia opracuje i uzyska akceptację Inspektora Nadzoru dla wszystkich wymaganych dokumentów i opracowań niezbędnych do prawidłowej organizacji i realizacji robót oraz pozyska wszystkie wymagane uzgodnienia i pozwolenia, w tym m.in. zapewni nadzór archeologiczny. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa oraz dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zaleca się Wykonawcy, w szczególności dokonanie wizji w terenie oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową. W związku z realizacją przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić trzy przeglądy techniczne roczne urządzeń na stacji podciśnieniowej w miejscowości Potrzebowo, zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń. Koszt przeglądu wraz z niezbędnym materiałem Wykonawca uwzględni w cenie kontraktowej. W przypadku gdy Wykonawca zaproponuje wydłużony okres gwarancji nie będzie musiał serwisować też innych urządzeń na stacji podciśnieniowej w miejscowości Potrzebowo. Zgodnie z opisem przedmiot zamówienia należy przeprowadzić trzy przeglądy techniczne roczne urządzeń na stacji podciśnieniowej w miejscowości Potrzebowo, zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń (urządzeń, które zostały zastosowane przez wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia). Odcinki sieci kanalizacji sanitarnej wykonane metodą bezwykopową, przed dokonaniem odbioru podlegać będą przez wykonawcę monitorowaniu i ewidencjonowaniu. Przed dokonaniem odbioru materiał pozyskany z monitorowania przekazany zostanie Inspektorowi Nadzoru i Zamawiającemu, celem dokonania weryfikacji wykonanego zakresu prac. Na terenie oczyszczalni położonej w miejscowości Wijewo należy wykonać przyłącze (odcinek sieci), które musi być połączone z istniejącym rurociągiem, przed sitopiaskownikiem mieszczącej się na obiekcie oczyszczalni. Informacje i wyjaśnienia dotyczące dokumentacji technicznej: a) W dokumentacji technicznej – branża technologiczna oraz STWIORB wystąpiła omyłka pisarska, zamiast wydajności pomp tłocznych w zbiorniku Q=250 m3/h, powinno być Q=25,0 m3/h. b) Dokumentacja projektowa, stanowiąca opis przedmiotu zamówienia nie przewiduje zastosowania wzmacniacza sygnału na instalacji monitoringu, a wynika to z faktu, iż pętle sygnałowe dotyczące instalacji monitoringu są dość krótkie i nie wymagają zastosowania przedmiotowego wzmacniacza, co projektant analizował na etapie opracowywania dokumentacji. Wobec powyższego wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia nie musi montować wzmacniacza sygnału. c) Zakres prac związany z wykonaniem budynku kontenerowej stacji podciśnieniowej, należy wykonać zgodnie z Opisem technicznym do projektu Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Potrzebowo (Branża sanitarno – technologiczna), stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. W kontenerowej stacji podciśnieniowej należy zastosować drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe, stalowe, białe, pełne, typu garażowego o wymiarach 900+900x2000mm, wyposażone w zamek, bramę dwuskrzydłową, stalową, ocieploną o wymiarach 2000x2400mm, wyposażoną w zamek. d) Zakres prac związany z wykonaniem ogrodzenia stacji podciśnieniowej należy wykonać zgodnie z Opisem technicznym do projektu zagospodarowania terenu, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. Ogrodzenie należy wykonać na podmurówce z betonu C12/15 (B15) o szerokości 20 cm, wysokości 20 cm ponad istniejący teren i 80 cm poniżej terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 150 000,00 zł. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy we Wschowie Odział Wijewo Nr konta: 47 86 69 0001 2008 0080 0349 0005 z dopiskiem wadium i ewentualnym podaniem nr sprawy: RR 271.1.2.2020 W przypadku składania wadium w formie pieniężnej pieniądze powinny być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą Wykonawcy obowiązani są do przedłużenia ważności wadium lub wniesienia nowego wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpowiednio wypełniony i podpisany Formularz Oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Dowód wniesienia Wadium, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale XI SIWZ „Wymagania dotyczące wadium”. 3) Zobowiązanie innego podmiotu o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) - jeżeli dotyczy. 4) Pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty przez Pełnomocnika oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z wymaganymi określonymi w Rozdziale IX SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach